Co nas czeka

Studia Podyplomowe MBA / Kurs Zaawansowany

  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    Arche Hotel Poloneza
    Poloneza 85a, 02-826 Warszawa
    • - Wniesienie aportem składników majątku - kiedy jest możliwe? szczegóły

      Czym jest aport? Kiedy można wnosić nieruchomość aportem do spółki? Formalności związane z aportem nieruchomości. Niepieniężny aport do spółki

      mniej
    • - Sprawnie funkcjonująca marka osobista - kwestie wizerunkowe i procesowe szczegóły

      Podczas tego spotkania Paweł Albrecht pokaże jak stworzyć o markę osobistą w swojej branży oraz na czym się skoncentrować, aby wyspecjalizować się w jednej dziedzinie. Porozmawiamy o tym w jaki sposób wykreowana marka przekłada się na nieograniczone możliwości finansowania i szukania okazyjnych nieruchomości.

      mniej
    • - INTEGRACJA
    Więcej
    • -
      Wykładowca nieznany
    • - Komunikacja w biznesie, a typy zachowań szczegóły

      -Źródła naszego zachowania -Typologia DISK -Typy zachowania a relacje -Dostosowanie typu zachowania do Klientów. -Gra Szkoleniowa - Komunikacja a typy osobowości - Jak sprzedawać na bazie typów zachowania? -Podsumowanie

      mniej
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie Przedsiębiorstwem

    Arche Poloneza (ul. Poloneza 87, Warszawa)
    • - Moja firma jest dla mnie czy ja jestem dla mojej firmy? WYKŁAD NAGRYWANY
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    Arche Hotel Poloneza
    ul. Poloneza 85a, 02-826 Warszawa
    • - Temat zostanie podany wkrótce. szczegóły

      Agenda zostanie podana wkrótce.

      mniej
    • - "W biznesie należy krzyczeć ciszej." WYKŁAD NAGRYWANY szczegóły

      Panel I - jak wykorzystać procesy psychosomatyczne do usprawnienia wydajności komunikacyjnej w pracy. Panel II - stawianie priorytetów w komunikacji z interesariuszami naszego biznesu. Panel III - jak eliminować narzekania pracowników i przekuć ten dialog w mocną stronę naszego biznesu. Panel IV - tolerancja na dyskomfort - wykorzystanie wizualizacji do usprawnienia komunikacji.

      mniej
    • - INTEGRACJA
    Więcej
    • - "Budowanie zaufania do firmy przez marketing internetowy." WYKŁAD NAGRYWANY szczegóły

      1.Jak prowadzi się firmę, której ludzie ufają? a)Przykłady marek ze zbudowanym zaufaniem b)Różnice pomiędzy markami o zbudowanym zaufaniu a nowymi markami c)Jak zaufanie wpływa na marżowość, proces sprzedaży i rekomendacje 2.Elementy budujące zaufanie do firmy a)Widoczność b)Profesjonalizm c)Społeczny dowód słuszności d)Konsekwencja e)Czas 3.Action plan budowania zaufania a)Plan działania dla właściciela firmy b)Plan działania dla działu marketingu

      mniej
    • - "Bądź sobą, wszyscy inni są już zajęci…O.Wilde" Autentyczność – wartość niezbędna do zbudowania silnej marki osobistej i unikatowej autoprezentacji. WYKŁAD NAGRYWANY szczegóły

      ✔️ Czego się nauczysz : Zdobędziesz wiedzę o swoim potencjale twórczym , odkryjesz swoje unikatowe cechy osobowości , znajdziesz odpowiednie słowa, dzięki którym wyrazisz siebie w formule Elevator Pitch ✔️ Cele : Poznanie siebie i swojego unikatowego potencjału ✔️ Nauczysz się : mówić w syntetyczny sposób, tworzyć unikatową autoprezentację, sprzedawać siebie ✔️ Pokonasz : lęk przed byciem autentycznym, „zacinanie się” podczas mowy, stres ✔️ Staniesz się : odważny w wyrażeniu siebie , skuteczny w komunikacji, ekspertem w tym co robisz ✔️ Rozwiniesz : umiejętność komunikacji , prezentacji oraz sprzedaży ✔️ Zdobędziesz : wiedzę jak posługiwać się technologią mowy analizy i syntezy

      mniej
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    Arche Hotel Poloneza
    ul. Poloneza 85a, 02-826 Warszawa
    • - Jak za pomocą skutecznej komunikacji biznesowej tworzyć efektywne działania dla firmy z wykorzystaniem marketingu internetowego? Od email marketingu, copywriingu, wideo marketingu po skuteczny lejek marketingowy. szczegóły

      Zajęcia z nami to nie suche wykłady, ale również praca na Waszych case’ach. Zaczniemy od merytoryki i powiemy sobie o roli social media w biznesie i o tym czy wybrać promocję marki firmy czy marki osobistej. W dalszej części dnia omówimy strategię komunikacji biznesowej w sieci oraz jakie kanały wykorzystać do komunikacji z odbiorcami. Następnie przeanalizujemy jakie formy oraz formaty wideo najlepiej sprawdzają się w komunikacji biznesowej. W drugiej połowie dnia popracujemy warsztatowo nad Waszymi markami oraz pokażemy jak w łatwy sposób nagrywać wideo do wykorzystania na Twoje kanały.

      mniej
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    Arche Hotel Poloneza
    Poloneza 85a, 02-826 Warszawa
    • - Dlaczego warto robić analizy nieruchomości przez zakupem? szczegóły

      Jak znaleźć okazję pod flipa? Dlaczego warto robić analizy nieruchomości przed zakupem? Najczęstsze i najgorsze błędy popełniane przez inwestorów nieruchomości? Case study. Co dalej z flipami i rynkiem nieruchomości w kontekście obecnej sytuacji?

      mniej
    • - Kupienie udziału we współwłasności nieruchomości i jego komercjalizacja szczegóły

      1/ due diligence nabywanego udziału czyli co i jak sprawdzić 2/ największe ryzyka związane z nabywaniem udziału 3/ najważniejsze rzeczy do ustalenia ze zbywającym udziały 4/ ważne postanowienia umowy nabycia udziału, które pomogą w komercjalizacji 5/ 3 sposoby na komercjalizacje udziałów 6/ co tanio to drogo czyli czy wart udział swej ceny

      mniej
    • - INTEGRACJA
    Więcej
    • - Flipy na rynku wtórnym szczegóły

      - Jak zidentyfikować że nieruchomość to flip podczas rozmowy telefonicznej? - Jak pozyskiwać flipy - źródła i sposoby. - Wycena nieruchomości - jak to zrobić rzetelnie i nie stracić na zakupie? - Case study - największe sukcesy i porażki ( tutaj będzie sporo przydatnej wiedzy w pigułce) - Jak wygrywać castingi i nie płacić najwyższej ceny za flip?

      mniej
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie Przedsiębiorstwem

    Arche Poloneza (ul. Poloneza 87, Warszawa)
  • Seminarium ASBIRO- czerwiec 2024

    Więcej
    • Niedziela sala 1

    • - Panel dyskusyjny "Firma rodzinna".
    • - Tytuł wkrótce. szczegóły

      (NIERUCHOMOŚCI)

      mniej
    • - Wkrótce
    • - Dlaczego zdrowie i rodziny przedsiębiorców sypią się po osiągnieciu sukcesów
    • - AI rozdaje karty - jak trafić same asy i zwiększyć efektywność biznesową? szczegóły

      BLOK I: Odkrywanie potencjału sztucznej inteligencji w biznesie - warsztat wprowadzający. BLOK II: Skuteczne Wykorzystanie Narzędzi AI do Optymalizacji Procesów Biznesowych. BLOK III: Przyszłość Biznesu z AI: Trendy, Wyzwania i Możliwości Rozwoju. BLOK IV: Q&A - wszystko co chcecie wiedzieć o AI w biznesie.

      mniej
    • Niedziela sala 2

    • - Panel dyskusyjny pt. Wydarzenie, element lejka marketingowego, produkt sam w sobie czyli perspektywa organizatora, uczestnika i partnera. Jak robić to skutecznie? szczegóły

      W panelu biorą udział liderzy czyli największe marki wydarzeń. Prowadzący Piotr Król.

      mniej
    • - Motywowanie a przywództwo. Jak motywować w oparciu o model DISC
    • - Wkrótce
      Wykładowca nieznany
    Więcej
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie Przedsiębiorstwem

    Arche Hotel Poloneza
    ul. Poloneza 85a, 02-826 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    Arche Hotel Poloneza
    ul. Poloneza 85a, 02-826 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    Arche Hotel Poloneza
    ul. Poloneza 85a, 02-826 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    Arche Hotel Poloneza
    ul. Poloneza 85a, 02-826 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    Arche Hotel Poloneza
    ul. Poloneza 85a, 02-826 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie Przedsiębiorstwem

    Arche Hotel Poloneza
    ul. Poloneza 85a, 02-826 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    Arche Hotel Poloneza
    Poloneza 85a, 02-826 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie Przedsiębiorstwem

    Arche Poloneza (ul. Poloneza 87, Warszawa)
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    Arche Hotel Poloneza
    Poloneza 85a, 02-826 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    Arche Hotel Poloneza
    ul. Poloneza 85a, 02-826 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie Przedsiębiorstwem

    Arche Hotel Poloneza
    ul. Poloneza 85a, 02-826 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    Arche Hotel Poloneza
    ul. Poloneza 85a, 02-826 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing

    Arche Hotel Poloneza
    ul. Poloneza 85a, 02-826 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Zarządzanie Przedsiębiorstwem

    Arche Hotel Poloneza
    ul. Poloneza 85a, 02-826 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany
  • Studia Podyplomowe MBA/ Kurs Zaawansowany- Inwestowanie i Nieruchomości

    Arche Hotel Poloneza
    ul. Poloneza 85a, 02-826 Warszawa
    • -
      Wykładowca nieznany
    • -
      Wykładowca nieznany