- Jak obierać długoterminowe strategie w rozwoju firmy?
- Jak efektywnie zarządzać produkcją i jakością?
- Jak zarządzać firmą zdalnie w oparciu o procesy?
- Jak budować efektywne zespoły i uniknąć błędów w zarządzaniu ludźmi?
Nagrania
Mariusz Mszyca
Właściciel firmy produkcyjnej o zasięgu europejskim. Ekonomista z dyplomem MBA Oxford Brooks University. Wspiera innych w budowaniu swoich biznesów, autor książek: ,,Jak stworzyć swój pierwszy biznes” oraz ,,Jak stworzyć swój biznesplan”.
Jak dbać o jakość podczas produkcji?
- Co to jest jakość ?
- Jak się ma jakość do produkcji ?
- Jakie są cechy materialne i niematerialne jakości ?
- Jakie są cechy dodatkowej jakości ?
- Co wpływa na spełnienie oczekiwań klienta ?
- Co można poprawić poprzez poprawę jakości ?
- Kiedy kształtuje się jakość w produkcji ?
- Jakie spotykamy systemy zarządzania jakością ?
- Jakie rodzaje planów możemy spotkać w przedsiębiorstwie ?
- Jakie narzędzia można wykorzystać do zarządzania produkcją ?
- Jak zaplanować produkcję ?
- Jakie są najczęstsze problemy produkcji ?
- Co wpływa na wydajne sterowanie produkcją ?
Bartłomiej Sosna
Przedsiębiorca, konsultant biznesowy, Interim Manager. Pomaga skutecznie wyjść z biznesu poprzez przygotowanie firmy do sprzedaży lub likwidacji, ograniczając ryzyka, chroniąc majątek i aktywnie uczestnicząc w procesie zmiany. Z wykształcenia mgr Psychologii Menadżerskiej i absolwent Executive MBA.
Błędy zarządzania zasobami ludzkimi i ich źródła
- Jakie są źródła powstawania błędów w zarządzaniu?
- Jakie są czynniki wpływające na zachowania ludzi?
- Jakie są etapy formowania zespołów?
- Dlaczego źle delegujesz zadania?
- Dlaczego pracownicy nie robią tego co powinni?
- Dlaczego ludzie nie są kreatywni?
- Co definiuje to czy jesteś dobrym menedżerem?
Małgorzata Wierzbicka
Tworzy mapy procesowe, procedury, karty stanowiskowe oraz różne inne narzędzia, dzięki którym zadania pracowników są uporządkowane, każda osoba wie dokładnie co i kiedy powinna zrobić.
Zastępowanie się na stanowiskach, czy też wdrażanie nowej osoby zajmuje dużo mniej czasu. Często mówi, że 'trudno zobaczy perspektywę wiadra – siedząc w wiadrze’ dlatego warto konsultować to co robimy z kimś z zewnątrz.
Zajmuje się tym od 10 lat, działała w 5 krajach, na rynku Polskim 'uporządkowała’ już firmy z ponad 30 branż.
Mapowanie procesów w firmach – korzyści dla samozatrudnionych i zarządzających zespołami
- o mapach procesowych – czym są i jak z nich korzystać
- czy samozatrudniony potrzebuje mapować procesy skoro nikogo nie zatrudnia?
- czy mapując procesy ograniczamy rozwój naszych pracowników?
- czym jest lista kontrolna
- czym jest karta stanowiskowa
- jak może wpłynąć procesowanie na zespół pracowników
Wojciech Woźniak
Posiada doświadczenie zawodowe w zarządzaniu spółkami prawa handlowego oraz organizacją i zarządzaniem operacyjnym zespołami kierowniczymi. Dodatkowo zajmuje się kreowaniem strategią biznesową oraz
zarządzaniem realizacjami celów biznesowych.
Strategiczne przywództwo – kompetencje i zastosowanie
- Jaka jest rola przywódcy w budowaniu zespołu nastawionego na zmiany i ciągłe doskonalenie?
- Jak podejmować strategiczne decyzje biznesowe?
- Jak zespołowo budować cele strategiczne w dynamicznie zmieniającym się świecie?
- Jak budować kulturę organizacyjną wspierającą realizację strategii?
- Wszystko zaczyna się od…?
- Jak wygląda „idealny przywódca”?
- Kim był Ulysses Grant?
- Kim był św. Benedykt?
- Jak wygląda „idealny zespół”?
- Jak wygląda „idealna drużyna”?
- Jak szukać przywódców?
- Na czym polega: Strategia i „gruby palacz”?