- Czym jest neuromarketing i jak tą wiedzę wykorzystać w swoich działaniach marketingowych?
- W jaki sposób tworzyć treści video i kreatywne reklamy, które przyciągną uwagę potencjalnych klientów?
- Jak w nowoczesny sposób zarządzać sprzedażą i marketingiem B2B?
Nagrania
Arkadiusz Zimmermann
Doświadczony inwestor w segment nieruchomości oraz przedsiębiorca prowadzący firmę, zajmującą się produkcją i sprzedażą biżuterii.
Neuro oraz pozaschematyczne myślenie w marketingu i sprzedaży
- Co to jest neuromarketing?
- Jakie są narzędzia kompetencji EQ?
- Na czym polega pozaschematyczny marketing?
- Jak wykorzystać neuromarketing w swoich działaniach marketingowych?
- Co to jest nanomarketing i neurobiologia?
- Jak działa nasz mózg w procesie zakupowym?
- Od czego zależy efektywność w sprzedaży?
- Na czym polega inteligencja emocjonalna.
- Czym są kompetencje inteligencji emocjonalnej?
Grzegorz Osóbka
Jest on prezesem Umbrella Marketing Group współpracuje z zespołem ludzidostarczając zintegrowane rozwiązania marketingowe. Skutecznie rozwijają tę firmę od 15 lat. Karierę zaczął w marketingu BASF Polska. Przez wiele lat związany był z firmą Bakalland oraz rynkiem OTC, pełniąc funkcję Prezesa Zarządu VITAMEDIC Sp. z o.o. Ukończył studia magisterskie i doktoranckie na Wydziale Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji w SGGW.
Scenariusze zamiast strategii rynkowej
- Jak zacząć planować rozwój firmy?
- Jak wprowadzić scenariusze do firmy?
- Dlaczego firmy planują scenariuszowo?
- Czym są kluczowe czynniki zmian?
- Jak formułować ofertę rynkową uwzględniając kluczowe czynniki?
- Na czym polega wprowadzenie scenariuszy do firmy?
- Jak przewidzieć zmiany w strukturze rynku i zachowania nabywców?
- Czym się różni strategia od scenariusza?
- Jak zidentyfikować kluczowe czynniki zmian?
Agata Koman
Przedsiębiorca i trener wideo. W półtorej roku zbudowała popularny program KAMAN show, w którym występowali właściciele firm z całej Polski, a oglądalność przekroczyła 2,5 miliona osób. Łącznie przeszkoliła z zakresu wideomarketingu w internecie i stacjonarnie ponad 2500 firm w ciągu ostatnich 3 lat. Tworzy produkty cyfrowe dla biznesu, w których uczy jak wykorzystać video do promocji produktów i usług.
Jak tworzyć skuteczne filmy do social media?
- Po czym Twój klient pozna, że jesteś ciekawszą wersją na rynku?
- Jak Tworzyć wideo dla widza, by ściągało jego uwagę na Ciebie?
- Jak zyskać 5-krotnie tańsze kampanie reklamowe?
- Jaki sprzęt jest Ci potrzebny?
- Co sprawia, że ludzie wyłączają twoje wideo?
- Napisy są dodatkiem, czy koniecznością?
- Co jest motorem napędzającym zasięgi organiczne?
- Jak zbudować zaufanie u swoich odbiorców?
- Jak pokazać produkt / usługę?
- Jak długo trwa skuteczne wideo?