Pakiet Nagrań

Trendy w marketingu

Kup teraz
  • Video
  • Audio
  • Pliki do pobrania
  • Czym jest neuromarketing i jak tą wiedzę wykorzystać w swoich działaniach marketingowych?
  • W jaki sposób tworzyć treści video i kreatywne reklamy, które przyciągną uwagę potencjalnych klientów?
  • Jak w nowoczesny sposób zarządzać sprzedażą i marketingiem B2B?

Nagrania


Arkadiusz Zimmermann

Doświadczony inwestor w segment nieruchomości oraz przedsiębiorca prowadzący firmę, zajmującą się produkcją i sprzedażą biżuterii.

Neuro oraz pozaschematyczne myślenie w marketingu i sprzedaży

  • Co to jest neuromarketing?
  • Jakie są narzędzia kompetencji EQ?
  • Na czym polega pozaschematyczny marketing?
  • Jak wykorzystać neuromarketing w swoich działaniach marketingowych?
  • Co to jest nanomarketing i neurobiologia?
  • Jak działa nasz mózg w procesie zakupowym?
  • Od czego zależy efektywność w sprzedaży?
  • Na czym polega inteligencja emocjonalna.
  • Czym są kompetencje inteligencji emocjonalnej?

Grzegorz Osóbka

Jest on prezesem Umbrella Marketing Group współpracuje z zespołem ludzidostarczając zintegrowane rozwiązania marketingowe. Skutecznie rozwijają tę firmę od 15 lat. Karierę zaczął w marketingu BASF Polska. Przez wiele lat związany był z firmą Bakalland oraz rynkiem OTC, pełniąc funkcję Prezesa Zarządu VITAMEDIC Sp. z o.o. Ukończył studia magisterskie i doktoranckie na Wydziale Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji w SGGW.

Scenariusze zamiast strategii rynkowej

  • Jak zacząć planować rozwój firmy?
  • Jak wprowadzić scenariusze do firmy?
  • Dlaczego firmy planują scenariuszowo?
  • Czym są kluczowe czynniki zmian?
  • Jak formułować ofertę rynkową uwzględniając kluczowe czynniki?
  • Na czym polega wprowadzenie scenariuszy do firmy?
  • Jak przewidzieć zmiany w strukturze rynku i zachowania nabywców?
  • Czym się różni strategia od scenariusza?
  • Jak zidentyfikować kluczowe czynniki zmian?

Agata Koman

Przedsiębiorca i trener wideo. W półtorej roku zbudowała popularny program KAMAN show, w którym występowali właściciele firm z całej Polski, a oglądalność przekroczyła 2,5 miliona osób. Łącznie przeszkoliła z zakresu wideomarketingu w internecie i stacjonarnie ponad 2500 firm w ciągu ostatnich 3 lat. Tworzy produkty cyfrowe dla biznesu, w których uczy jak wykorzystać video do promocji produktów i usług.

Jak tworzyć skuteczne filmy do social media?

  • Po czym Twój klient pozna, że jesteś ciekawszą wersją na rynku?
  • Jak Tworzyć wideo dla widza, by ściągało jego uwagę na Ciebie?
  • Jak zyskać 5-krotnie tańsze kampanie reklamowe?
  • Jaki sprzęt jest Ci potrzebny?
  • Co sprawia, że ludzie wyłączają twoje wideo?
  • Napisy są dodatkiem, czy koniecznością?
  • Co jest motorem napędzającym zasięgi organiczne?
  • Jak zbudować zaufanie u swoich odbiorców?
  • Jak pokazać produkt / usługę?
  • Jak długo trwa skuteczne wideo?
Kup teraz
  • Video
  • Audio
  • Pliki do pobrania