Zdobądź dostęp do niepowtarzalnej wiedzy i inspiracji, której doświadczeni prelegenci dostarczyli na seminarium ASBIRO! Masz okazję zakupu pakietu nagrań, aby skorzystać z bogactwa informacji, które mogą rewolucjonizować Twoje podejście do biznesu i prowadzenia firmy w dynamicznym otoczeniu. Odkryj tajemnice sukcesu biznesowego i zdobądź narzędzia niezbędne do osiągnięcia trwałego wzrostu firmy, dzięki pakietowi nagrań z seminarium ASBIRO!
Spójrz na tematy poruszone w trakcie seminarium w czerwcu 2024, kliknij w wybrany temat aby dowiedzieć się więcej o wykładzie oraz o prelegencie:
Sobota
- Wywiad na żywo z Adrianem Gorzyckim pt. „Na granicy Marki osobistej i wiarygodności w Erze Cyfrowej.”
- Tu AI Cię nie zastąpi! Poznaj system sprzedaży oparty o NIEZMIENNE prawa ludzkiej natury
- Nie podoba Ci się prawo, to je zmień: Jak zmienić prawo w Polsce
- Firma bez właściciela – Jak pogodzić biznes z życiem?
- 7 topowych przykładów zastosowania AI w procesie sprzedaży
- Od pomysłu do sprzedaży na rynkach międzynarodowych (sekrety sukcesu e-commerce) cz.1
- Od pomysłu do sprzedaży na rynkach międzynarodowych (sekrety sukcesu e-commerce) cz.2
Niedziela
- Motywowanie a przywództwo. Jak motywować w oparciu o model DISC?
- Cyfrowe niewolnictwo XXI wieku – o co chodzi z CBDC?
- Wydarzenie, element lejka marketingowego, produkt sam w sobie czyli perspektywa organizatora, uczestnika i partnera. Jak robić to skutecznie?
- AI rozdaje karty – jak trafić same asy i zwiększyć efektywność biznesową?
- 72 grosze za 1 potencjalnego klienta, czyli jak wykorzystać potencjał Internetu do sprzedaży produktów cyfrowych i biznesu stacjonarnego.
- Panel dyskusyjny pt. Kontynuacja Dziedzictwa: Firmy Rodzinne w Rękach Następców.
- Ty jesteś biznesem, a biznes Twoim właścicielem. Jak to zmienić?
- Milionowy sukces w nieruchomościach przed 30-stką i cena, jaką przyszło za niego zapłacić.
Nagrania – Sobota:
Adrian Gorzycki
Współwłaściciel i współzałożyciel Uniwersum Przedsiębiorców oraz prowadzący na kanale Przygody Przedsiębiorców. Niewątpliwie można nazwać go twarzą kanału. Mimo ogromnego doświadczenia ciągle rozwija się jako prowadzący i prelegent na biznesowych wydarzeniach. Adrian jest też często pomysłodawcą. Jego kreatywność sprawia, że zespół nigdy się nie nudzi. Jako fan nauki, rozwoju i psychologii z sukcesem wdraża odkrycia z tych dziedzin zarówno podczas prowadzenia całego przedsięwzięcia, jak i zarządzania zespołem. Udziałowiec w takich markach jak Więcej czy Milky Ice.
Wywiad na żywo z Adrianem Gorzyckim pt. „Na granicy Marki osobistej i wiarygodności w Erze Cyfrowej.”
- Jaka wyglądała historia powstania kanału Przygody Przedsiębiorców?
- Jakie są kluczowe momenty i wyzwania?
- Jakie są najważniejsze elementy skutecznej strategii marki?
- Jak budować zaufanie klientów przez internet?
- Jakie są narzędzia i techniki dla początkujących?
- Jak psychologia wpływa na sukces w biznesie?
- Jakie są wskazówki i techniki rozwoju osobistego dla przedsiębiorców?
Kamil Krawczyk
Specjalista sprzedaży systemów fotowoltaicznych i termomodernizacji dla klientów indywidualnych. Skumulowane przez lata doświadczenia pozwoliły Kamilowi na stworzenie ponad 60-osobowego zespołu sprzedażowego.
Tu AI Cię nie zastąpi! Poznaj system sprzedaży oparty o NIEZMIENNE prawa ludzkiej natury
- Jaka jest geneza 6 zasad wpływu społecznego?
- Jak wykorzystać 6 zasad wpływu społecznego?
- Jak wykorzystać pierwotne instynkty?
- Jak wprowadzić nowe technologie?
- Jakie techniki sprzedaży działają z 6 zasadami?
Mariusz Miąsko
Uznany ekspert w dziedzinie prawa z ponad 24-letnim doświadczeniem na
najwyższym poziomie międzynarodowym.
Anna Nieć-Mrzygłód
Skutecznie pomaga przedsiębiorstwom w interpretacji i stosowaniu prawa, co pozwala na optymalizację procesów biznesowych oraz zabezpieczenie przed ryzykami prawnymi.
Nie podoba Ci się prawo, to je zmień: Jak zmienić prawo w Polsce
- Dlaczego warto zmieniać prawo?
- Dlaczego „zupa prawna” zniechęca do regulacji prawa?
- Czy bierność przedsiębiorców wstrzymuje zmianę?
- Czym jest wolność biznesowa?
Michael Krajewski
Wieloletni przedsiębiorca, który zrewolucjonizował biznes w branży stalowej w Londynie. Teraz uczy przedsiębiorców jak poukładać swoje biznesy i stworzyć firmę działającą bez właściciela.
Firma bez właściciela – Jak pogodzić biznes z życiem?
- Jak zbalansować prowadzenie firmy z życiem prywatnym?
- Jak ustalić priorytety?
- Jakie jest 8 filarów prowadzenia zdrowej firmy?
- Jak motywować zespół?
- Jak zapanować nad finansami firmowymi?
- Czy cel prowadzenia działalności jest ważny?
- Dlaczego wartości firmy są ważne?
Wojciech Bizub
Marketer & CEO agencji WBIZNES. Wykładowca programów MBA. Autor książki #OdczarujMarketing.
7 topowych przykładów zastosowania AI w procesie sprzedaży
- Jak wygląda 5 etapowy proces sprzedaży?
- Jakie narzędzia AI dobrać aby skrócić czas działania i podnieść efektywność?
- Jak wdrożyć te narzędzia i automatyzacje w praktyce?
- Jakie są podstawowe błędy na każdym z etapów sprzedaży?
Od pomysłu do sprzedaży na rynkach międzynarodowych (sekrety sukcesu e-commerce) cz.1
- Jak to się stało, że zacząłem wdrażać produkty?
- Skąd wziąć pomysł na własny produkt?
- Jak znaleźć partnera w biznesie?
- Jak wygląda wdrażanie produktu okiem inżyniera?
- Jak wygląda wdrażanie produktu okiem rzecznika patentowego?
- Jak wygląda wdrażanie produktu okiem przedsiębiorcy?
- Jak poukładać proces wdrożeniowy?
Od pomysłu do sprzedaży na rynkach międzynarodowych (sekrety sukcesu e-commerce) cz.2
- Z wykładu dowiesz się:
- Jak znaleźć produkt?
- Jakie narzędzia są przydatne?
- Jak wygląda kalkulacja kosztów sprzedaży produktu?
- Jak sprzedawać na marketplace?
- Na co dziś bym uważał, tworząc własną markę/produkt?
Nagrania – Niedziela:
Agnieszka Musiał- Terlecka
Prowadzi doradztwo personalne w obszarze wdrażania procesów HR. w organizacjach.
Motywowanie a przywództwo. Jak motywować w oparciu o model DISC?
- Motywować czy angażować? Jak znajomość motywatorów wewnętrznych wpływa na egzekwowanie zadań.
- Autentyczne przywództwo czy skuteczne zarządzanie. Czy jestem charyzmatycznym liderem wg Czterech kompetencji autentycznego lidera Brene Brown.
- Magia kolorów czyli jak wzmocnić komunikowanie zadań w oparciu o model DISC.
Arkadiusz Sikorski
Arkadiusz Sikorski – Pierwszy Polski LINKEDFLUENCER® | Krzysztof Ibisz Linked In’a. Wprowadza JDG na wyższy poziom, rozwija marki osobiste na Linked In. Zajmuje się branżą crypto i blockchain.
Cyfrowe niewolnictwo XXI wieku – o co chodzi z CBDC?
- jaka jest historia pieniądza i wypłaty?
- dlaczego jest inflacja?
- co to jest CBDC?
- jak zostać milionerem w jeden dzień?
- dlaczego CBDC jest często mylony z kryptowalutami?
- jaka jest szansa, że wszyscy będziemy używać tej samej waluty?
- w których miejscach na mapie ewolucji płatności międzyludzkich nastąpiły rewolucyjne zmiany?
- jak nie zostać niewolnikiem?
- jak zabezpieczyć swój majątek?
Panel dyskusyjny
Wydarzenie, element lejka marketingowego, produkt sam w sobie czyli perspektywa organizatora, uczestnika i partnera. Jak robić to skutecznie?
- Jak zarabiać na eventach
- Dlaczego warto robić eventy
- Co jest w kwestii organizatora
- Jak pozyskiwać wolontariuszy
- Jak budżetować takie wydarzenia
Łukasz Andrykowski
Człowiek pełen pasji, wkręcony w zajawki informatyczne. Założyciel i obecnie Prezes Zarządu SKILL AND CHILL. Od młodzieńczych lat zrozumienie programowania było jego celem. Z biegiem lat pasja przerodziła się w
umiejętności, które skrupulatnie rozwijał. Miłość do programowania wygrała, a skille, które posiadał sprawiły, że jego przeznaczeniem było stworzenie Skill & Chill… i tak właśnie zaczęła się historia firmy.
Role jakie pełni w organizacji to zarządzanie projektami, m.in. budowanie i wspieranie zespołów projektowych, wyznaczanie ich kierunku działania. Bierze udział w tworzeniu koncepcji rozwiązań IT. Ułatwia zrozumienie zakresu, priorytetów projektu, mierzy jego postęp oraz identyfikuje i zarządza ryzykiem projektu. Jest również osobą, która wyznacza kierunki dotyczące intuicyjnych interfejsów, wspiera organizację pod kątem UX i UI. Monitoruje budżet i wydatki projektowe. Zapewnia jakość i sukces.
AI rozdaje karty – jak trafić same asy i zwiększyć efektywność biznesową?
- Jak odkrywać potencjał sztucznej inteligencji w biznesie?
- AI vs. uczenie maszynowe – jaka jest różnica?
- Jak skuteczne wykorzystywać narzędzia AI do optymalizacji procesów biznesowych?
- Jaka jest przyszłość biznesu z AI: trendy, wyzwania i możliwości rozwoju?
- Q&A – wszystko co chcesz wiedzieć o AI w biznesie.
Michał Huzarski
Współzałożyciel platformy Web To Learn. Pokazuje twórcom, jak budować biznesy online i sprzedawać kursy online oraz produkty cyfrowe. Przez ostatnie 365 dni zorganizował 312 webinarów, przygotował 180 autowebinarów, przygotował 624 automatyzacji sprzedażowych i przetestował +9 000 reklam.
72 grosze za 1 potencjalnego klienta, czyli jak wykorzystać potencjał Internetu do sprzedaży produktów cyfrowych i biznesu stacjonarnego.
- Jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, żeby napędzać biznes online.
- Jak zaplanować sprzedaż w Internecie, żeby sprzedawać praktycznie wszystko, co jest legalne.
- Automatyzacja biznesu internetowego – sprzedaż bez naszego czynnego udziału.
- Omówienie procesu sprzedażowego (schemat biznesu – jak poukładać go krok po kroku).
- Sesja pytań i odpowiedzi.
Krzysztof Ogorzałek
Współtwórca, Wiceprezes Zarządu w firmie rodzinnej JMK Computerate Sp. z o.o. Współtwórca takich marek jak: Mecenas.iT, Syndyk.iT.
Karolina Ślusarczyk
Współtworzy firmę rodzinną – branża odpadów metali METAL-ZŁOM.
Maciej Urban
Dyrektor Produkcji w firmie rodzinnej POLTRA.
Piotr Artemjew – Jest właścicielem firmy AdLife i funduszu inwestującego w branżę medyczną
Piotr Artemjew
Jest właścicielem firmy AdLife i funduszu inwestującego w branżę medyczną
Panel dyskusyjny pt. Kontynuacja Dziedzictwa: Firmy Rodzinne w Rękach Następców.
- Jak uczestnicy panelu weszli do firmy rodzinnej?
- Worklife balance w firmie rodzinnej?
- Rozmowy o firmie poza pracą?
- Co napędza w rozwoju firmy?
- Czym jest firma rodzinna?
- Jaki jest cel firmy rodzinnej?
- Jakie są rady dla innych sukcesorów/nestorów.
Piotr Majewski
Skupiam się na dostarczaniu wiedzy i narzędzi pomagających firmom wiedzowym (i usługowym) wykorzystać marketing bezpośredni do sprzedaży przez Internet na otwartym rynku.Mam największe w Polsce doświadczenie w sprzedaży wiedzy przez Internet.
Od 2000 roku uczę małe i średni firmy jak robić e-biznes w Polsce. Byłem pierwszy w naszym kraju, który systematycznie przekazywał praktyczną wiedzę w tym temacie. W 2007 roku napisałem bestseller ?Czas na e-biznes”, w 2010 ?125 pytań nt. e-biznesu do Piotra Majewskiego”. Samodzielnie zaprojektowałem od strony merytorycznej program największego projektu szkoleniowego z zakresu e-biznesu w Polsce ?Rozwijamy E-Biznes”, w którym wzięło udział 1900 firm.
Ty jesteś biznesem, a biznes Twoim właścicielem. Jak to zmienić?
- Czy faktycznie jesteś prezesem we własnej firmie?
- Różnica między rzemieślnikiem a przedsiębiorcą
- Dlaczego nie powinno się skalować/sprzedawać lub przeprowadzać sukcesji biznesu z operacyjnym właścicielem?
- Dlaczego separacja od działalności operacyjnej jest tak trudna?
- Co zrobić przed separacją operacyjną?
- Jak bezboleśnie przeprowadzić separację?
Szymon Kaczyński
Młody inwestor i fliper na rynku nieruchomości
Milionowy sukces w nieruchomościach przed 30-stką i cena, jaką przyszło za niego zapłacić.
- Jak skutecznie inwestować w nieruchomości.
- Jakie były błędy, porażki, cenne lekcje i pułapki tego biznesu.
- Jak wyglądała droga kariery
- Jak w ciągu 5 lat zaczynając od przekładania kurczaków w KFC zrealizował ponad 400 inwestycji
- Gorsze momenty w życiu i karierze