W prowadzeniu biznesu to właśnie te dwa nieodłączne i powiązane ze sobą elementy warunkują sukces. Firma powstaje wtedy, kiedy jest sprzedaż, a żeby sprzedaż mogła zaistnieć niezbędne są odpowiednie działania marketingowe. Dlatego poruszymy takie tematy: jak budować automatyczne lejki sprzedażowe jednocześnie maksymalizując wartość transakcji, jak tworzyć kreatywne reklamy, dzięki którym pozyskamy więcej klientów oraz za pomocą jakich narzędzi mierzyć i analizować efekty naszych działań. Ten pakiet nagrań będzie dla Ciebie checklistą sprzedażowo-marketingową.
Podczas wykładów o temacie „ Sprzedaż i marketing” :
- Zdobędziesz praktyczną wiedzę z zakresu marketingu i budowania sprzedaży, którą będziesz w stanie realnie wdrożyć do swojego biznesu.
- Dowiesz się jak stworzyć strategię opartą o różne kanały marketingowe, które pozwolą Ci zwiększyć ilość leadów lub wygenerować większą sprzedaż.
- Poznasz aktualne trendy, przydatne narzędzia do analityki i sposoby zwiększania konwersji stron internetowych oraz realizowanych kampanii.
- Będziesz w stanie stworzyć ofertę, która przyciąga wzrok i zainteresuje większą ilość osób Twoimi produktami/usługami.
- Nauczysz się jak lepiej komunikować się z klientami, poznać ich potrzeby oraz analizować ich zachowania.
- Poznasz prawdziwe case study z firm Wykładowców oraz dowiesz się jakich błędów nie popełniać.
Wojciech Bizub ,,Jak zbudować automatyczny lejek sprzedaży online i jednocześnie zmaksymalizować wartość transakcji. Case study biznesu usługowego.”
✔️ Dlaczego ludzie nie ufają i nie lubią reklam?
✔️ Jaki jest cel lejka sprzedażowego?
✔️ Jakie są najczęstsze błędy przy automatyzacji lejka sprzedażowego?
✔️ Dlaczego musisz odpowiadać na wszystkie zapytania klientów OD RAZU?
✔️ Co zrobić, żeby zwiększyć powracalność Twoich klientów?
✔️ Jak ustawić automatyczne odpowiedzi?
✔️ Jakie aplikacje przydadzą Ci się do automatyzacji marketingu?
✔️ Jak podpisać umowę bez skanowania dokumentów?
✔️ Co możesz poprawić / zautomatyzować w aktualnym procesie sprzedaży?
✔️ Ile kosztują usługi marketingowe w Polsce?
✔️ Jak zautomatyzować pisanie email?
Łukasz Marczewski ,,Analiza konkurencji w internecie. Jak znaleźć i wykorzystać kluczowe dane konkurencji?”
✔️ Co to jest analiza konkurencji?
✔️ Jakie są podstawy analizy?
✔️ Dlaczego analizę konkurencji może zrobić każdy, kto tylko umie obsługiwać kalkulator?
✔️ Czy analiza jest tylko na przyspieszenie obecnego biznesu, czy można wykorzystać do startu nowego?
✔️ Które dane są najważniejsze?
✔️ Jak(i czym) odnaleźć kluczowe dane oraz jak wykorzystać?
✔️ Jak rozwinąć biznes?
✔️ Jak wejść do danej branży?
✔️ Co oznacza podejście WWH?
Aleh Tur ,,Marketing nieruchomości.”
✔️ Czego szukają klienci?
✔️ Co jest najważniejsze dla klientów?
✔️ Gdzie szukać klientów?
✔️ Dlaczego niektóre osoby nigdy nie zostaną klientami?
✔️ Z jakich narzędzi korzystać szukając klientów?
✔️ Czy analiza rynku jest niezbędnym działaniem w prowadzeniu biznesu?
✔️ Jak ważna jest analiza konkurencji?
✔️ Co to jest MLS?
✔️ Jak wygląda najprostszy schemat na rynku nieruchomości?
✔️ Jak stworzyć prawidłowy opis mieszkania do sprzedaży?
Praktycy biznesu
Wojciech Bizub – Magik marketingu, właściciel agencji WBIZNES. Twórca podcastu “Skuteczny e-marketing”. Autor książki „
Łukasz Marczewski – Twórca Frool oraz LeadPRO. Ekspert pozyskiwania klientów.
Aleh Tur – Pośrednik w Obrocie Nieruchomościami, właściciel agencji Tur Nieruchomości. Praktyk wdrożeń automatyzacji w marketingu nieruchomości.