Specjalista ds. social media poszukiwany!
⬇Zobacz film, żeby dowiedzieć się więcej ⬇
O Uczelni ASBiRO
ASBiRO powstało w 2006 roku, jednak historia naszej Uczelni sięga już roku 2003. Wtedy jeszcze nie przypuszczaliśmy, że organizowane przez nas pojedyncze spotkania z przedsiębiorcami, doprowadzą do powstania największej społeczności dla małych i średnich przedsiębiorców w kraju. Od przełomu 2018 i 2019 roku jesteśmy alternatywną Uczelnia Wyższą stworzoną przez przedsiębiorców dla przedsiębiorców. Naszą misją jest rozwój i wsparcie przedsiębiorczości. To, na czym nam zależy od samego początku, to tworzenie przestrzeni do wymiany doświadczeń między przedsiębiorcami, którzy każdego dnia stawiają czoła wyzwaniom i problemom w prowadzeniu własnych firm. Organizujemy studia/ kursy/ wyjazdy/ szkolenia i przeróżne dodatkowe projekty związane z rozwojem przedsiębiorczości. Jeżeli również masz przedsiębiorcze podejście do życia, to praca u nas będzie dla Ciebie idealna.
Kogo szukamy i jak wygląda współpraca z nami?
Idee mają konsekwencje
Szukamy ludzi podobnych do nas – chcemy, aby osoby w naszym zespole podobnie jak my stawiały wolność na pierwszym miejscu. Działalność naszej Uczelni w dużej mierze opieramy o poglądy przedstawicieli Austriackiej Szkoły Ekonomii. Zdecydowanie optujemy za poglądami nazywanymi liberalizmem klasycznym lub libertarianizmem i choć szanujemy wszystkich, to wiemy o tym, że wspólna podstawa ideowa jest ważną składową dobrze działającego zespołu. Dlatego właśnie zwracamy uwagę nie tylko na umiejętności i nastawienie do pracy, ale też na idee, z których one wyrastają. Preferujemy ludzi o doświadczeniu w wolontariacie, biznesie albo organizacjach pozarządowych. Nie jesteśmy, poza szczególnymi wyjątkami, zainteresowani ludźmi z doświadczeniem w administracji publicznej i organach państwa. Umiejętności, etyka pracy i poziom entuzjazmu jakie można tam nabyć niekoniecznie przydadzą się w naszej działalności. Nie wymagamy żadnego konkretnego wykształcenia. Zależy nam na praktyce, a nie na teorii, więc jeśli nie masz doświadczenia- nie martw się. Wierzymy, że z odpowiednim podejściem i otwartą, proaktywną postawą można się nauczyć wszystkiego od podstaw. Dodatkowo bardzo cenimy sobie poczucie humoru, zdrowy rozsądek a także dystans do siebie i innych.
Wierzymy, że z odpowiednim podejściem i otwartą, proaktywną postawą można się nauczyć wszystkiego od podstaw. Dodatkowo bardzo cenimy sobie poczucie humoru, zdrowy rozsądek, a także dystans do siebie i innych.
Wierzymy, że z odpowiednim podejściem i otwartą, proaktywną postawą można się nauczyć wszystkiego od podstaw. Dodatkowo bardzo cenimy sobie poczucie humoru, zdrowy rozsądek a także dystans do siebie i innych.
Jak działamy? Przydatne cechy, umiejętności i wiedza
Każda osoba w naszym zespole dostaje pewną cząstkę ASBiRO do opieki, za którą staje się odpowiedzialny w 100%. Na początku, przy pomocy kogoś bardziej doświadczonego z teamu, a później już samodzielnie. Oznacza to, że w tej konkretnej części ASBiRO, w danym projekcie to Ty będziesz szefem i gdy będziesz gotowy, będziesz podejmował samodzielne decyzje w jaki sposób ma rozwijać się ta część, za którą będziesz odpowiedzialny. Dbając o swoją cząstkę firmy, kiedy będziesz już na to gotowy, będziesz mieć wolą rękę i możliwość rozwinięcia skrzydeł w pracy twórczej wymyślając nowe sposoby działania, nowe rozwiązania, nowe kursy itp. Dostaniesz od nas przestrzeń nie tylko po to aby schematycznie realizować swoją check-listę, ale będziesz mógł tworzyć ASBiRO razem z nami. Jednak zanim stworzysz coś genialnego, najpierw musisz się bardzo dokładnie zapoznać z tym co już stworzyły w ASBiRO osoby przed Tobą. Będziesz uczyć się krok po kroku poprzez odtwórczą pracę i pomaganie innym. To właśnie nazywamy „pracą porządkującą” zatem praca twórcza nieustannie miesza się z pracą porządkującą, aby wszystko działało cudownie, stare projekty były dopilnowane i równocześnie powstawały nowe.
W danym projekcie to Ty będziesz szefem i gdy będziesz gotowy, będziesz podejmował samodzielne decyzje w jaki sposób ma rozwijać się ta część, za którą będziesz odpowiedzialny
Kogo szukamy aktualnie?
W związku z rozwojem Uczelni nasz dział marketingowy potrzebuje wsparcia ;) Szukamy osoby z min. 2 letnim doświadczeniem w pracy social media oraz juniora, więc nawet bez doświadczenia możesz do nas aplikować :) Wykaż się jedynie swoim zaangażowaniem, chęcią do nauki (to dla nas podstawa!) i nieszablonowym podejściem.
Specjalista ds. social media / Copywriting
Kto się odnajdzie na tym stanowisku?
- Uwielbiasz media społecznościowe i sprawnie się po nich poruszasz (Facebook, LinkedIn).
- Cechujesz się tzw. lekkim piórem i podstawową znajomością SEO – potrafisz pisać atrakcyjne, chwytliwe treści na różne tematy i sprawia Ci to przyjemność.
- Wiesz jak pisać newsletter w sposób “customer friendly” i budować relację z klientami poprzez e-mail marketing.
- Potrafisz myśleć strategicznie i wiesz jak sprawdzać, które z Twoich działań przekładają się na realne wyniki.
- Znasz powiedzenie, że kryzysy w social media wybuchają w weekendy i wiesz, że najlepiej reagować na nie na bieżąco.
- Jesteś zorganizowany i potrafisz pracować zdalnie bez zawalania terminów (potrafisz szybko modyfikować plan działania w razie potrzeby).
- Nie przeszkadza Ci, że moderowanie kanałów social media wymaga obecności o różnych porach dnia.
- Jesteś samodzielny/a, jeśli czegoś nie wiesz, potrafisz znaleźć odpowiedź w Internecie lub dopytać współpracowników.
Specjalista ds. social media / kanał YouTube
Kto się odnajdzie na tym stanowisku?
- Uwielbiasz podcasty biznesowe i potrafisz wymienić największe kanały YouTube w tej tematyce.
- Wiesz jak wygląda YouTube Studio i potrafisz z niego korzystać.
- Wiesz jak tworzyć reklamy, które przyciągają wzrok i potrafisz je zaplanować oraz analizować (Facebook Ads, YouTube Ads)
- Nie męczy Cię raportowanie statystyk i zdajesz sobie sprawę, że analiza danych pomoże Ci zoptymalizować dotychczasowe działania.
- Znasz podstawy tworzenia wideo i chętnie chłoniesz wiedzę z video marketingu.
- Masz wysokie poczucie estetyki i umiejętności tworzenia treści na social media, nietuzinkowe podejścia do zadań i umiejętności myślenia poza schematami.
- Potrafisz myśleć strategicznie i wiesz jak sprawdzać, które z Twoich działań przekładają się na realne wyniki.
- Jesteś na bieżąco z trendami w Social Media i e-marketingu.
- Jesteś zorganizowany i potrafisz pracować zdalnie bez zawalania terminów (potrafisz szybko modyfikować plan działania w razie potrzeb).
- Jesteś samodzielny/a, jeśli czegoś nie wiesz, potrafisz znaleźć odpowiedź w Internecie lub dopytać współpracowników.
DODATKOWE ATUTY (fajnie, jeśli posiadasz, aczkolwiek nie jest to wymóg konieczny):
- masz doświadczenie w pracy w agencji reklamowej,
- znajomość WordPress
- swoboda w wystąpieniach publicznych,
- znasz programy graficzne.
Co oferujemy w ramach współpracy?
- Możliwość rozwoju, jesteśmy BARDZO! otwarci na nowe pomysły i działania.
- Realny udział we współtworzeniu strategii marketingowej Uczelni Biznesowej, która ma ugruntowaną pozycję na rynku.
- Przebywanie w środowisku osób przedsiębiorczych.
- Udział w szkoleniach, jeżeli będziesz chciał rozwijać swoje skille.
- Odpowiedzialności, w których się odnajdujesz i które sprawiają Ci satysfakcję, dbamy o to, aby każdy w naszym zespole zajmował się takimi obowiązkami, w których się realizuje.
- Wynagrodzenie zależy od tego jak bardzo się zaangażujesz, jakie odpowiedzialności podejmiesz itp. Im więcej odpowiedzialności na siebie weźmiesz, tym wyższe będzie wynagrodzenie.
- Charakter pracy zdalnej, na co dzień możesz pracować, z jakiegokolwiek miejsca z dostępem do internetu :) Z wyjątkiem stacjonarnych zjazdów, które organizujemy
- Nienormowany czas pracy, najważniejsze dla nas jest to, abyś był dostępny dla naszych studentów, kursantów, wykładowców i naszego zespołu
- Zgrany, otwarty i wspierający zespół
- Forma zatrudnienia: współpraca B2B (własna działalność gospodarcza) lub umowa zlecenie
Chcesz aplikować?
Zachęcamy do kontaktu każdą osobę, która chciałaby dołączyć do naszego zespołu! :)
Co należy zrobić, aby wziąć udział w rekrutacji?
- Jeśli jeszcze nie masz konta na asbiro.pl, załóż je.
- Kliknij w poniższy link: aplikuj
- Wypełnij formularz, przygotuj krótkie wideo, w którym odpowiesz nam na 5 pytań i dołącz je do formularza zgłoszeniowego, który znajdziesz pod powyższym linkiem po założeniu konta na asbiro.pl
W krótkim wideo prosimy o przedstawienie się i odpowiedź na poniższe pytania:
- Opowiedz skąd jesteś, czym się zajmujesz, jakie masz doświadczenie?
- W jakim kierunku chcesz się dalej rozwijać? (jakie dokładnie działania marketingowe najbardziej lubisz?)
- Skąd dowiedziałeś się o ASBiRO?
- Co robisz kiedy nie pracujesz? Twoje hobby :-)
WAŻNE! Nagranie nie powinno trwać dłużej niż 4 minuty. (jeżeli aplikujesz na stanowisko Specjalista ds. social media/kanał YouTube dodatkowym atutem będzie ciekawy montaż)
Przekaż nam taki kawałek wiedzy o sobie, który pozwoli nam poznać Cię choć trochę lepiej.