Porażki są jak szczepionki – o wzlotach i upadkach w biznesie szczegóły
Opis: 70% decyzji, które podejmujemy jest zła. Bardzo często złe decyzje i doświadczenia z nimi związane, wpływają na to, jak układa się nasze życie prywatne i zawodowe. W biznesie złe decyzje szczególnie wpływają na to, czy odniesiemy sukces. Często zapominamy o tym, ze porażkami nie można załamywać się, a wyciągać z nich wnioski i podążać dalej. Dajemy się ponieść naszym słabością i boimy się myśleć racjonalnie. Jak wyciągać wszystko, co najlepsze z porażek i przekuć to w początek czegoś dobrego? Jak wygląda cykl powodzenia? O tym porozmawiamy wspólnie!
Sztuka wojny by adwokat Niecikowska – czyli jak wygrać bitwę w sądzie zanim w ogóle się rozpocznie szczegóły
Cytując klasyka Sun Tzu „Wojna nie polega na tym, aby oczekiwać, iż wróg się nie zjawi, ale na tym, aby go odpowiednio przyjąć”. W oparciu o swoje 16 letnie doświadczenie procesowe, w ponad 300 spraw spornych, adwokat Anna Niecikowska podpowie, jak mądrze negocjować i współpracować, by w razie konfliktu mieć mocne dowody i niezbite argumenty, które ułatwią wygraną w sądzie. „Wojna nie polega też na tym, aby oczekiwać, że wróg nie zaatakuje, ale na tym, aby uniemożliwić mu ten atak.” Podczas Jej wystąpienia dowiecie się też jak dobrze przygotowana umowa i klauzule w niej zawarte mogą zapobiec sporom albo zakończyć je zanim w ogóle się rozpoczną.
Biznes na YouTube - jak zarabiają Twórcy i jak może zarobić Twoja firma szczegóły
W trakcie swojego wystąpienia Wojciech Siryk omówi działalność na YT z dwóch perspektyw, tzn. jak zarabiają osoby, które prowadzą własne kanały oraz jak ten serwis wykorzystują przedsiębiorcy. Wykład będzie zawierał zarówno elementy teoretyczne, jak i praktyczne. Prelegent z pewnością przekaże cenne wskazówki oraz przestrzeże przed najczęściej popełnianymi błędami związanymi z aktywnością publiczną.
Zarządzanie operacyjne - cykliczność i konsekwencja w Twoim standardzie szczegóły
Wykład traktuje o narzędziach wspierających przedsiębiorcę w działaniach na poziomie operacyjnym. Opracowanie i konsekwentne wdrażanie standardów procesowych dla firmy. Cztery fundamentalne czynniki budujące efektywny system zarządzania: • Struktura organizacyjna • Mapa procesów • Zakresy obowiązków dla wszystkich pracowników • Procedury systemowe Ostatnim czynnikiem jest wdrożenie z dużą dozą determinacji, cykliczności i konsekwencji.
COS® - czyli trzy składowe skutecznego gospodarowania czasem. Mapa realizacji® - narzędzie budowania systemu priorytetów. CZEGO® - system tworzenia celów będących w korelacji z Twoimi potrzebami System TRÓJKARTECZKOWY® - metoda zarządzania czasem optymalizująca dobę do granic możliwości Kwadrat utrzymania działania® - system utrzymania motywacji reżimu zarządzania czasem. 6 metod zwiększenie efektywności
Absolwenci! Dziś jest dzień, który oznacza wiele dla was i dla nas. Jest to czas, aby świętować wasze ogromne osiągnięcia i trud pracy, jaki włożyliście w swoją edukację na Uczelni Asbiro. Dla nas wasze dyplomy to dowód waszej wyjątkowej determinacji, pasji i zdolności do nauki. Jesteśmy dumni, że mogliśmy być częścią waszej drogi i pomóc w waszym rozwoju, jednocześnie mamy nadzieję, że zostaniecie z nami jeszcze jak najdłużej. Życzymy wam wszystkim ogromnej pomyślności i sukcesów w waszych dalszych wysiłkach. Gratulujemy! Szczęśliwego Rozdania Dyplomów!
Panel dyskusyjny ,,Poniosłem porażkę i co dalej?" szczegóły
W trakcie panelu poruszymy poniższe kwestie: 1. Jaka jest definicja porażki? 2. Czy da się uniknąć porażek w biznesie? 3. Jak przygotować się do porażki? 4. Kluczowe elementy, które są pomocne przy wychodzeniu z kryzysu. 5. Aspekty psychologiczne i techniczne wychodzenia z porażki.
Naucz się zadawać pytania, aktywnie słuchać i budować słowem obrazy. To niweluje dystans między sprzedawcą a klientem i jest jednym z wyznaczników sprzedaży naturalnej. Stosuj dekalog komunikacji, kieruj się uważnością. Zadawaj sobie pytanie: czyje problemy rozwiązujesz, będąc profesjonalnym sprzedawcą? Dbaj, by klient po rozmowie z Tobą czuł się lepiej, niż przed nią. Kieruj się zawsze zasadą win-win.
Jak się nie wywalić na prawie autorskim w Internecie szczegóły
Może chcesz dowiedzieć się, czy Twój internetowy biznes działa zgodnie z przepisami? Nie wiesz, jakich materiałów możesz legalnie używać do promocji? Pomówimy o granicach nawiązań, memach, wizerunku itp.
Czego nie napisze Ci ChatGTP (ani żadna inna SI) by zdobyć więcej klientów, a Ty możesz łatwiej niż myślisz? szczegóły
To prawda, że coraz mniej osób chce czytać teksty. Kiedy jednak zrozumiesz, czego naprawdę chcą klienci, bardzo szybko możesz stać się mistrzem komunikacji sprzedażowej tekstami. Twoje jedno zdanie stanie się więcej warte niż 1000 obrazów.
Wprowadzenie do praktyki zarządzania poprzez Teorię Ograniczeń szczegóły
W trakcie wykładu poruszę poniższe kwestie: 1. Opowiem, w którym momencie stanąłem przed wyborem metodologii zarzadzania. 2. Porównam różne metody zarządzania i opowiem jakie istotne decyzje podjąłem po ich analizie. 3. Opowiem dlaczego wybrałem TOC i jaka była ścieżka wprowadzania TOC w mojej firmie. 4. Podzielę się wiedzą jak odnaleźć wąskie gardła w biznesie.
W trakcie panelu poruszymy poniższe kwestie: 1. Dlaczego zdecydowaliście się otworzyć biznes? 2. Gdzie szukaliście pomocy, wiedzy i narzędzi? 3. Co Was zaskoczyło na początku drogi? 4. Kiedy zatrudniliście pierwszego pracownika? 5. Lepiej samemu rozpocząć biznes czy od początku szukać wspólników?
Cash is the king - jak płynność rujnuje genialne biznesy szczegóły
Płynność finansowa: z jednej strony dlaczego często tak trudno uchwycić, Jakie błędy w płynności robią firmy handlowe, usługowe i produkcyjne, Jakie są konsekwencje złej polityki płynności i czy firma, która osiąga straty może funkcjonować - jeżeli tak to ile?
Lost in ignorance: the role of businessmen in economic alphabetization szczegóły
Economic illiteracy is one of the main causes for the proliferations of doctrines and ideas that are opposed to free market institutions and prosperity. Businessmen have a crucial role to play in making sure that a basic understanding of economic principles is widespread in society. Without entrepreneurs committing to promote sound economic doctrines, it is unlikely that large groups of the population will tsupport rational economic policies and ideas.
Inwestowanie w nieruchomości w Hiszpanii - fakty i mity szczegóły
Podczas tej krótkiego wystąpienia przedstawię Wam Hiszpanię jako różnorodny kraj- kulturowo, architektonicznie, językowo, geograficznie i klimatycznie duży kraj idealny do inwestowania i życia! Opowiem o zagrożeniach w inwestowaniu w Hiszpanii i o tym co Cię może niemiło zaskoczyć! Zwrócę uwagę na biurokrację, funkcjonowanie sektora bankowego, podatki. Pokażę różnorodność cenową nieruchomości na Costa Blanca z uwzględnieniem topografii terenu! Obalę mity i wskażę fakty o inwestycjach w Hiszpanii. Całość zakończymy serią Q&A oraz burzliwą dyskusją, bo zapewne padnie pytanie o „okupas”, „okupados”. Adiós
Inwestowanie od zera, czyli jak zarządzać zarobionymi pieniędzmi? szczegóły
Zarabiasz pieniądze - i co dalej? Jedną z kluczowych kompetencji finansowych (i życiowych) jest umiejętność odpowiedniego ulokowania pieniędzy i dzięki temu, wprawienia ich w ruch, aby pokonywały inflację i budowały naszą zamożność. Z tego wykładu dowiesz się, jakie są najpowszechniejsze mity dotyczące inwestowania, jak z nimi skutecznie walczyć i jak wykonać swoje pierwsze kroki w świecie inwestycji. Nauczysz się mądrze lokować poduszkę finansową i tworzyć długoterminowy portfel inwestycyjny.
mniej
-
Czy Seminarium ASBiRO jest mi potrzebne?
Różnymi długimi drogami możesz próbować poznać odpowiednich ludzi i zdobyć właściwą wiedzę. Zapisywać się na drogie konsultacje, kupować pojedyncze szkolenia z suchą wiedzą oraz latami szukać odpowiednich ludzi, którzy mają know-how, którego potrzebujesz.
Tutaj spotkasz bezpośrednio świetnych przedsiębiorców. Masz szansę nawiązać kontakty z osobami. Jest to również okazja, by od razu uzyskać potrzebny feedback od wielu ekspertów. Dzięki temu zaoszczędzisz swój czas, a tym samym pieniądze.
Co zyskasz?
Roczny dostęp do ponad 500 nagrań z innych wykładów z różnych dziedzin oraz co miesiąc dostęp do kolejnych 4!
Kontakty do wykładowców prowadzących wykłady (jeśli masz jakieś pytania, możesz do nich zadzwonić nawet po seminarium)
Zamiast kolejnego nudnego szkolenia, łączysz edukację z integracją i poznaniem nowych ludzi w luźnej atmosferze.
Bilet na 2 dni konferencji oraz najważniejsze, wstęp na WIELKĄ INTEGRACJĘ dla wszystkich uczestników!
Wybierz swój bilet
Zapisz się już teraz by skorzystać z najlepszej ceny i oszczędź nawet 600 zł!
Skorzystaj z oferty Sprawdź nas na wybrane studia i kursy. Przyjedź na jeden zjazd bez konieczności zapisu!
Zgoda na użycie cookies
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.