Zobacz jak wyglądają nasze konferencje dla przedsiębiorców
Osoby mające firmę cały czas zmagają się z nowymi wyzwaniami.
W takich momentach przebywanie w środowisku, które Cię rozumie i motywuje do działania jest bardzo pomocne, a przy okazji nowe kompetencje pozwolą Ci spojrzeć szerzej na firmę.
Wiele firm upadło w dobie pandemii. Teraz może przyjść czas wojny i recesji.
Musisz się przygotować, by zadbać o biznes i rodzinę.
Dlaczego warto?
2 dni pełne wiedzy i rozwiązań od ekspertów
Wykładowcy otwarci na Twoje pytania
Przygotujesz siebie i biznes na trudne czasy
Wiedza prosto od praktyków biznesu
Integracja, podczas której nawiążesz nowe kontakty biznesowe
Roczny dostęp do ponad 300 nagrań i 4 nowych w każdym miesiącu.
Panel dyskusyjny oraz warsztaty
Weź aktywny udział w panelu dyskusyjnym oraz warsztatach, które dla Ciebie przygotowaliśmy:
Sukcesja oczami założyciela biznesu i spadkobiercy
Podczas tego panelu dyskusyjnego poznasz istotne kwestie, na które powinieneś zwrócić uwagę, by prawidłowo przekazać biznes.
Uzyskasz od ekspertów odpowiedzi na pytania:
jak przekazanie biznesu wpływa na relacje między pokoleniami?
jakie kwestie prawne i podatkowe muszą zostać poruszone i zrealizowane?
jakie formy działalności przekazuje się najprościej?
gdzie i kiedy pojawiają się problemy i jak znaleźć rozwiązanie?
co zrobić by pomnożyć przekazany majątek i nie dopuścić się bankructwa?
co zrobić, gdy rodzina nie chce w spadku Twojego biznesu?
Warsztaty z ekspertami Polskiej Szkoły Negocjacji
W trakcie warsztatów Zbyszek Dzideczek (trener negocjacji EnGardE Polska) oraz Wojciech Sambor (trener negocjacji Sambor Training), eksperci Polskiej Szkoły Negocjacji, podzielą się swoimi doświadczeniami i wiedzą na temat negocjacji głównie w obszarze codziennych relacji pomiędzy ludźmi i małymi firmami.
Poprowadzą również indywidualną grę negocjacyjną, do której potrzebna będzie tylko otwarta głowa i laptop lub smartfon. Po rozgrywce nasi eksperci negocjacyjni omówią wyniki turnieju i wnioski, jakie wynikają z przeprowadzonej rozgrywki.
Będzie interesująco, efektywnie i emocjonująco.
Wykłady prowadzone przez przedsiębiorców
Podczas Seminarium, oprócz aktywnego udziału w panelach dyskusyjnych, będziesz miał możliwość uczestniczenia w wykładach obejmujących cztery zakresy tematyczne:
Jak założyć firmę i zacząć od zera
Podczas wykładów dowiesz się:
jakie są praktyczne porady prawno-podatkowe, czyli gdzie się udać, by nie odbić się od drzwi i szybko wystartować z biznesem,
10 tys., 100 tys. a może 1 mln, czyli ile tak na prawdę potrzebujesz by zacząć,
czym jest startup, czy pomaga pozyskać kapitał na biznes i rozwinąć pomysł,
jak można szybko zaistnieć z biznesem oraz zyskać klientów,
co zrobić, gdy w firmie coś idzie nie tak, kiedy powinna zapalić się nam czerwona lampka.
jak być dobrym przodkiem w biznesie dla kolejnych pokoleń, co warto przekazać innym
jaki wpływ na prowadzenie biznesu mają odpowiednie negocjacje
Jak dobrać idealnego pracownika
Podczas wykładów dowiesz się:
jak zweryfikować i gdzie szukać pracownika idealnego dla siebie,
jak wydobyć z ludzi ich potencjał, tak by przełożył się na efektywność pracy,
czy rozwijający się pracownik rozwija również Twoją firmę,
jak poznać, kiedy ktoś nie gra z nami fair i chce nas oszukać,
czy można pracować w pełni zdalnie i mieć dobre relacje z zespołem.
Inwestowanie, finanse i gospodarka
Podczas wykładów dowiesz się:
jaką rolę w gospodarce odgrywają banki,
czy to dobry czas dla nieruchomości,
skąd się bierze inflacja,
w którym miejscu jesteśmy w cyklu gospodarczym,
komu sprzyja rynek – dla jednych jest to czas na oszczędzanie, dla innych czas na biznes.
Sprzedaż i marketing czy marketing i sprzedaż – co było pierwsze?
Podczas wykładów poznasz odpowiedzi na pytania:
na czym polega sprzedaż relacyjna i jakie płyną z niej korzyści?
czym jest sprzedaż etyczna i jak bardzo jest ważna moralność w biznesie
czym jest sukcesja i co warto o niej wiedzieć
Praktycy biznesu,
którzy wystąpią podczas konferencji:
Artem Rusin
Zdalne prowadzenie biznesu. Jak tygodniami nie widzieć się z klientami i zespołem i nie
zwariować?
Artem Rusin
Zdalne prowadzenie biznesu. Jak tygodniami nie widzieć się z klientami i zespołem i nie
zwariować?
Działam w kilku obszarach: – BiuroDlaMiŚa – wirtualne biuro i doradztwo małym
przedsiębiorcom (MIŚom) – Avega – szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta – Asbiro Chata – miejsce,
gdzie mieszkają przedsiębiorcy – Sprzedaż IT – sprzedaję do dużych podmiotów rządowych sprzęt IT –
Nieruchomości – hobbystycznie – bez większych doświadczeń.
Renata Żukowska
Panel dyskusyjny „Sukcesja oczami założyciela biznesu i spadkobiercy”
Renata Żukowska
Panel dyskusyjny „Sukcesja oczami założyciela biznesu i spadkobiercy”
Założycielka Advanced Business Solutions Institute, spółki wspierającej firmy mikro i
MŚP w skalowaniu biznesu i realizacji projektów zarządczych. ABS Institute prowadzi również działalność
badawczą, projekty edukacyjne, komunikacyjne oraz z obszaru społecznej odpowiedzialności
biznesu.Menadżer z długoletnim doświadczeniem w pracy na rzecz rozwoju przedsiębiorczości i polskiego
rynku finansowego
Klaudia Krabes-Czarnacka
Skąd brać siłę i moc by ciągle płonąć i zapalać innych do działania
Klaudia Krabes-Czarnacka
Skąd brać siłę i moc by ciągle płonąć i zapalać innych do działania
Najbardziej niecierpliwa kobieta w Polsce, której motto życiowe to DO IT NOW
Od 20 lat jej pasją jest sprzedaż, sprzedaje z sukcesami od zawsze. Przeszła przez wszystkie etapy
rozwoju; od konsultanta sprzedaży bezpośredniej, wizażystkę, dyrektora sieci w sprzedaży bezpośredniej,
przedstawiciela handlowego, doradcę klienta ds. leasingu, koordynatora rynku medycznego, eksperta ds.
leasingu zawierającego kontrakty na 40mln rocznie aż po właściciela firmy konsultingowej DO IT NOW.
Od 2007 roku zajmuje się finansowaniem maszyn i urządzeń, a od 2010 roku finansuje głównie rynek
medyczny. Obserwując działanie setki placówek medycznych, rozmawiając z właścicielami, managerami klinik
poznała ich problemy. Patrząc z boku na działania klientów, wypracowała autorki program poprawiający
dochodowość klinik medycznych. Oprócz finansowania inwestycji, pomaga klientom zwiększyć sprzedaż w
Jako trener sprzedaży uczy jak sprzedawać i osiągać najwyższe wyniki w sprzedaży w bardzo krótkim
czasie.
Autorka książki „Recepta na sukces w biznesie beauty- czyli kompendium wiedzy jak prowadzić zyskowny
biznes beauty”
Prywatnie szczęśliwa żona i mama dwójki dzieci.
Jan Dziekoński
Czy nadchodzi recesja w biznesie?
Jan Dziekoński
Czy nadchodzi recesja w biznesie?
Od 10 lat działa na rynku nieruchomości – prywatnie, jak i zawodowo. Kiedyś jako
współzałożyciel startup’u inwestycyjnego, później prywatny inwestor, następnie członek zarządu dużej
grupy nieruchomościowej Mzuri, a teraz jako niezależny doradca biznesowy.
Kiedyś pracował jako konsultant biznesowy dla największych polskich i międzynarodowych firm. W 2021 roku
postanowił zacząć dzielić się wiedzą, przemyśleniami oraz zainteresowaniami o rynku nieruchomości – jego
mechanizmach, psychologii, wydarzeniach, przepisach i nowościach. Prowadzi blog, kanał YouTube i
podcast.
Aleksander Filipiak
„Zła wiadomość: czas płynie nieubłaganie. Dobra? Ty jesteś kapitanem!” Czyli jak zarządzać zadaniami
Aleksander Filipiak
„Zła wiadomość: czas płynie nieubłaganie. Dobra? Ty jesteś kapitanem!” Czyli jak zarządzać zadaniami
Przez 3 lata opracowywałem system segregacji zadań, który oparty jest na hybrydzie systemów opisanych w 5 światowych bestsellerach. Programy jak Asana, czy Trello zmuszają Cię do dostosowania się do nich, a mój system dopasuje się do Ciebie – wystarczy Ci tylko telefon..
Filip Hajder
Lean nie tylko dla Toyoty
Filip Hajder
Lean nie tylko dla Toyoty
Wkrótce podamy więcej informacji.
Łukasz Wiktorek
Jak szukać pomysłów na biznes i weryfikować ich szanse na powodzenie
Łukasz Wiktorek
Jak szukać pomysłów na biznes i weryfikować ich szanse na powodzenie
Przedsiębiorca – twórca marki Happy House oraz Event-Staff. Prowadzi działalność gospodarczą oraz dwie
spółki z o.o.
Maratończyk (zdobywca korony półmaratonów 2018, oraz korony maratonów 2019).
Podróżnik – marzy o zwiedzeniu wszystkich krajów świata.
dr Tomasz Filipiak
Rynki finansowe – czy istnieje jakaś recepta?
dr Tomasz Filipiak
Rynki finansowe – czy istnieje jakaś recepta?
Z wykształcenia: doktor nauk chemicznych, z zamiłowania – inwestor, posiadający ponad
dwudziestopięcioletnie doświadczenie na rynku. Jego zainteresowania koncentrują się na badaniu
zachowania rynków oraz na budowaniu zaawansowanych narzędzi do ich analizy. Przeprowadził wiele szkoleń
komercyjnych z zakresu inwestowania dla instytucji finansowych i banków w Polsce. Wielokrotnie
uczestniczył jako wykładowca w konferencjach dotyczących inwestycji na rynkach kapitałowych
organizowanych przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie, Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych
oraz gazetę „Parkiet”. Ta ostatnia w ramach serii „Profesjonalny Inwestor” opublikowała.
Łukasz Martyniec
Panel dyskusyjny „Sukcesja oczami założyciela biznesu i spadkobiercy”
Łukasz Martyniec
Panel dyskusyjny „Sukcesja oczami założyciela biznesu i spadkobiercy”
Doradca sukcesyjny, prawnik, doradca finansowy, publicysta i wykładowca. Absolwent
Wydziału Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego. Od 2004 r. specjalizuje się w doradztwie sukcesyjnym oraz
planowaniu spadkowym, szczególnie dla firm rodzinnych. Prowadzi blog: Wielopokoleniowi.pl.
Krzysztof Ogorzałek
Panel dyskusyjny „Sukcesja oczami założyciela biznesu i spadkobiercy”
Krzysztof Ogorzałek
Panel dyskusyjny „Sukcesja oczami założyciela biznesu i spadkobiercy”
Współtwórca, Wiceprezes Zarządu w firmie rodzinnej JMK Computerate Sp. z o.o., która
od 2006 roku specjalizuje się w tworzeniu systemów informatycznych oraz usługach IT dla branży prawnej,
finansowej oraz zarządców nieruchomości. Współtwórca takich marek jak: Mecenas.iT, Syndyk.iT.
Pomysłodawca i współtwórca szkoleń z zakresu bezpieczeństwa IT m.in. dla branży prawnej pod Patronatem
Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji. Od 2014 roku do czerwca 2021 roku Członek Zarządu
Stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych, największego i najstarszego w Polsce Stowarzyszenia
zrzeszającego firmy rodzinne. Obecnie pełni funkcję Członka Rady Programowej.
Prywatnie pełni także czynną służbę w Straży Pożarnej w Nadarzynie.
Zainteresowania: piłka nożna, polityka, działalność charytatywna.
Jacek Kozłowski
Panel dyskusyjny „Sukcesja oczami założyciela biznesu i spadkobiercy”
Jacek Kozłowski
Panel dyskusyjny „Sukcesja oczami założyciela biznesu i spadkobiercy”
Założyciel i współwłaściciel marki KOMANDOR, wypromował produkt związany z systemem
drzwi przesuwnych, zbudował pierwszą sieć jego sprzedaży w kraju i dokonał szerokiej ekspansji na rynki
zagraniczne. Wieloletni lider Federacji Małych i Średnich Przedsiębiorców, założyciel Fundacji Komandor,
której celem była edukacja młodzieży gimnazjalnej w zakresie nowoczesnej przedsiębiorczości,
przygotowanie nauczycieli gimnazjalnych do prowadzenia zajęć związanych z przedsiębiorczością, a także
wspieranie przedsiębiorców z sektora MŚP. Za swoje projekty fundacja otrzymała tytuł „Dobroczyńcy roku
2005”. Zaangażowany w pracę przy innowacyjnym oprogramowaniu, które ma zrewolucjonizować rynek meblowy.
Jego hobby to żagle, kajaki, latem motocykle, tenis przez cały rok, a zimą narty.
Bartłomiej Bucholc
Sprzedaż relacyjna. Umiejętność, dzięki której przetrwasz każdy kryzys
Jacek Kozłowski
Sprzedaż relacyjna. Umiejętność, dzięki której przetrwasz każdy kryzys
Właściciel firmy EMBRO. Twórca personalizowanej odzieży i butów, które współtworzą z
nim jego klienci. Współpracuje z największymi markami odzieżowymi i obuwniczymi na świecie. W ASBiRO
pełni rolę wykładowcy, wolontariusza oraz studenta MBA Sprzedaż i Marketing. Prywatnie marzyciel z
zamiłowaniem do książek biznesowych i biograficznych; ojciec wspaniałej córeczki Zosi i niebawem Franki.
Michał Rosiak
Przyszłość rynku nieruchomości – zagrożenia, szanse, trendy
Michał Rosiak
Przyszłość rynku nieruchomości – zagrożenia, szanse, trendy
Prezes Zarządu, Właściciel „Apartrade” Grupa Deweloperska oraz Biura Nieruchomości
specjalizującego się w obrocie gruntami „Pomorskie Grunty”
Od 8 lat związany z rynkiem nieruchomości.
Certyfikowany kosztorysant, autor wielu publikacji na temat rynku deweloperskiego, współautor książki
poświęconej branży deweloperskiej.
Koncentruje się na budowaniu silnej, samowystarczalnej organizacji skupiającej wokół talenty z obszarów
zarządzania, sprzedaży, prawa i finansów.
Marcin Rybak
Jak dobrać dobrego pracownika i jak pomóc mu się rozwinąć
Marcin Rybak
Jak dobrać dobrego pracownika i jak pomóc mu się rozwinąć
Przedsiębiorca i milioner, kierujący się wizją lepszego świata. Dąży do tego, by
wspierać ludzi, pomagać im i przekazywać swoje doświadczenia. Jest praktykiem biznesu i trenerem
mentalnym, mówcą motywacyjnym oraz strategiem. W trakcie swojej przemiany nauczył się osiągać flow,
czyli stan zrelaksowanej koncentracji. Zależy mu na inspirowaniu ludzi do działania, aby wspólnie
udoskonalać świat.
W Wielkiej Brytanii rozwijał trzy firmy, których obrót wyniósł 40 milionów złotych (obecnie je
sprzedał). Marzył o podróżach, a dziś jeździ po świecie. W trakcie 2 lat zrzucił 31 kg. Rzucił palenie i
alkohol oraz zrezygnował ze wszystkiego, co mu nie służy.
Adam Dębowski
Jak wyjść z psychologicznych pułapek przedsiębiorców i ujarzmić EGO – czyli co dotyka
większość, ale nikt o tym nie mówi
Adam Dębowski
Jak wyjść z psychologicznych pułapek przedsiębiorców i ujarzmić EGO – czyli co dotyka
większość, ale nikt o tym nie mówi
Przedsiębiorca, psycholog, terapeuta.
Od 2006 roku prowadzi warsztaty grupowe i indywidualne z zakresu treningu mentalnego, inteligencji
emocjonalnej, zarządzania zmianą.
Jest przedsiębiorcą prowadzącym dwie firmy więc wszystko czego uczy wypływa również z praktyki
biznesowej.
Pracował jako doradca, trener, mentor dla takich firm jak: Orange, Smyk, Metlife, Smyk i wiele innych.
Jest zapraszany do takich mediów jak Forbes, Dzień Dobry TVN, Polsat News.
Prowadzi bloga o rozwoju i zmianach: adamdebowski.pl, a także Podcast: Leadership Podcast.
Filip Dębowski
Antykruche organizacje, dobrzy przodkowie i pytanie, które warto zadawać codziennie
Filip Dębowski
Antykruche organizacje, dobrzy przodkowie i pytanie, które warto zadawać codziennie
Potrafi słuchać i czytać, choć to dziś nieco zanikające umiejętności. Spiritus movens
społeczności i podcastu Dobry Przodek. Jest edukatorem specjalizującym się w pozytywnym wpływie
społecznym i środowiskowym (zrównoważenie, dobrostan, zdrowa relacja człowiek-technologie). Posiada
10-letnie doświadczenie w ekosystemie otwartych innowacji, technologii i startupów, które zdobywał m.in.
w hub:raum (Deutsche Telekom), Cambridge Innovation Center i Fundacji Venture Cafe Warsaw. Prelegent,
mentor i trener na ponad 70 wydarzeniach w kilkunastu krajach – w tym w Polskiej Ambasadzie w
Waszyngtonie, w ramach konferencji Mobile World Congress w Barcelonie oraz podczas Polish Startup Day w
Cambridge University, UK. Ex-wykładowca Akademii WSB w Krakowie.Współtwórca „VUCA nocą” – serii audycji
dla liderek i liderów. Autor w NN6T Fundacji Bęc Zmiana i w Magazynie Coaching
Przemysław Szymczuk
Moralność i uczciwość w biznesie i sprzedaży
Przemysław Szymczuk
Moralność i uczciwość w biznesie i sprzedaży
Założyciel firmy tworzącej autorskie oprogramowanie komputerowe dla komorników
sądowych, praktyk austriackiej szkoły ekonomi i inwestor.
Tomasz Agencki
Własny biznes – samobójstwo czy jedyne rozsądne wyjście
Tomasz Agencki
Własny biznes – samobójstwo czy jedyne rozsądne wyjście
Zajmuje się mediami: radio, video i muzyka. Produkuje filmy dokumentalne, reportaże,
realizacje filmowe wszelakiego sortu. Od 2010 prowadzę podcast AGENT (agentomasz.pl) w ramach którego
powstały liczne słuchowiska, dwie książki i kilka filmów dokumentalnych („Tam, Gdzie Rosną Dyrektywy”,
„In-Dependencia” a także dokument o szkole Asbiro „Nikt Inny Cię Tego Nie Nauczy”)
Anna Prończuk – Omiotek
Wystąpienia publiczne – jak je polubić i co mogą dać w biznesie?
Anna Prończuk – Omiotek
Wystąpienia publiczne – jak je polubić i co mogą dać w biznesie?
Uczę jak robić PROfesjonalne webinary i prezentacje. Często doradzam jako ekspert,
mentor i występuję jako prelegent na konferencjach. Przez ostatnie 10 lat przeprowadziłam ponad 7000
godzin warsztatów, a moje wystąpienia widziało w sumie 5600 osób. Prowadziłam szkolenia dla osób
indywidualnych, przedsiębiorców, managerów i specjalistów, instytucji i firm.
Maciej Kubik
Obecna sytuacja na rynku nieruchomości okiem pośrednika
Maciej Kubik
Obecna sytuacja na rynku nieruchomości okiem pośrednika
Właściciel trzech różnych przedsiębiorstw: M3N Biuro Nieruchomości, M3 Investment
(Deweloper) oraz TUCO Bezpieczne Finanse.
W 2022 roku największy w Polsce portal nieruchomościowy OTODOM spośród niemal 900 działających w
Małopolsce agencji nieruchomości uznał jego markę M3N Biuro Nieruchomości za najlepszą w całym
województwie!
Absolwent Kursu Podstawowego i MBA Nieruchomości.
Zbigniew Dzideczek
Negocjacje? To takie proste! – Warsztaty z negocjacji (wraz z Wojciechem Samborem)
Zbigniew Dzideczek
Negocjacje? To takie proste! – Warsztaty z negocjacji (wraz z Wojciechem Samborem)
Przedsiębiorca. Praktyk gospodarczy specjalizujący się w restrukturyzacjach
przedsiębiorstw i negocjacjach. Członek zarządu i/lub dyrektor w takich firmach jak Huta Stalowa Wola,
Ursus, CIECH , PZL Mielec , współzałożyciel Instytutu GEBO. Międzynarodowe doświadczenie zdobył w pracy
w przedstawicielstwach handlowych Huty Stalowa Wola i PHZ Bumar w Północnej Afryce. Z powodzeniem
prowadził i finalizował negocjacje handlowe na rynkach Chin, Pakistanu, Maroka, RPA, Brazylii
specjalizując się zwłaszcza w negocjacjach trudnych warunkach . Jego główną specjalizacją jest
przygotowywanie oraz realizacja (jako tak zwany Interim Manager) programów naprawczych i
restrukturyzacyjnych przedsiębiorstw. Członek założyciel i trener John Maxwell Team Polska. Wieloletni
członek klubów Toastmaster gdzie uzyskał najwyższy poziom edukacyjny DTM. Pasjonat afrykańskich kultur,
dobrej kuchni i nart.
Wojciech Sambor
Negocjacje? To takie proste! – Warsztaty z negocjacji (wraz z Zbyszkiem Dzideczkiem)
Wojciech Sambor
Negocjacje? To takie proste! – Warsztaty z negocjacji (wraz z Zbyszkiem Dzideczkiem)
Własny biznes - samobójstwo czy jedyne rozsądne wyjście szczegóły
A więc postanowiłeś zostać przedsiębiorcą! Gratulujemy. Przed tobą piekło. Na szczęście, oprócz zaopatrzenia się w olejek do opalania i zapasu wody mineralnej, wybrałeś studia ASBIRO, najlepszą drogę przygotowującą do przetrwania w nim. Szkołę, znaną z tego, że wykładają w niej przedsiębiorcy. Sama praktyka, tylko to co się liczy. Jednak nie ma nic praktyczniejszego niż dobra teoria, a samo ASBIRO nieprzypadkowo ma jako patrona Ludviga von Misesa. Jak wygląda teoria, na której opiera się idea ASBIRO i jak bardzo pomaga w dzisiejszych czasach pełnych populistycznej nienawiści do wszystkiego co związane z rynkiem, kapitalizmem i wolnością?
- Co ma ekonomia i gospodarka do prowadzenia biznesu? · Skąd biorą się cykle w gospodarce i dlaczego nie zawsze jest dobrze? · Dokąd dzisiaj może zmierzać gospodarka w Polsce i na świecie? · Czy biznes jaki znamy się kończy wraz z recesją? · Jak rozwijać i na czym opierać swój biznes lub inwestycje, żeby wykorzystać cykliczność gospodarki?
Rynki finansowe - czy istnieje jakaś recepta? szczegóły
Wykład poświęcony będzie tematyce zarabiana pieniędzy na rynkach finansowych. Zwrócona zostanie uwaga na najistotniejsze kwestie związane z analizą rynku, sposobami zarządzania kapitału, rekomendacjami wydawanymi przez instytucje finansowe a także na ryzyka występujące w procesie inwestowania. Całość będzie okraszona dużą ilością przykładów, które przez lata wystąpiły na rynkach. Otrzymasz szereg rad, które pomagają inwestorom na rynku.
Obecna sytuacja na rynku nieruchomości okiem pośrednika szczegóły
Co w rzeczywistości dzieje się na rynku nieruchomości? Które gałęzie tej branży zyskały na atrakcyjności, a które przechodzą prawdziwe załamanie i dlaczego? Czy niewielkie firmy deweloperskie poradzą sobie z nadchodzącą bessą? Co z rynkiem kredytowym? Kiedy obecna sytuacja da się Polakom we znaki?
Skąd brać siłę i moc by ciągle płonąć i zapalać innych do działania szczegóły
Jak zadbać o własną motywację i skuteczność managerską? Skad się bierze demotywacja, rezygnacja i jak temu zaradzić? Work live balance prowadząc działalność? Czy to w ogóle możliwe? Jak działać, jak rozwijać firmę kiedy wszyscy wokół mówią o kryzysie?
Zdalne prowadzenie biznesu. Jak tygodniami nie widzieć się z klientami i zespołem i nie zwariować? szczegóły
Jak systemowo podejść do zaufania? Na co zwrócić uwagę przy podejmowaniu decyzji „zdalnie”? Jak planować zadania dla zdalnych pracowników? Jaka jest rola managera w zdalnej pracy? Jak budować stałą współpracę ze zdalnym klientem?
Jak wyjść z psychologicznych pułapek przedsiębiorców i ujarzmić EGO - czyli co dotyka większość, ale nikt o tym nie mówi. szczegóły
O tym, co blokuje i wywołuje stres, a nawet strach większość ludzi w biznesie. O tym, jakie spustoszenia w umysłach i rodzinach przedsiębiorców powoduje Ego. O tym, jak radzić sobie z przytłoczeniem myśli, brakiem pewności siebie i innymi zjawiskami, które dotykają wielu, ale większość się wstydzi.
Sukcesja w pigułce - jak wypracować i wdrożyć uszyty na miarę plan sukcesji. szczegóły
1.Perspektywa sukcesji biznesu rodzinnego. 2. Sukcesja w firmach nierodzinnych. 3. Planowanie spadkowe. 4. Zabezpieczenie biznesu. 5. Polityka właścicielska w firmie - czyli jak ustalać sprawy majątkowe w firmie ? 6. Perspektywa właściciela biznesu - co wybrać: sukcesja czy sprzedaż firmy ?
Wystąpienia publiczne w biznesie - jak marketingowo robić to dobrze? 6 typowych błędów w prezentacjach i jak ich uniknąć ? szczegóły
1. Dlaczego wystąpienia publiczne to kluczowa umiejętności każdego przedsiębiorcy? 2. Rodzaje wystąpień: - Wystąpienia na konferencjach online i offline. - Webinary sprzedażowe - Wystąpienia w TV itp. 3. 6 typowych błędów w wystąpieniach i jak ich uniknąć. 4. Radzenie sobie z tremą. 5. Storytelling.
Moralność i uczciwość w biznesie i sprzedaży. szczegóły
- Czym jest uczciwość? - Historyczne korzenie uczciwości. - Zasady moralne sprzyjające dobrobytowi? - Jak budować przewagę konkurencyjną dzięki uczciwości? - Jak nie dać się oszukać przestrzegając zasad uczciwej sprzedaży ?
Sprzedaż relacyjna. Umiejętność, dzięki której przetrwasz każdy kryzys. szczegóły
1. Jak to się wszystko zaczęło? 2. Fundamenty biznesu 3. Jakie problemy rozwiązujemy? 4. Z kim pracujemy? 5. W jaki sposób "wejść w buty klienta?" 6. Jak dostać się do telewizji na żywo za 200zł? 7. Fundamenty sprzedaży 8. Czym jest sprzedaż relacyjna? 9. Czym jest i jak stosować Ekonomię Wdzięczności w życiu i biznesie? 10. Czym są koła zaufania klienta?
Stworzona przez przedsiębiorców dla przedsiębiorców.
Jesteśmy jedyną alternatywną Uczelnią dla Przedsiębiorców. Nasi wykładowcy to w 99% przedsiębiorcy, z łącznym majątkiem ok. 5,7 mld zł. ASBiRO powstało w 2006 roku, choć początki sięgają nawet 2003 r. Tworzymy największą w Polsce społeczność przedsiębiorców z małych i średnich firm.
Film z seminarium, z którego dowiesz się, co mówią inni na temat Uczelni ASBIRO oraz jak wyglądają nasze konferencje:
Seminarium ASBiRO zorganizowaliśmy z myślą o:
Przedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać siebie i swoje biznesy.
Osobach, które szukają praktycznej wiedzy, nie teorii.
Dla osób, które chcą ochronić siebie i biznes.
Dla tych, którzy chcą działać jako przedsiębiorcy.
Osobach, które pragną przygotować się na nowe „jutro”
Dla tych, którzy chcą więcej od siebie i biznesu.
Czego u nas nie znajdziesz?
✖️ Nudnych wykładów i warsztatów, które realnie nie dają Ci nic więcej oprócz obszernych notatek.
✖️ Mówców motywacyjnych, sprzedawców i szkoleniowców, którzy zarabiają wyłącznie na szkoleniach, nie mając praktycznego doświadczenia.
✖️ Wykładowców, którzy ukończyli kilka fakultetów i uzyskali tytuły naukowe, ale nigdy nie prowadzili biznesu.
✖️ „Wyższości” wykładowców – u nas wszyscy są równi, tylko na innym etapie, a każdy od każdego się uczy :)
Kiedy i gdzie?
22 – 23 października 2022 r Warszawa
Hotel Arche Krakowska Aleja Krakowska 237/U1, 02-180 Warszawa
FAQ / INFORMACJE
Więcej informacji o Seminarium
Nie jesteś jeszcze naszym studentem?
Nasze seminaria to idealny moment, aby wpaść na Uczelnię ASBiRO i poznać nas osobiście. Poczuć przedsiębiorcze powietrze. Takie otwarte wydarzenia, dla wszystkich studentów oraz osób spoza naszej społeczności organizujemy tylko trzy razy w roku. Jeśli więc zastanawiasz się czym jest ASBiRO, jak działamy, czego możemy Cię nauczyć- przyjedź do nas na SEMINARIUM 23 – 24 października. Będziesz mógł uczestniczyć nie tylko w naszych wykładach, ale przede wszystkim osobiście poznasz wielu niesamowitych przedsiębiorców i inwestorów z naszej asbirowej społeczności, którzy chętnie dzielą się swoimi doświadczeniami nie tylko na wykładach, ale również w kuluarach przy wieczornym piwie.
Koniecznie zadzwoń do nas i zapytaj o szczegóły!
Nagrania
Zajęcia będziemy organizować na dwóch równoległych salach tematycznych. Niestety nie da się uczestniczyć w wykładach na obu salach jednocześnie :) Dlatego podczas wydarzenia to Ty decydujesz które wykłady, na której sali Cię najbardziej interesują, a jeśli zdecydujesz się na zakup BILETU PREMIUM po konferencji otrzymasz dostęp do wszystkich wykładów w wersji video i mp3. Dzięki temu będziesz mógł nadrobić te wykłady, których podczas konferencji nie wybrałeś. Dostęp do tych nagrań otrzymasz od nas bez limitu czasowego, a dodatkowo aktywujemy Ci konto na rok dzięki czemu co miesiąc będziemy udostępniać Ci nowe 4 nagrania z naszych regularnych zajęć na kursach. Baza naszej wiedzy online jest ogromna! :)
Klub Inwestora
Podczas Seminarium ASBIRO w Warszawie organizujemy Klub Inwestora. Połączymy inwestorów z osobami, które szukają finansowania, by mogły wspólnie rozwinąć firmę, prosperujący biznes.
Skorzystaj z oferty Sprawdź nas na wybrane studia i kursy. Przyjedź na jeden zjazd bez konieczności zapisu!
Zgoda na użycie cookies
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.