Właścicieli firm, którzy chcą rozwinąć biznes (aby mieć więcej czasu i pieniędzy)
Osób zainteresowanych rozwojem osobistym i przedsiębiorczością
Inwestorów i osób zainteresowanych ekonomią oraz finansami
Ludzi myślących nad założeniem własnej firmy
Czym jest ASBiRO?
Kiedy i gdzie?
4 – 5 marca 2023 r. Warszawa
Hotel Arche Krakowska Aleja Krakowska 237/U1, 02-180 Warszawa
Czy Seminarium ASBiRO jest mi potrzebne?
Różnymi długimi drogami możesz próbować poznać odpowiednich ludzi i zdobyć właściwą wiedzę. Zapisywać się na drogie konsultacje, kupować pojedyncze szkolenia z suchą wiedzą oraz latami szukać odpowiednich ludzi, którzy mają know-how, którego potrzebujesz.
Tutaj spotkasz bezpośrednio świetnych przedsiębiorców. Masz szansę nawiązać kontakty z osobami. Jest to również okazja, by od razu uzyskać potrzebny feedback od wielu ekspertów. Dzięki temu zaoszczędzisz swój czas, a tym samym pieniądze.
Co zyskasz?
Roczny dostęp do ponad 500 nagrań z innych wykładów z różnych dziedzin oraz co miesiąc dostęp do kolejnych 4!
Kontakty do wykładowców prowadzących wykłady (jeśli masz jakieś pytania, możesz do nich zadzwonić nawet po seminarium)
Zamiast kolejnego nudnego szkolenia, łączysz edukację z integracją i poznaniem nowych ludzi w luźnej atmosferze.
Bilet na 2 dni konferencji oraz najważniejsze, wstęp na WIELKĄ INTEGRACJĘ dla wszystkich uczestników!
Praktycy biznesu
Rafał Szymański
Linkedin
Rafał Szymański
Linkedin
Ekspert digital marketingu i sprzedaży przez Internet. Budował od zera działy digital marketingu w Sanofi, Roche, Neckerman i Philips. Jako eCommerce Pilar Leader w 3M odpowiadał za działania sprzedaży elektronicznej B2B i B2C w 47 krajach Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu. Założył konto na LinkedIn w 2006 roku a 10 lat później dostał email, że ma przeprowadzić pierwsze korporacyjne wdrożenie LinkedIn Sales Nawigator na 700 kont w 17 krajach. Na tyle zafascynował się tym oprogramowaniem, że odszedł z korporacji, aby zająć się jego wdrażaniem w firmach. Współzałożyciel firmy dostarczający leady sprzedażowe B2B oraz produkującej oprogramowanie automatyzujące działania w Social Media. Laureat Golden Arrow i Mixx Awards za najskuteczniej sprzedające kampanie marketingowe. W 2022 zdobywca 2 miejsca na konferencji I Love Marketing z tematem „LinkedIn marketing w firmie”.
Michał Zarębski
Psychologia w biznesie
Michał Zarębski
Psychologia w biznesie
Ekspert od bólu. Przedsiębiorczy fizjoterapeuta, terapeuta manualny, terapeuta czaszkowo-krzyżowy. Promotor zdrowego i aktywnego trybu życia. Szkoleniowiec, trener, organizator imprez sportowych. Absolwent Fizjoterapii AWF we Wrocławiu, uczestnik licznych kursów i konferencji z zakresu fizjoterapii, przedsiębiorczości i rozwoju osobistego. Aktywny sportowiec, maratończyk, miłośnik sportu głównie biegania, nordic-walking, kolarstwa i pływania. Mistrz Polski Instruktorów Nordic-Walking oraz Mistrz Polski wśród zawodników, zdobywca Pucharu Polski. Organizator i dyrektor Częstochowskiego Biegu Niepodległości, Biegu Bitwy pod Mokrą i Otwartych Mistrzostw Częstochowy Nordic-Walking.
Prywatnie człowiek o niezłomnej wierze w ludzi, szczęśliwy ojciec trójki dzieci. „Holistyka” to słowo często pojawiające się w moim słowniku, ponieważ doświadczenie w pracy z pacjentem nauczyło mnie, że bez holistycznego i wielowymiarowego podejścia do drugiego człowieka, nie ma skutecznej terapii. Dlatego na co dzień łączę techniki z zakresu ciała, ducha i umysłu. W swoim życiu kieruję się mottem Martina Luther Kinga: “Jeśli nie możesz latać, biegnij. Jeśli nie możesz biec, idź. Jeśli nie możesz chodzić, czołgaj się. Bez względu na wszystko – posuwaj się do przodu!”
Maciej Gnyszka
Jak zrobić networking?
Maciej Gnyszka
Jak zrobić networking?
Przedsiębiorca. Lubi łączyć rzeczy, które wydają się nie do połączenia, stąd od kilku lat określa się mianem nałogowego poszukiwacza synergii. Założyciel Towarzystw Biznesowych i pierwszej polskiej agencji fundraisingowej Gnyszka Fundraising Advisors.
Adam Pioch
Adam Pioch
Storyteller & Storymaker. Mówca publiczny, założyciel klubów profesjonalnych mówców Toastmasters Poznań i TM Piła. Współautor książki „Biblia e-biznesu 2” i „Biblia e-biznesu 3”. Ekspert z marketingu internetowego i storytellingu. Autor szkolenia StorytellingPower!
Adrian Otoliński
Nieruchomości za granicą – inwestowanie w Norwegii.
Adrian Otoliński
Nieruchomości za granicą – inwestowanie w Norwegii
Pomysłodawca, twórca i prezes Mazurskie Hytte sp. z o.o. zajmującej się budową i sprzedażą domów rekreacyjnych. Od 2007 roku związany z rynkiem nieruchomości i bankowością. Ekspert i Inwestor na rynku nieruchomości w Norwegii. Współzałożyciel oraz lider Oslo Investor Club zrzeszającego polskich przedsiębiorców mieszkających w Norwegii. Prezes stowarzyszenia „Wynki Razem” aktywnie działający na rzecz lokalnej społeczności. Absolwent Akademii Morskiej w Gdyni. Reprezentant Polski i wielokrotny medalista Mistrzostw Polski w Lekkiej Atletyce. Zainteresowania: sport, ekonomia, psychologia, nieruchomości, inwestycje, podróże. Prywatnie: Mąż oraz tata Zuzi i Olka.
Łukasz Chojnacki
Panel dyskusyjny – W co inwestować?
Łukasz Chojnacki
Panel dyskusyjny – W co inwestować?
Absolwent Wydziału Psychologii UW. Od 2010 pracujący w branży metali szlachetnych. W latach 2010-2015 prowadził swoją pierwszą firmę (Mazowiecka Mennica Inwestycyjna), która zajmowała się głównie produkcją sztabek srebra. W toku jej działania zdobywał doświadczenie związane z technologią produkcji sztabek oraz monet. W latach 2016-2018 pracował dla Mennicy Wrocławskiej/Grupa Goldenmark, w której poszerzał swoje doświadczenie, zwłaszcza w zakresie działań logistycznych i produktowych. Od 2018 roku prowadzi ze wspólnikiem firmę Chojnacki & Kwiecień, która zajmuje się: dystrybucją metali szlachetnych w postaci sztabek oraz monet, działalnością edukacyjną w zakresie inwestowania w kruszce szlachetne, produkcją sztabek srebra, również w zakresie usługi tzw. recyklingu inwestycyjnego, polegającego na przerobie złomu srebra na sztabki inwestycyjne.
Krzysztof Derdzikowski
Panel dyskusyjny – W co inwestować?
Krzysztof Derdzikowski
Panel dyskusyjny – W co inwestować?
Z rynkiem nieruchomości związany od 2006 roku. Doświadczenie zbierał podczas pracy dla największego biura nieruchomości w kraju, jak i podczas rozwijania lokalnych oddziałów kilku nowych firmy w branży. Autor branżowych tekstów i poradników w lokalnych mediach.
Sławomir Zawadzki
Panel dyskusyjny – W co inwestować?
Sławomir Zawadzki
Panel dyskusyjny – W co inwestować?
Od czterech lat, CEO Kanga Exchange – giełdy kryptowalut z największą siecią kantorów stacjonarnych na całym świecie. Inwestor i założyciel kilku start-upów z branży fin-tech, IT i blockchain. Dzięki ponad 15-letniemu doświadczeniu w sprzedaży oraz IT skutecznie i sprawnie zarządza niemal wszystkimi kluczowymi obszarami wspomnianych wcześniej firm, w tym sprawami prawnymi i marketingowymi
Reiner Zietelman
The 7 laws of financial success
Reiner Zietelman
The 7 laws of financial success
Rainer Zitelmann holds doctorates in history and sociology and is also a successful entrepreneur and real estate investor. In 1986, he was awarded his doctorate in history with the grade “summa cum laude”.
Rainer Zitelmann holds doctorates in history and sociology and is also a successful entrepreneur and real estate investor. In 1986, he was awarded his doctorate in history with the grade “summa cum laude”.He then worked at the Central Institute for Social Science Research at the Free University of Berlin before taking up the position of editor-in-chief of Ullstein-Propyläen, at the time Germany’s third-largest book publishing group, and then as department head at one of the leading premium daily newspapers in Germany, Die Welt
He then worked at the Central Institute for Social Science Research at the Free University of Berlin before taking up the position of editor-in-chief of Ullstein-Propyläen, at the time Germany’s third-largest book publishing group, and then as department head at one of the leading premium daily newspapers in Germany, Die Welt
"Fuzje i przejęcia – strategia szybkiego rozwoju przedsiębiorstwa na podstawie firmy FoodWell”. szczegóły
Korzyści i Wady strategii. Na co trzeba uważać, jak „wybrać” firmy do takiej strategii, jak policzyć korzyści z fuzji, co jest najtrudniejsze przy takich transakcjach i czy naprawdę jest to strategia szybkiego rozwoju firmy w przeciwieństwie do strategii wzrostu rozwoju , opartej na operacyjnym wewnętrznym potencjale?
10 przykazań współpracy przedsiębiorcy z prawnikiem szczegóły
Każdy biznes potrzebuje dobrego zarządzającego oraz… prawnika. Zarówno właścicielom firm, jak i ich prawnikom, zależy na tym, aby odpowiednio zabezpieczyć przedsiębiorstwo i usprawnić prowadzone działania. Czasami jednak problemy komunikacyjne powodują konflikty i nieporozumienia, które nikomu nie są potrzebne. Podczas mojego wystąpienia podzielę się z Wami moimi doświadczeniami ze współpracy z przedsiębiorcami. Podpowiem również co warto zrobić, aby nasza współpraca była prostsza i przyjemniejsza. Gramy w końcu do jednej bramki
"Jak uniknąć kryzysu - silne i słabe strony kobiet i mężczyzn (podejście psychologiczne)" szczegóły
1. Kryzysy - przyczyny zewnętrzne i wewnętrzne. 2. Główna przyczyna wewnętrzna - brak prawidłowej oceny rzeczywistości. 3. Różnice pomiędzy kobietami a mężczyznami w ocenie rzeczywistości. 4. Podejmowanie decyzji poprzedzających kryzys. 5. Różnice pomiędzy kobietami a mężczyznami w podejmowaniu działań uprzedzających. 6. A kiedy już kryzys nadejdzie - podejmowanie decyzji trudnych społecznie. 7. Różnice pomiędzy kobietami a mężczyznami w podejmowaniu decyzji trudnych społecznie.
"Czy budowanie teamu można porównać do układania puzzli? " szczegóły
Rekrutacja - dlaczego to jest takie ważne? Jak się do tego zabrać? O poszukiwaniu odpowiednich osób do konkretnych stanowisk i innych dylematach rekrutacyjnych.
1. Typy organizacji networkingowych. 2. Typy spotkań networkingowych. 3. Typy uczestników spotkań networkingowych. 4. Największe bzdury o networkingu, które wydają się dogmatami. 5. Co robić, jak żyć?
Kto ma i snuje opowieści ten zarabia. Opowiedz fascynująco o sobie i firmie! szczegóły
Większość przedsiębiorców traci szanse na sprzedaż w momencie gdy zaczyna OPOWIADAĆ O SWOIM BIZNESIE. Jeszcze gorzej jest gdy mają opowiedzieć o... sobie. Mało kto ma przygotowaną "formułkę", którą recytuje w odpowiedzi na pytanie: "Co powiesz o sobie?" Przeważająca większość improwizuje... Nawiązywanie kontaktów znacząco przyspiesza rozwój! Jak to zrobić dobrze? Jak zafascynować słuchacza? Przyjdź a wyjdziesz opowieścią! I nowymi znajomościami :) #StorytellingWbiznesie
Sukces czy porażka - co bardziej zmotywowało mnie do działania? - panel dyskusyjny szczegóły
Emilia Bartosiewicz - prowadząca Angelika Rudzka - uczestnik Renata Gutowska - uczestnik Elżbieta Sobów - uczestnik 1. Jakie zdarzenie/sytuacja najbardziej wpłynęła na rozwój Twojego biznesu? 2. Jedna rzecz, bez której nie wyobrażasz sobie dalszej działalności w biznesie? 3. Co najbardziej zaskoczyło Cię w prowadzeniu biznesu? 4. Jakie są wg Ciebie różnice w prowadzeniu biznesu przez kobiety i mężczyzn? 5. Wymień jedną zasadę, receptę, którą powiedziałabyś początkującej przedsiębiorczyni/przedsiębiorcy? 6. Twoja złota, najważniejsza wskazówka w działalności biznesowej?
1. Główne zagrożenia i problemy czyhające na przedsiębiorcę w drodze do rozwoju. 2. Wpływ zagrożeń na naszą psychikę i emocje. 3. Reakcje Twojego ciała i poszczególnych układów anatomicznych. 4. Uwolnij się od zagrożeń i stwórz skuteczne nawyki dbające o Twoją kondycję psychofizyczną.
Nieruchomości za granicą - inwestowanie w Norwegii. szczegóły
Nieruchomości za granicą - inwestowanie w Norwegii Struktura rynku nieruchomości w Norwegi Proces zakupu oraz sprzedaży nieruchomości Sposoby inwestowania w nieruchomości w Norwegii Deweloperka po norwesku Ciekawostki z rynku norweskiego
Biznes, kapitał i liderzy w nowej ekonomii. szczegóły
• Nowa ekonomia – trendy płynące ze świata, zrównoważony rozwój, nowe wymogi banków i inwestorów dla biznesu. • Rola liderów w nowej ekonomii. Jakim liderem musisz się stać? • Jak pozyskać finansowanie na rozwój, gdzie szukać inwestorów w dzisiejszym świecie? Alternatywne formy pozyskania kapitału. • Obecny kryzys - szanse i zagrożenia dla biznesu. • Historyczne cykle gospodarcze – czy kryzys zawsze wraca?
W co obecnie warto inwestować? - Panel dyskusyjny szczegóły
Dyskusja będzie poświęcona spekulacji, w co warto inwestować i na czym warto skupić się obecnie. Czy bardziej rentowne są inwestycje w nieruchomości, złoto a może krypto waluty? Starcie przedstawicieli różnych branż inwestycyjnych. Do tego moderowanie w postaci Krzysztofa Derdzikowskiego - będzie ciekawie
Krótka historia Bitcoina Jak działa Bitcoin? Nie samym bitcoinem człowiek żyje, czyli dyskusja o innych kryptowalutach Dlaczego banki i rządy boją się kryptowalut? Świat potrzebuje kryptowalutowych przedsiębiorców — dlaczego nie miałbyś zostać nim ty?
Skorzystaj z oferty Sprawdź nas na wybrane studia i kursy. Przyjedź na jeden zjazd bez konieczności zapisu!
Zgoda na użycie cookies
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.