Michał Huzarski72 grosze za 1 potencjalnego klienta, czyli jak wykorzystać potencjał
Internetu do sprzedaży produktów cyfrowych i biznesu stacjonarnego.
Iwona JabrzykPanel dyskusyjny pt. Wydarzenie, element lejka marketingowego,
produkt sam w sobie czyli perspektywa organizatora, uczestnika i
partnera. Jak robić to skutecznie?
Piotr KrólPanel dyskusyjny pt. Wydarzenie, element lejka marketingowego,
produkt sam w sobie czyli perspektywa organizatora, uczestnika i
partnera. Jak robić to skutecznie?
Tomasz PawulPanel dyskusyjny pt. Wydarzenie, element lejka marketingowego,
produkt sam w sobie czyli perspektywa organizatora, uczestnika i
partnera. Jak robić to skutecznie?
Firma bez właściciela- Jak pogodzić biznes z życiem? szczegóły
- Firma powinna działać bez właściciela. - W pierwszej fazie działalności potrzebna jest dedykacja, ale nie jest to zdrowe na dłuższą metę. - Gdy firma już działa, trzeba zbalansować swój czas między innymi sferami życia. - Dowiedz się, jak zrobić, żeby pogodzić biznes z życiem.
Tu AI Cię nie zastąpi! Poznaj system sprzedaży oparty o NIEZMIENNE prawa ludzkiej natury szczegóły
- Poznasz 6 zasad wpływu społecznego osadzonego w ludzkiej naturze + geneza. -Adaptacja technologii vs zmiany ludzkiej natury. - Techniki sprzedaży do 6 zasad + omówienie przykładów i sposobów
Wywiad na żywo z Adrianem Gorzyckim pt. "Na granicy Marki osobistej i wiarygodności w Erze Cyfrowej." szczegóły
- Cel wywiadu: Dla kogo i dlaczego warto obejrzeć ten wywiad. - Historia powstania kanału. - Kluczowe momenty i wyzwania. - Najważniejsze elementy skutecznej strategii marki. - Przykłady z kanału Przygody Przedsiębiorców. - Jak budować zaufanie klientów przez internet. - Narzędzia i techniki dla początkujących - Jak psychologia wpływa na sukces w biznesie. - Wskazówki i techniki rozwoju osobistego dla przedsiębiorców. - Najważniejsze wnioski z wywiadu. - Odpowiedzi na pytania widzów.
Od pomysłu do sprzedaży na rynkach międzynarodowych (sekrety sukcesu e-commerce) cz.1 szczegóły
- Jak to się stało, że zacząłem wdrażać produkty? - Skąd wziąć pomysł na własny produkt - Partner w biznesie - Wdrażanie produktu okiem inżyniera - Wdrażanie produktu okiem rzecznika patentowego - Wdrażania produktu okiem przedsiębiorcy - Jak poukładać proces wdrożeniowy?
Od pomysłu do sprzedaży na rynkach międzynarodowych (sekrety sukcesu e-commerce) cz.2 szczegóły
- Jak znaleźć produkt? - Przydatne narzędzia. - Kalkulacja kosztów sprzedaży produktu. - Sprzedaż na marketplace. - Na co dziś bym uważał, tworząc własną markę/produkt?
7 topowych przykładów zastosowania AI w procesie sprzedaży szczegóły
- Przedstawię 5 etapowy proces sprzedaży. - Do każdego z etapów przedstawię narzędzia AI lub automatyzacje, które podnoszą skuteczność lub skracają czas działania. - Pokażę siedem wdrożonych case study zastosowania tych narzędzia w praktyce, na każdym etapie sprzedaży. - Zwrócę uwagę na podstawowe błędy na każdym z etapów sprzedaży.
Panel dyskusyjny pt. Kontynuacja Dziedzictwa: Firmy Rodzinne w Rękach Następców. szczegóły
Prowadzący Krzysztof Ogorzałek. Pytania: 1. Co sprawiło, że weszliście do firmy? 2. Co sprawiło, że Twoje dzieci weszły do firmy? 3. Czy wejście Wasze (dzieci) do firmy zmieniły istotnie firmę np. zmiana branży, nowe gałęzie? a. Jak to wygląda wśród Waszych znajomych? 4. Worklife balance w firmie rodzinnej czyli czy rozmawiacie o firmie poza pracą? 5. Co Was najbardziej napędza w rozwoju firmy? 6. Jednym zdaniem: a. firma rodzinna to dla mnie… b. celem mojej firmy rodzinnej to… c. firma rodzinna pozwala mi na… d. firma rodzinna nie pozwala mi na… 7. jedna rada dla innych sukcesorów/nestorów.
Milionowy sukces w nieruchomościach przed 30-stką i cena, jaką przyszło za niego zapłacić. szczegóły
Dowiesz się, jak skutecznie inwestować w nieruchomości. Opowiem o moich błędach, porażkach, cennych lekcjach i pułapkach tego biznesu. Poznasz moją drogę, jak w ciągu 5 lat zaczynając od przekładania kurczaków w KFC zrealizowałem ponad 400 inwestycji, co mnie do tego doprowadziło oraz co robię, że znów potrafię się przy tym dobrze bawić.
72 grosze za 1 potencjalnego klienta, czyli jak wykorzystać potencjał Internetu do sprzedaży produktów cyfrowych i biznesu stacjonarnego. szczegóły
Agenda: 1. Jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, żeby napędzać biznes online. 2. Jak zaplanować sprzedaż w Internecie, żeby sprzedawać praktycznie wszystko, co jest legalne. 3. Automatyzacja biznesu internetowego - sprzedaż bez naszego czynnego udziału. 4. Omówienie procesu sprzedażowego (schemat biznesu - jak poukładać go krok po kroku). 5. Sesja pytań i odpowiedzi.
Ty jesteś biznesem, a biznes Twoim właścicielem. Jak to zmienić? szczegóły
- Czy faktycznie jesteś prezesem we własnej firmie? - Różnica między rzemieślnikiem a przedsiębiorcą - Dlaczego nie powinno się skalować/sprzedawać lub przeprowadzać sukcesji biznesu z operacyjnym właścicielem? - Dlaczego separacja od działalności operacyjnej jest tak trudna? - Co zrobić przed separacją operacyjną? - Jak bezboleśnie przeprowadzić separację?
AI rozdaje karty - jak trafić same asy i zwiększyć efektywność biznesową? szczegóły
BLOK I: Odkrywanie potencjału sztucznej inteligencji w biznesie - warsztat wprowadzający. BLOK II: Skuteczne Wykorzystanie Narzędzi AI do Optymalizacji Procesów Biznesowych. BLOK III: Przyszłość Biznesu z AI: Trendy, Wyzwania i Możliwości Rozwoju. BLOK IV: Q&A - wszystko co chcecie wiedzieć o AI w biznesie.
Panel dyskusyjny pt. Wydarzenie, element lejka marketingowego, produkt sam w sobie czyli perspektywa organizatora, uczestnika i partnera. Jak robić to skutecznie? szczegóły
W panelu biorą udział liderzy czyli największe marki wydarzeń. Prowadzący Piotr Król.
Motywowanie a przywództwo. Jak motywować w oparciu o model DISC? szczegóły
1. Motywować czy angażować? Jak znajomość motywatorów wewnętrznych wpływa na egzekwowanie zadań. 2. Autentyczne przywództwo czy skuteczne zarządzanie. Czy jestem charyzmatycznym liderem wg Czterech kompetencji autentycznego lidera Brene Brown. 3. Magia kolorów czyli jak wzmocnić komunikowanie zadań w oparciu o model DISC.
Cyfrowe niewolnictwo XXI wieku - o co chodzi z CBDC? szczegóły
Z tego wykładu dowiesz się między innymi: - co to jest CBDC? - jak zostać milionerem w jeden dzień? - dlaczego CBDC jest często mylony z kryptowalutami? - jaka jest szansa, że wszyscy będziemy używać tej samej waluty? - w których miejscach na mapie ewolucji płatności międzyludzkich nastąpiły rewolucyjne zmiany?
mniej
-
Przerwa Obiadowa po przerwie wykłady tylko Sala nr 1
-
Wkrótce więcej informacji
Czy Seminarium ASBiRO jest mi potrzebne?
Różnymi długimi drogami możesz próbować poznać odpowiednich ludzi i zdobyć właściwą wiedzę. Zapisywać się na drogie konsultacje, kupować pojedyncze szkolenia z suchą wiedzą oraz latami szukać odpowiednich ludzi, którzy mają know-how, którego potrzebujesz.
Tutaj spotkasz bezpośrednio świetnych przedsiębiorców. Masz szansę nawiązać kontakty z osobami. Jest to również okazja, by od razu uzyskać potrzebny feedback od wielu ekspertów. Dzięki temu zaoszczędzisz swój czas, a tym samym pieniądze.
Co zyskasz?
Roczny dostęp do ponad 500 nagrań z innych wykładów z różnych dziedzin oraz co miesiąc dostęp do kolejnych 4!
Kontakty do wykładowców prowadzących wykłady (jeśli masz jakieś pytania, możesz do nich zadzwonić nawet po seminarium)
Zamiast kolejnego nudnego szkolenia, łączysz edukację z integracją i poznaniem nowych ludzi w luźnej atmosferze.
Bilet na 2 dni konferencji oraz najważniejsze, wstęp na WIELKĄ INTEGRACJĘ dla wszystkich uczestników!
Skorzystaj z oferty Sprawdź nas na wybrane studia i kursy. Przyjedź na jeden zjazd bez konieczności zapisu!
Zgoda na użycie cookies
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.