Zdobądź praktyczną wiedzę od liderów biznesu! Nagrania z seminarium ASBIRO to zestaw inspirujących prelekcji od doświadczonych przedsiębiorców i ekspertów. Dowiedz się, jak skalować firmę, unikać kosztownych błędów, automatyzować procesy biznesowe i skutecznie zarządzać czasem. Posłuchaj historii sukcesów i porażek, które kształtowały liderów rynku. Kup dostęp i czerp z ich doświadczeń, aby przyspieszyć rozwój swojej firmy!
Spójrz na tematy poruszone w trakcie niedzielnego seminarium w październiku 2024, kliknij w wybrany temat aby dowiedzieć się więcej o wykładzie oraz o prelegencie:
- John Chisholm – Ten lessons from 40 years of Silicon Valley entrepreneurship
- Mariusz Krawiec – „Jak najlepsi stają się jeszcze lepsi” na bazie doświadczeń projektu Siły Specjalne w Biznesie
- Jarosław Bieniecki – Jak stracić 10 milionów, czyli 10 największych błędów założyciela Runmageddonu
- Piotr Śmigielski – Jak nie dać się złapać? Czyli pułapki związane z opodatkowanie w inwestowaniu
- Piotr Meller – Brak czasu to wymówka, za którą nie kupisz sukcesu!
- Michał Kowalczyk – Jak się sklonować, czyli budujemy automatyzacje, które wykonują za nas pracę
- Panel Dyskusyjny – Kultura organizacyjna w firmach
- Panel Dyskusyjny – Automatyzacja procesów biznesowych z wykorzystaniem AI – Praktyczne zastosowania i wymiana doświadczeń
Nagrania
John Chisholm
John Chisholm ma ponad trzydzieści lat doświadczenia jako przedsiębiorca i w tym czasiem zajmował on wiele stanowisk wykonawczych. W 1997 roku założył i był CEO w CustomerSat, która została sprzedana firmie Market Tools. Firma ta była wiodącym dostawcą biznesowych systemów do zarządzania informacją. Był on pionierem w dziedzinie badań marketingowych online i w 1992 założył i był CEO Decisive Technology, którą sprzedał dla Google. Był on twórcą pierwszego oprogramowania do ankiet online.
Ten lessons from 40 years of Silicon Valley entrepreneurship
- Jakie 10 lekcji płynie z 40 lat doświadczenia w prowadzeniu biznesu w Dolinie Krzemowej?
- Jak stworzyć firmę, która będzie dla Ciebie unikalna?
- Jak pasja i wytrwałość mogą wpłynąć na rozwój biznesu?
- Jakie inspiracje i wskazówki do tworzenia swojego biznesu można znaleźć w książce „Uwolnij swoją wewnętrzną firmę?”
- Czy uczciwość i pokora mają znaczenie w biznesie?
Mariusz Krawiec
Od 2015 roku z powodzeniem prowadzi działalność deweloperską, budując markę MieszkajLogicznie.pl. Z nieruchomościami związany jest od 11 lat. Poświęca się również działalności konsultingowej – współtworzy modele biznesowe i prowadzi zajęcia z zarządzania projektami. Doświadczenie menedżerskie i deweloperskie ugruntował w czasie studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej.
„Jak najlepsi stają się jeszcze lepsi” na bazie doświadczeń projektu Siły Specjalne w Biznesie
Wystąpienie to odkrywa, jak doświadczenia zdobyte w Siłach Specjalnych mogą zostać przeniesione do świata biznesu, aby zwiększyć skuteczność zarządzania. Dzięki mentalności wojownika, dyscyplinie i zdolności szybkiego reagowania na zmiany, liderzy mogą wzmocnić swoje zespoły i podejmować bardziej efektywne decyzje. Mariusz Krawiec opowiada o sprawdzonych technikach, takich jak planowanie strategiczne, pętla OODA, czy analiza wyników (After Action Review), które wprowadzają precyzję i elastyczność do organizacji. To wystąpienie pokazuje, jak wojskowe podejście może wznieść biznes na wyższy poziom efektywności.
Jarosław Bieniecki
Twórca i Prezes Runmageddonu oraz sieci siłowni RMG GYM. Współzałożyciel Biegu Rzeźnika
Wcześniej m.in. Dyrektor Sportowy Maratonu Warszawskiego i menedżer w siedmiu korporacjach. Autor książki „Runmageddon, czyli bierz z życia więcej”(2017) oraz kursu „Facet z charakterem” (2023). Mówca inspiracyjny. 6-krotny medalista mistrzostw Polski w biegach długodystansowych. Fascynat MMA, lekkoatletyki, rozwoju osobistego i geopolityki.
Jak stracić 10 milionów, czyli 10 największych błędów założyciela Runmageddonu
- Jak wybrać niewłaściwy kierunek kariery?
- Jak wylecieć z pracy?
- Jak nic nie zarobić na stale rosnącym biznesie?
- Jak ponosić porażki z uśmiechem?
- Na czym polegały jego błędy w skalowaniu i rozwoju biznesu.
Piotr Śmigielski
O tym odpowie Piotr Śmigielski – szef wieloosobowego zespołu podatkowego oraz Partnerem zarządzającym w Kancelarii SZiP Tax w Katowicach. Swoje doświadczenie zdobył w wieloletniej pracy w wewnętrznym zespole dużej grupy kapitałowej.
Jak nie dać się złapać? Czyli pułapki związane z opodatkowanie w inwestowaniu
- Jakie są pasywne źródła dochodu?
- Jakie są pułapki podatkowe w inwestycjach?
- Jak zmniejszyć podatek od zysków z nieruchomości?
- Złoto bez VAT – czy to możliwe?
- Czy Twoje kryptowaluty są bezpieczne przed podatkami?
- Jak legalnie uniknąć maksymalnych podatków od akcji?
- Jakie są haczyki podatkowe przy inwestycji w złoto?
Piotr Meller
Trener rozwoju kompetencji miękkich. Specjalizuje się w zagadnieniach komunikacji w biznesie, budowaniu relacji z klientami, obsługi klienta, zwiększania efektywności w sprzedaży, budowaniu zespołów i zarządzaniu zespołami. Jest certyfikowanym trenerem persolog® w zakresie: Profili osobowości D-I-S-K, Dynamiki stresu, Zarządzania czasem.
Brak czasu to wymówka, za którą nie kupisz sukcesu!
- Dlaczego zarządzanie czasem to klucz do sukcesu?
- Brak czasu to największa wymówka – jak zmienić myślenie
- Co tracisz przez brak zarządzania czasem?
- Jak wyjść z chaosu -POMIDOR
- Zarządzanie priorytetami : ważne vs. pilne
- Planowanie dnia: Jak stworzyć realistyczny plan
- Zaryzykuj zmianę i zacznij działać dziś!
Michał Kowalczyk
Właściciel, twórca i trener w Excellent Work – Skuteczna nauka Excela. Jako jedna z 4 osób w Polsce odznaczony przez Microsoft tytułem MVP. Online przeszkolił ponad 30 000 osób. Jego treści w mediach społecznościowych docierają co miesiąc do około miliona Polaków. Prowadzenie jego firmy zajmuje 160 godzin miesięcznie, wliczając w to czas pracowników. Pasjonat efektywności, który nie lubi sprzedawać życia na godziny.
Jak się sklonować, czyli budujemy automatyzacje, które wykonują za nas pracę
- Wpływ automatyzacji na biznes Michała względem czasu
- 3 poziomy automatyzacji
- Reguła INBOX
- Aplikacje do automatyzacji
- Jak zautomatyzować obsługę przed i po zakupową
- Jak nie marnować naszych treści
- Przykład prostego lejka na podsatwie podkładek pod myszki
- Jak zobaczyć jakie rzeczy masz do automatyzacji
Panel poprowadzi Elżbieta Marciniak – współzałożycielka spółki giełdowej Bakalland S.A.
Z wykształcenia dr nauk ekonomicznych. Od 2020 roku Rektor Uczelni ASBiRO
W panelu biorą udział:
- Zdzisław Bartelak – założyciel renomowanej marki Consonni, której produkty łączą włoskie tradycje cukiernicze z polskimi gustami.
- Nikodem Zając – Mistrz budowania procedur, procesów i skalowania biznesu od fazy zalążkowej do kilkudziesięciu pracowników. Współwłaściciel marki Dezynfeusz, również współwłaściciel największego kanału o MBTI w Polsce – Type Hype, gdzie w ponad 250 filmach podaje ludziom kody do zrozumienia innych ludzi.
- Andrzej Gondek – Vice President and CEE Business Head w Glenmark Pharmaceuticals. Bardzo doświadczony menedżer w obszarach sprzedaży i marketingu, w międzynarodowych firmach farmaceutycznych.
Kultura organizacyjna w firmach
- Jakie są różne podejścia do zarządzania
- Jaki jest wpływ kultury na codzienną pracę zespołów
- Jaki styl zarządzania ma każdy z panelistów
- Jakie mocne strony oraz wyzwania, z którymi się mierzą ma każdy z panelistów
- Rola menedżerów w organizacji,
- Jaki jest wpływ osobowości na styl zarządzania
- Jak wygląda wpływ współpracy między liderami w firmach, gdzie zarządzających jest kilku.
W panelu biorą udział:
- Bartłomiej Machnik – Doradca wizerunkowy kadry C-Level w obszarze boss brandingu, wykładowca akademicki i badacz, prowadzący „Twój Branding” w TV Biznes24 oraz komentator w środkach masowego przekazu. Doktor nauk społecznych (specjalność marketing oraz media społecznościowe)
- Tomasz Marzęda – Menager i kierownik projektu z ponad 20 letnim doświadczeniem w telekomunikacji i energetyce. Przez ponad 2,5 roku pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu PGE Nowa Energia. Posiada wykształcenie techniczne zdobyte na Wydziale Elektrycznym Politechniki Warszawskiej.
- Marcin Pieczora – Ekspert z ponad 25-letnim doświadczeniem w budowaniu struktur sprzedaży, tworzeniu strategii i modelowaniu procesów biznesowych. Pierwsze 16 lat swojej kariery zawodowej spędził w Polkomtel S.A., zaczynając od roli przedstawiciela handlowego, by finalnie dotrzeć do funkcji Dyrektora Departamentu Klientów Biznesowych, zarządzającego 750-osobową strukturą sprzedaży.
Automatyzacja procesów biznesowych z wykorzystaniem AI – Praktyczne zastosowania i wymiana doświadczeń
- Jakie korzyści przynosi automatyzacja procesów biznesowych przy użyciu AI?
- Przykłady praktycznych wdrożeń AI w automatyzacji firm.
- Jakie wyzwania napotykają firmy podczas implementacji AI?
- Jak AI zmienia przyszłość automatyzacji i wpływa na rynek pracy?
- Odpowiedzi na pytania uczestników – interaktywna sesja Q&A.