Zdobądź dostęp do niepowtarzalnej wiedzy i inspiracji, której doświadczeni prelegenci dostarczyli na seminarium ASBIRO! Masz okazję zakupu pakietu nagrań, aby skorzystać z bogactwa informacji, które mogą rewolucjonizować Twoje podejście do biznesu i prowadzenia firmy w dynamicznym otoczeniu. Odkryj tajemnice sukcesu biznesowego i zdobądź narzędzia niezbędne do osiągnięcia trwałego wzrostu firmy, dzięki pakietowi nagrań z seminarium ASBIRO!
Spójrz na tematy poruszone w trakcie Seminarium w Czerwcu 2023, kliknij w wybrany temat aby dowiedzieć się więcej o wykładzie oraz o prelegencie:
- Jak zbudować duża firmę? Wywiad z założycielem TIGERS
- Jak zbudować firmę usługową?
- On robi Ci na złość czy jest bezczelny?” – częste myśli przedsiębiorców o swoich pracownikach
- Odpowiedzialność finansowa i karna osób zarządzających przedsiębiorstwem
- 7 rzeczy, które musisz wiedzieć o kryzysie, żeby skutecznie sobie z nim poradzić
- Kiedy bogowie pomagają w biznesie
Nagrania:
Kamil Cebulski i Franciszek Georgiew
Kamil Cebulski – Założyciel Uczelni ASBIRO przeprowadzi wywiad z właścicielem holdingu XXII Ventures, na który składają się spółki Tigers, Automation House i Huqiao, zajmujące się odpowiednio digital marketingiem, automatyzacją procesów biznesowych i promocją gier video w Chinach. Wszystkie podmioty rozwija bez zewnętrznego kapitału, podwajają się co roku i są w rękach innych prezesów – wspólników. Prywatnie zainteresowany historią starożytną, psychologią i rozwojem technologii na świecie.
Wywiad: Jak zbudować duża firmę? Wywiad z założycielem TIGERS
- Jak powstała agencja TIGERS?
- Jaki powinien być dobry lider?
- Jak skalować firmę usługową?
- Od czego zacząć, chcąc otworzyć biznes?
- Jak dobrze zarządzać pracownikami?
Bartosz Majewski
Współwłaściciel w Casbeg. Przedsiębiorca z 15 letnim doświadczeniem w branży internetowej, usługach oraz konsultingu.
Wykład: Jak zbudować firmę usługową?
- Jak wystartować firmę usługową?
- Gdzie jest sens budować firmę usługową wewnątrz już istniejącej organizacji o innej specyfice?
- Ile da się zarobić na usługach?
- Jak rozwijać firmę usługową?
Agata Rajchel
Współpracuje z organizacjami i firmami zajmującymi się komunikacją w biznesie. Tworzy programy szkoleniowe z zakresu komunikacji w biznesie. W pracy trenerskiej stawia przede wszystkim na wzmacnianie talentów i kompetencji uczestników oraz ich gotowości do działania, obserwuje i współtworzy proces wzrastania, zgodnie z filozofią serc i rentownością biznesową!.
Wykład: On robi Ci na złość czy jest bezczelny?” – częste myśli przedsiębiorców o swoich pracownikach
- Jak to się dzieje, że niektórym trzeba wciąż to samo tłumaczyć, a oni i zrobią „po swojemu”?
- Dlaczego jedni tak sensownie reagują na zmiany, a inni stale się przed nimi bronią?
- Jak „rozmawiać z osłem”, czyli czemu akurat do tych osób nie trafiają moje argumenty?
- Czasami masz wrażenie, że ci inni zawsze „dzielą włos na 4” i szukają pretekstu jak tego nie zrobić?
- Dochodzą Cię słuchy, że ten pracownik jak zacznie mówić to wszyscy od razu przestają słuchać?
Jakub Pawłowski
Specjalizuje się w szeroko pojętej odpowiedzialności osób pełniących funkcje w organach wykonawczych, nadzorczych i na stanowiskach kierowniczych w spółkach, organach państwowych, innych osobach prawnych i jednostkach organizacyjnych. Pomaga w sprawach odpowiedzialności na gruncie cywilnym (za wyrządzone szkody, solidarnej odpowiedzialności), administracyjnym (podatkowej) i karnym (przestępczość gospodarcza, z zakresu dyscypliny finansów etc.) jakiej mogą podlegać te osoby w związku z wykonywaniem swoich zawodowych obowiązków. Zajmuje się compliance w zakresie organów osób prawnych. Tworzy umowy i kontrakty, korporacyjne regulaminy wewnętrzne uwzględniające i regulujące odpowiedzialność tych osób.
Wykład: Odpowiedzialność finansowa i karna osób zarządzających przedsiębiorstwem.
- Kim jest osoba zarządzająca przedsiębiorstwem w rozumieniu prawa cywilnego i karnego?
- Co rozumie się w prawie pod pojęciem przedsiębiorstwa?
- Na czym polega odpowiedzialność finansowa osób zarządzających?
- Na czym polega odpowiedzialność karna osób zarządzających mieniem przedsiębiorcy?
- Jak zarządzać ryzykiem odpowiedzialności i jak chronić się przed odpowiedzialnością?
Joanna Węglarz
Zasłynąłem jako pierwszy internetowy diler żelków. Handel żelkami nadal trwa, stale rośnie, a od tego czasu Łukasz zdążył już podzielić się wiedzą z co najmniej setką klientów. Rozmowy, konsultacje i szereg usług, które wprowadził na rynek jako firma Yasecure.
Wykład: 7 rzeczy, które musisz wiedzieć o kryzysie, żeby skutecznie sobie z nim poradzić
- Kto jest odporny na kryzysy (i czy to w ogóle możliwe)?
- Jak rozpoznać kryzys psychologiczny?
- Czy na kryzys da się przygotować?
- Dla kogo kryzys może być szczególnie trudny?
- Co robić a czego nie robić w czasie kiedy jest źle?
Marek Tarnowski
Praktyk biznesu i innowacji. Był wiceprezesem Hortex Holding (1995-99), prezesem Strauss-Elite na Polskę, kraje bałtyckie i Ukrainę (1999-2001), prezesem i CEO Grupy Mokate (2001-2016), w której radzie nadzorczej zasiada obecnie. Autor bądź współautor wielu patentów i nowatorskich projektów. Absolwent Wydz. Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego oraz IMD Lozanna. 3 lata temu zakończył karierę w biznesie i obecnie promuje ideę digitalizacji niematerialnych wymiarów organizacji (a ściślej continuous feedback) oraz zastosowania AI do wspierania managerów w zakresie predykcji zdarzeń/zachowań ludzkich (i generalnie zarządzania). To chyba obecnie dwa najszybciej rozwijające się obszary zarządzania na świecie.
Wykład: Kiedy bogowie pomagają w biznesie
- Jak sprawić aby tajemne siły organizacji pomagały w poprawie efektywności pracy?
- Jak kształtować kulturę efektywnej organizacji?
- Jak sprawić aby wszyscy pracownicy angażowali się w rozwój firmy?
- Kiedy klienci pomagają w rozwoju firmy?
- Jakim być przywódcą aby odnieść sukces i co to znaczy sukces przywódcy?