Odkąd Alternatywna Szkoła Biznesu i Rozwoju Osobowego ASBiRO, działająca na rynku od 2006 roku, rozpoczęła działalność jako szkoła wyższa, co roku pobijamy nasze rekordy w liczbie kandydatów zgłaszających się na studia. Skaczemy z radości na samą myśl o zbliżającym się nowym roku akademickim, ale równocześnie wiemy, że w naszym prawie 30-osobowym zespole, nie będziemy w stanie dobrze i szybko ogarnąć wszystkich czekających nas spraw i wyzwań. Potrzebujemy pomocy…
… pomocy w postaci „Genialnego Ogarniacza Uczelnianych Papierów”, który dołączy do naszego zespołu i zaopiekuje się sprawami administracyjno-biurowymi w Centrum Organizacji Studiów, miejscu, w którym łączą się wszystkie sprawy oraz ścieżki studentów, wykładowców i ministerialnych wymogów
Zanim przeczytasz tę ofertę, obejrzyj krótki filmik o rekrutacji do naszej Uczelni :-)
WARUNKI WSPÓŁPRACY
- na początek ½ „etatu”, ale jeśli okaże się, że idealnie do siebie pasujemy, chętnie zmienimy part time w full time;
- forma zatrudnienia – współpraca B2B (własna działalność gospodarcza) lub umowa zlecenie
- praca w stałych godzinach (z możliwością pewnej elastyczności) w siedzibie uczelni przy ul. Gdańskiej w centrum Łodzi, tam gdzie mieszkają wszystkie dokumenty, którymi będziesz się opiekować
- 3-miesięczny „okres próbny”, czyli czas kiedy będziemy się poznawać i uczyć wzajemnej współpracy, która mamy nadzieję przedłuży się w nieskończoność. Taki jest nasz cel.
- rozpoczęcie współpracy – ustalimy wspólnie, najchętniej w okolicach października 2023
- wynagrodzenie ustalimy na kolejnych etapach rekrutacji, ponieważ zależy ono od tego, na jaki zakres odpowiedzialności finalnie się umówimy;
- Nie musisz mieć doświadczenia na stanowisku administracyjnym na uczelni, nauczymy cię obowiązujących procedur wykorzystywanych w codziennej pracy.
CZEGO OCZEKUJEMY
- Umiejętności obsługi arkusza kalkulacyjnego w szczególności w zakresie (głównie MS Excel):
tworzenia formuł, korzystania z funkcji suma i auto-sumowanie, tworzenia formuł uwzględniających zakres kolumn/wierszy/arkuszy, funkcji wyróżniania warunkowego, filtrowania tabeli - Umiejętności obsługi edytora tekstu w szczególności w zakresie (głównie MS Word):
tworzenia dokumentów w układzie urzędowym, konwersji dokumentów edytowalnych na format PDF, formatowania tekstu, tworzenia tabel i ich kopiowania z arkusza kalkulacyjnego, ustawiania przesunięcia tekstu (np. przy podpisach) - Umiejętności obsługi oprogramowania WordPress, wtyczki: Elementor
- Umiejętności obsługi drukarki oraz skanera
- Umiejętności samodzielnej, podstawowej obsługi komputera oraz przeglądarek internetowych
ZA CO BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNA/Y
Do realizacji każdego z zadań Cię odpowiednio przygotujemy i na początku we wszystkim pomożemy, aż zaczniesz samodzielnie „wymiatać” w swojej pracy ;)
- Kompletowanie dokumentów rekrutacyjnych, tworzenie albumów, teczek i list studentów, ich porządkowanie i aktualizowanie oraz sprawdzanie czy mamy zebrane wszystkie dokumenty;
- Sprawdzanie i aktualizowanie dokumentacji zw. z prowadzeniem studiów, tj. programów studiów, przedmiotów, punktów ECTS, opisów planów zajęć itp.
- Wsparcie administracyjne podczas sesji egzaminacyjnych, tj. przygotowywanie i zbieranie protokołów ocen i kart osiągnięć studenta, dokumentowanie terminarza sesji egzaminacyjnych i poprawkowych, prowadzenie dokumentacji zw. z praktykami studenckimi itp.
- Przygotowywanie danych do raportów o realizacji studiów;
- Przygotowywanie dokumentów dla studentów wg naszych wzorów;
- Skanowanie dokumentów i uzupełnianie oraz aktualizacja danych na serwerze;
- Dokumentowanie skreśleń i rezygnacji ze studiów oraz archiwizowanie dokumentów;
- Prowadzenie ewidencji hologramów oraz legitymacji wydawanych przez Uczelnię;
- Odbieranie, nadawanie oraz ewidencjonowanie korespondencji.
- Obsługa spraw studenckich w bezpośrednim kontakcie raz w miesiącu w weekend na zjeździe naszych studiów w Łodzi lub Warszawie.
POKOCHASZ TĘ PRACĘ JEŚLI…
- Jesteś osobą odpowiedzialną. Za każdym dokumentem i każdą sprawą do załatwienia stoi konkretny człowiek, nasz student czy wykładowca, którego uwielbiamy i nie możemy go zawieść.
- Jesteś osobą skrupulatną i cierpliwą. Organizacja studiów to trochę jak układanie puzzli, dostajesz mnóstwo drobnych elementów, które trzeba odpowiednio dopasować, aby razem stworzyły idealną całość.
- …ale zwykle krew Cię zalewa, gdy chcesz miło i szybko załatwić jakąś ważną sprawę, a odbijasz się od wypalonych urzędników, którzy traktują Cię z góry, jak petenta i nie zależy im na tym, żeby Ci pomóc. Witaj w klubie! :)| W ASBiRO takie podejście jest nie do zaakceptowania.
- Jesteś osobą systematyczną, zorganizowaną i zdyscyplinowaną. Jak coś rozpoczniesz, to masz wewnętrzną motywację, aby skończyć i nic cię nie powstrzyma :)
- Lubisz pracować zadaniowo, przygotowywać checklisty aby o niczym nie zapomnieć i lecieć z tematami, aż wszystkie zaplanowane sprawy zrealizujesz.
- Uwielbiasz porządek i jest dla Ciebie oczywiste, że każda rzecz ma swoje miejsce. W chaosie i bałaganie nie potrafisz trzeźwo myśleć ani efektywnie pracować.
- Potrafisz współpracować w zespole i rozumiesz zasadę synergii. W ASBiRO każdy ma swoją indywidualną rolę do wypełnienia, ale wiemy doskonale, że spektakularne efekty łatwiej i szybciej osiąga się w zespole, który się wzajemnie wspiera, nie rywalizuje ze sobą i ma do siebie zaufanie.
- Nie akceptujesz zasady „nie da się”. Wiesz dobrze, że wszystko się da, tylko trzeba sprytnie znaleźć na to sposób :)
DODATKOWE KORZYŚCI WSPÓŁPRACY Z NAMI
- ROZWÓJ. Jesteśmy uczelnią dla przedsiębiorców i ambitnych ludzi, którzy uwielbiają się rozwijać. Pracując z nami będziesz mieć dostęp do całej naszej społeczności, poznasz genialnych ludzi, możesz gościnnie uczestniczyć w dowolnych zajęciach, które organizujemy oraz dostaniesz dostęp online do bazy tysięcy nagrań z wykładów. Będziesz się codziennie rozwijać i uczyć razem z nami!
- MOŻLIWOŚCI. To, że zaczynamy od współpracy w biurze nie oznacza, że będzie to Twoja odpowiedzialność na zawsze. W ASBiRO co roku organizujemy mnóstwo różnych projektów, w które możesz się zaangażować i kto wie… może po jakimś czasie wyszkolisz na swoje miejsce nową osobę, a Ty będziesz z nami rozwijać skrzydła dalej – przy innych projektach lub realizując u nas Twoje własne pomysły. A wiadomo, że angażując się w nowe, trudniejsze projekty, będziesz też więcej zarabiać. To wszystko zależy od Ciebie :)
- GENIALNA ATMOSFERA W ZESPOLE. Osoby, które miały okazję poznać nas od środka, szczerze nie mogą uwierzyć, jak my to robimy. Gdy dołączysz do nas, od pierwszego dnia przekonasz się, jak działa asbirowa magia :)
ETAPY REKRUTACJI DO ZESPOŁU
- APLIKACJA VIDEO. Nie zbieramy CV i listów motywacyjnych, chcemy abyś opowiedział/a nam o sobie w formie max 3-min video. Więcej info poniżej.
- ROZMOWA TELEFONICZNA z osobą, która w naszym zespole odpowiada za rekrutację do teamu i kontakt z kandydatami.
- SPOTKANIE W SIEDZIBIE UCZELNI W ŁODZI, podczas którego zobaczysz miejsce swojej pracy, poznasz osoby, z którymi będziesz bezpośrednio pracować oraz dowiesz się więcej o charakterze pracy, do której chcemy Cię zaprosić.
JAK PRZYGOTOWAĆ APLIKACJĘ W FORMIE VIDEO
Spokojnie, nie musisz tworzyć produkcji „hollywoodzkiej” :) wystarczy, że telefonem nagrasz max. 3- minutowy filmik, w którym odpowiesz na poniższe pytania. WAŻNE! Nagranie powinno zostać przesłane w ciągu 2 dni od daty aplikowania.
- Kim jesteś, czym się zajmujesz, jakie jest Twoje doświadczenie zawodowe? Powiedz nam KONKRETNIE jakie zadania wykonywałeś, jakie były/są Twoje odpowiedzialności zawodowe?
- Dlaczego chcesz z nami pracować? Co Cię zmotywowało do aplikowania?
- Czego my nauczymy się od Ciebie? Jaką konkretną wartość/kompetencję wniesiesz do naszego zespołu poza kreatywnością, otwartością, zaangażowaniem i uśmiechem? :) (bo to u nas jest normą :))
- Co denerwuje Cię w pracy z innymi ludźmi? :)
Gdy masz już gotowy filmik i posiadasz konto na asbiro.pl, kliknij tutaj -> APLIKUJ, po wypełnieniu aplikacji, wyślemy do ciebie mail wraz z linkiem do przesłania filmu
Jeśli jeszcze nie masz konta na asbiro.pl, załóż je -> REJESTRACJA
POWODZENIA OD CAŁEGO ZESPOŁU UCZELNI ASBiRO :)
I mamy nadzieję – do zobaczenia niebawem!