NOWOŚĆ!
„Sukces w sprzedaży nie zależy od tych, których ty znasz. Ważne jest, kto chce poznać ciebie.” – Dale Carnegie
Sprzedaż to sztuka budowania relacji z ludźmi. Sprzedaż to nie walka, w której ktoś musi zwyciężyć, lecz proces pozwalający obu stronom wspólnie osiągać własne cele. Nie sprzedaje się produktu, lecz wynikające z niego korzyści, a zadaniem doradcy jest poznanie potrzeb klienta i dopasowanie oferty, która odpowiada jego oczekiwaniom.
Przedsiębiorcy podzielą się wiedzą na temat zagadnień dotyczących organizacji procesu sprzedaży w firmie, wyboru kanałów sprzedażowych oraz nowoczesnych technik sprzedażowych i różnych praktycznych casów mądrych rozwiązań sprzedażowych, które przyniosły wielki sukces finansowy firmie.
- Mirek Burnejko ,,Jak stworzyć i wprowadzić proces sprzedaży w swojej firmie, aby mieć więcej klientów, zysku i wolnego czasu?”
- Czym jest proces sprzedażowy?
- Dlaczego warto wprowadzać procesy sprzedażowe w firmie?
- Jak zbudować proces sprzedaży?
- Jakie są korzyści wprowadzenia procesów sprzedażowych?
- Wojtek Bizub ,,Konstrukcja oferty sprzedażowej”
- Czym jest copywrighting i jak on ma do sprzedaży?
- Jak tworzyć teksty sprzedażowe aby klient chciał kupić?
- Jakie są podstawowe etapy tworzenia oferty sprzedażowej?
- Jakie triki możesz zastosować aby Twoją oferta sprzedażowa przyciągnęła więcej klientów
- Wojciech Woźniczka ,,Nowoczesna sprzedaż poprzez negocjacje”
- Jakie są sposoby na negocjacje cenowe
- O jakich zasadach negocjacji warto wiedzieć aby dostać to, na czym Tobie zależy
- Jak wynegocjować to, na czym Tobie zależy i nie zepsuć relacje
- Michał Śliwiński ,,Sprzedawanie wartościami i pasją, czyli historia Nozbe”
- Opowieść o historii stworzenia i rozwoju Nozbe – Polskiej aplikacji do zarządzania projektami i zadaniami, która obecnie jest przetłumaczona na ok. 10 języków
- Jak działa zasada „pomagania innym” w sprzedaży?
- Jak oprzeć sprzedaż na własnej pasji?
- Jaką rolę w sprzedaży odgrywa content marketing