Klubowicze ASBiRO mamy dla was dobre wieści, otrzymujecie od nas kolejny pakiet czterech nagrań dostępny tylko dla aktywnych członków.
Praktyczna wiedza, gotowa do zastosowania od zaraz, jest już dostępna na waszych kontach.
W tym pakiecie Aktywnym Klubowiczom udostępniliśmy kolejne wykłady w pakiecie Kwiecień. Pamiętajcie, to że nagrania są udostępnione, to nie znaczy, że były nagrywane w Kwietniu :)
- Miłosz Pasiecznik – opowiada o tym od czego rozpocząć inwestowanie w nieruchomości, jak szybko i dokładnie poznać rynek, w jaki sposób pozyskać kapitał i wiedzę. Przedstawia również swoją drogę od pośrednictwa w obrocie nieruchomościami do inwestowania w kamienice i prowadzenia kilkumilionowych inwestycji. Z nieruchomościami związany od początku swojej kariery zawodowej. Specjalizuje się we flipach mieszkaniowych, często stosując niestandardowe rozwiązania.
- John Tamny – przybliża nam temat związany ze znaczeniem pieniądza w gospodarce. Ukazuje bariery które stawia Państwo przy produkcji towarów oraz wolnym handlu, role banku centralnego, inflacji i dewaluacji pieniądza. Przedstawia cel i miejsce pieniądza jako środka ułatwiającego wymianę. Wybitny amerykański publicysta ekonomiczny, znany przede wszystkim z łamów magazynów: Forbes oraz Reason. Prowadzi bardzo wpływowy i popularny periodyk internetowy RealClearMarkets.
- Adam Sulimski – Przedsiębiorca, coach i trener, psycholog pracy i motywacji. Założył firme szkoleniową ASESFor, gdzie doradza i szkoli firmy. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i coachingu. Prowadzi szkolenia dla firm wykorzystując myślenie coachingowe i ucząc podstawowych narzędzi rozwijania ludzi wg filozofii coachingu holistycznego. Uczy umiejętności potrzebnych do budowania biznesu XXI wieku. www.asesfor.pl
- Paweł Bieniek – Przedsiębiorca, specjalista z dziedziny SEO/SEM oraz budowy wizerunku w nowych mediach. Stworzył od zera jedną z siedmiu najlepszych Agencji Marketingu Internetowego w Polsce. Od kilku lat posiada certyfikat Google Advertising Professional. Pracował przy kampaniach SEO/PPC/Digital PR dla takich marek jak Unilever, Lafarge, Mitsubishi, TZMO, Herbapol, Knorr, Juwentus Ochrona, D.A.S. WWF, IKEA, Medela, Merlin.pl i wielu innych.
Co daje aktywacja konta?
Aktywni członkowie klubu mają dostęp do znacznie większej ilości nagrań. Dzieje się tak, gdyż do puli nagrań, które im udostępniamy, każdego miesiąca dochodzi kilka lub kilkanaście nowych godzin wykładów pochodzących z różnych naszych kursów. Aby zostać aktywnym członkiem klubu możesz zapisać się do nas na zajęcia lub opłacić składkę członkowską.