Wojciech Woźnica
O sobie...
Ponad 9 lat temu zaczęła się moja przygoda w biznesie. Jako Easemedia (dawniej Easebyte) stworzyliśmy społeczności na fanpage’ach, które łącznie zgromadziły blisko 16 milionów ludzi w Polsce i Ameryce Południowej. Współpracowaliśmy z takimi firmami jak grupa Eurozet czy Edipresse. Tworzyliśmy portale internetowe oraz aplikacje mobilne, które miesięcznie odwiedzało kilka milionów unikalnych użytkowników.
Zauważając rosnący potencjał e-commerce, postanowiłem spróbować swoich sił w tym obszarze. Początkowo poprzez markę odzieżową Relab, a następnie skierowałem wzrok na rynki zachodnie, rozpoczynając sprzedaż na Amazon. SellGlobal.pl i GWD Trade sp. z o.o. stały się kluczowymi narzędziami w mojej strategii ekspansji międzynarodowej. Głęboko wierze, że każdy biznes, niezależnie od wielkości, ma potencjał, by zdobyć globalną scenę, a rynki Europy Zachodniej są na "wyciągnięcie ręki" dla polskich przedsiębiorców.
Kontakt
Te informacje są dostępne tylko dla aktywnych członków Klubu ASBiRO.