Ludzie ASBIRO

O sobie...

Założycielka, współwłaścicielka i Prezes Spółki Contact Center One.
Absolwentka Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej.
Pierwsze stanowisko kierownicze objęła w wieku 21 lat w firmie Call Center Inter Galactica w 2010 r. i pracowała tam do 2012 r.
W tym czasie wielokrotnie została wyróżniona za najlepsze wyniki sprzedażowe i została mianowana najlepszym managerem w 2011 oraz 2012.
W sierpniu 2012 założyła swoją pierwszą firmę KAZUAR, w którą zaangażowała swojego obecnego męża Karola Fronia. Działalność wówczas zajmowała się sprzedażą usług operatora komórkowego Play i zatrudniała 5 pracowników.
Od 2013 roku do dziś, z ogromną pasją i zaangażowaniem prowadzi call center Contact Center One, które już w 2 miesiącu działalności zatrudniało około 140 osób.
Od sierpnia 2017 roku pełni funkcje prezesa zarządu i jest odpowiedzialna za całą strategie firmy, nadzór nad projektami oraz tworzenie procedur i procesów wdrożeniowych nowych kampanii.
Przeprowadziła kampanie sprzedażowe dla takich firm jak: KRD, Fortum, BMW, Incaso Group, T-mobile, NFG, PatKar, Vi-consulting, Sadowniczy.pl, Goldwin, CEWIK i wiele innych.
Dbałość o detale, lekko podleczony perfekcjonizm, pedantyczne podejście do wszystkiego co robi oraz ogromna energia, którą zaraża wszystkich swoich współpracowników, doprowadziła ją do miejsca, w którym dzisiaj się znajduje.
Pasje, takie jak: moda, psychologia, duchowość czy sport, pozwalają jej zachować harmonie i równowagę życiową.
Sprawiają, że zawsze jest w świetnej kondycji i ma energię do działania, a świadome zarządzanie swoim wizerunkiem dodatkowo potęguje tę moc.
Jej najbliższym celem jest pojawić się na liście najbardziej wpływowych kobiet call center w Polsce.

Kontakt

Te informacje są dostępne tylko dla aktywnych członków Klubu ASBiRO.