-
Seminarium ASBIRO- październik 2024
- SL:SiM Studia Licencjackie: Sprzedaż i Marketing
- SM:BiP Studia Magisterskie: Biznes i Przedsiębiorczość
- ASBIRO ASBIRO
- KP Kurs Przedsiębiorczości
- SP Studia Podyplomowe MBA
- SP:ET Studia Podyplomowe EkstraTrener
- KZ Kurs Zaawansowany
- SL:Z Studia Licencjackie: Zarządzanie
- SEM Seminarium
- MJM Myśleć Jak Milionerzy
- SP:IiN Studia Podyplomowe: Inwestowanie i Nieruchomości
- SP:ZP Studia Podyplomowe: Zarządzanie Przedsiębiorstwem
- SP:SiM Studia Podyplomowe: Sprzedaż i Marketing
Arche Krakowska
Aleja Krakowska 237, 02-180 Warszawa -
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing
Golden Tulip
Aleja Krakowska 235, 02-180 Warszawa-
- Automatyzacje i AI w procesach marketingowo-sprzedażowych.
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing
Golden Tulip
Aleja Krakowska 235, 02-180 Warszawa-
- Jak obsługiwać leada, aby Twoja firma zamieniła się w maszynkę do zarabiania pieniędzy?
➡ Strategie podnoszenie zysku: co robić, aby zarabiać na każdym leadzie? Nawet tym niezakwalifikowanym. ➡ Proces finalizowania sprzedaży: jak go zaprojektować aby sprzedawać więcej? ➡ Skrypt rozmowy sprzedażowej: jak rozmawiać aby każdy Klient chciał kupić?
mniej
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing
Golden Tulip
Aleja Krakowska 235, 02-180 Warszawa-
- Cyberzagrożenia w świecie e-commerce i digital marketingu.
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing
Golden Tulip
Aleja Krakowska 235, 02-180 Warszawa-
- Wideomarketing na YT i organiczne budowanie zasięgów
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing
Golden Tulip
Aleja Krakowska 235, 02-180 Warszawa-
- Google dla przedsiębiorcy, czyli co z punktu widzenia biznesu należy wiedzieć o SEO, Google ADS i Youtube żeby maksymalizować efekty działań
W moim wystąpieniu skupię się na praktycznym podejściu do tematu marketingu w wyszukiwarkach z punktu widzenia właściciela/ osoby zarządzającej w przedsiębiorstwie. Przedstawię obecny stan wiedzy o procesie pozycjonowania oraz możliwe scenariusze ewolucji wyszukiwarki w przyszłości. Nauczymy się rozumieć aspekty procesu pozycjonowania, by móc nawiązać wspólny język z wykonawcami usług. Na przykładach poznamy jak czytać i interpretować dostępne dane z procesu SEO/ADS, żeby wiedzieć, że idziemy w dobrą stronę. Przejdziemy cały proces wyboru wykonawców takich usług skupiając się na metodologii uczciwego biznesu. Skupimy się na elementach, których realizacja po stronie Twojej firmy zwiększy prawdopodobieństwo sukcesu. Jednym słowem odczarujemy wspólnie branżę SEO i przywrócimy radość z prowadzenia marketingu w wyszukiwarkach.
mniej
-
-
Seminarium ASBIRO- marzec 2025
- SL:SiM Studia Licencjackie: Sprzedaż i Marketing
- SEM Seminarium
- SL:Z Studia Licencjackie: Zarządzanie
- SM:BiP Studia Magisterskie: Biznes i Przedsiębiorczość
- KP Kurs Przedsiębiorczości
- SP Studia Podyplomowe MBA
- SP:PwB Studia Podyplomowe: Psychologia w Biznesie
- SP:ET Studia Podyplomowe EkstraTrener
- ASBIRO ASBIRO
- MJM Myśleć Jak Milionerzy
- SP:IiN Studia Podyplomowe: Inwestowanie i Nieruchomości
- SP:ZP Studia Podyplomowe: Zarządzanie Przedsiębiorstwem
- SP:SiM Studia Podyplomowe: Sprzedaż i Marketing
Arche Krakowska
Aleja Krakowska 237, 02-180 Warszawa-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing
Golden Tulip
Aleja Krakowska 235, 02-180 Warszawa-
- Komunikacja sprzedażowa i copywriting
1. Warsztat: Kto, Co, Jak? 2. Odbiorcy komunikatów 3. Szum informacyjny 4. Zbijanie obiekcji 5.Jak komunikować koszty i korzyści? 6. Wzywanie do działania 7. Formuły copywriterskie
mniej
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing
Golden Tulip
Aleja Krakowska 235, 02-180 Warszawa-
- Być i Mieć na LinkedIn: Marka Osobista, która wzmacnia Twój Biznes
Oto co będziesz robić z pierwszym w Polsce LinekdFluencerem, 1 z 10, Krzysztofem Ibiszem Linked Ina, czyli ArCADiusZem Sikroskim: 1. Ustalimy co to właściwie jest marka osobista. 2. Po co budować markę osobistą. 3. Czym się kierować przy budowaniu własnego wizerunku. 4. Warsztat z określania własnych przewag i budowania na nich marki osobistej. 5. Linked In- po co, do czego, dla kogo. 6. Budowa pełnej strategii budowy marki osobistej w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem działań na Linked In. - warsztat z ChatGPT. 7. Elementy profilu na Linked In - co do czego służy, jak uzupełniać profil. 8. Budowa uproszczonej procesu pozyskiwania Klientów przez Linked In, harmonogram działań. 9. Tips & Tricks by zacząć skutecznie wykorzystywać Linked In od razu po zajęciach.
mniej
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing
Golden Tulip
Aleja Krakowska 235, 02-180 Warszawa-
- Jak poprawić wydajnośc ecommerce i maksymalizować sprzedaż?
1. Infrastruktura w e-commerce 2. OMS (order management system) 3. Komunikacja a produktywność 4. Ćwiczenia grupowe
mniej
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing
Golden Tulip
Aleja Krakowska 235, 02-180 Warszawa-
- Więcej klientów - webinary jako klucz do zwiększenia sprzedaży
Zastanawiasz się, jak pozyskać więcej klientów, a dotychczasowe metody zabierają za dużo czasu? Możesz łatwo i szybko dotrzeć do osób, które jeszcze Cię nie znają, bez jeżdżenia po targach, konferencjach i networkingach. Na tym intensywnym warsztacie wypracujemy razem z Tobą dla Twojego biznesu Twój pierwszy webinar. Uzupełnimy go precyzyjnymi kampaniami reklamowymi, które otworzą przed Tobą bezkresny ocean nowych klientów – osób, które nigdy wcześniej o Tobie nie słyszały, ale już czekają na Twoją ofertę.
mniej
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Sprzedaż i Marketing
Golden Tulip
Aleja Krakowska 235, 02-180 Warszawa-
- Od teorii do praktyki: Organizacja procesów i procedur dla rozwoju własnego biznesu na przykładzie IKEA
- Znaczenie procesów i procedur w praktyce: jak uporządkowane procesy wspierają rozwój i skalowanie firmy. - Praktyczne przykłady z różnych stanowisk w IKEA: inspiracje z doświadczeń operacyjnych, kreatywnych i menedżerskich. - Budowanie efektywnych procesów sprzedaży i marketingu: kluczowe elementy skutecznych strategii wspierających wzrost. - Warsztatowa sesja pytań i odpowiedzi
mniej
-
-
Seminarium ASBIRO- czerwiec 2025
- SL:SiM Studia Licencjackie: Sprzedaż i Marketing
- SEM Seminarium
- SL:Z Studia Licencjackie: Zarządzanie
- SM:BiP Studia Magisterskie: Biznes i Przedsiębiorczość
- KP Kurs Przedsiębiorczości
- SP Studia Podyplomowe MBA
- SP:ET Studia Podyplomowe EkstraTrener
- SP:PwB Studia Podyplomowe: Psychologia w Biznesie
- ASBIRO ASBIRO
- MJM Myśleć Jak Milionerzy
- SP:IiN Studia Podyplomowe: Inwestowanie i Nieruchomości
- SP:IiN Studia Podyplomowe: Inwestowanie i Nieruchomości
- SP:ZP Studia Podyplomowe: Zarządzanie Przedsiębiorstwem
- SP:SiM Studia Podyplomowe: Sprzedaż i Marketing
Arche Krakowska
Aleja Krakowska 237, 02-180 Warszawa-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany