-
SL Sprzedaż i Marketing 23/24 - online
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
SL Sprzedaż i Marketing 25/26 - online
-
SM Biznes i Przedsiębiorczość 24/25 - Online
-
- Język w komunikacji
-
- Zajęcia online
seminarium magisterskie
mniej
-
-
SL Sprzedaż i Marketing 24/25 - online
-
SM Biznes i Przedsiębiorczość 25/26 - online
-
SL Zarządzanie 24/25 - online
-
SL Zarządzanie 23/24 SiNWB - online
-
- Przywództwo w organizacji
-
-
SL Zarządzanie 25/26 - online
-
SL Sprzedaż i Marketing 23/24 - online
-
SL Zarządzanie 23/24 ZP - online
-
SM Biznes i Przedsiębiorczość 25/26 - online
-
- Społeczne, komunikacyjne i personalne aspekty zarządzania
Wykłady z dr Hanną Kądziołką - Sabanty.
mniej -
- Komunikacja w języku angielskim (poziom B2+)
Ćwiczenia z mgr Anettą Grzanek.
mniej
-
-
SL Sprzedaż i Marketing 25/26 - online
-
- Podstawy psychologii
-
- Język angielski poziom zaawansowany
-
-
SL Zarządzanie 25/26 - online
-
SL Zarządzanie 24/25 - online
-
SL Sprzedaż i Marketing 24/25 - online
-
SL Sprzedaż i Marketing 23/24 - online
-
-
Wykładowca nieznany
-
- Badania Rynkowe
-
-
SL Sprzedaż i Marketing 25/26 - online
-
SM Biznes i Przedsiębiorczość 24/25 - Online
-
- Zarządzanie rozwojem biznesu
-
- Zajęcia online
Wykładowca nieznany
-
-
SM Biznes i Przedsiębiorczość 25/26 - online
-
- Społeczne, komunikacyjne i personalne aspekty zarządzania
Wykłady z Dr Hanna Kądziołka - Sabanty.
mniej
-
-
SL Sprzedaż i Marketing 24/25 - online
-
SL Zarządzanie 25/26 - online
-
SL Zarządzanie 24/25 - online
-
SM Biznes i Przedsiębiorczość 25/26 - online
-
- Współczesne koncepcje zarządzania
Wykłady z dr hab. Edward Stawasz.
mniej
-
-
SL Zarządzanie 23/24 SINWB - online
-
- Pr i budowanie marki
-
- Opodatkowanie i optymalizacja kosztów działalności handlowej
-
- Opodatkowanie i optymalizacja kosztów działalności handlowej
-
- Badania Rynkowe
-
-
SL Sprzedaż i Marketing 25/26 - online
-
- Język angielski poziom zaawansowany
-
- Język angielski poziom średnio zaawansowany
-
-
SL Sprzedaż i Marketing 24/25 - online
-
- Podstawy rachunkowości finansowej
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Budowanie Wartości Marki
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
Golden Tulip
Aleja Krakowska 235, 02-180 Warszawa-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/Kurs Zaawansowany Zarządzanie Przedsiębiorstwem: Kluczowe metody i narzędzia
-
- Identyfikacja procesów do optymalizacji, przykłady automatyzacji w mikro firmach
-
- Wdrażanie narzędzi AI w firmie – praktyka i case studies
-
-
Studia Podyplomowe/Kurs Zaawansowany - Zarządzanie Przedsiębiorstwem
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Modelowe Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem
-
- OD POMYSŁU DO MODELU BIZNESOWEGO
– Pomysł – opis, ewaluacja, walidacja – Prezentacja pomysłu – Podstawy tworzenia modelu biznesowego – Ewaluacja i doskonalenie modelu biznesowego – Prezentacja modelu biznesowego – Mini – biznesplan – Model biznesowy Q&A
mniej
-
- OD POMYSŁU DO MODELU BIZNESOWEGO
– Pomysł – opis, ewaluacja, walidacja – Prezentacja pomysłu – Podstawy tworzenia modelu biznesowego – Ewaluacja i doskonalenie modelu biznesowego – Prezentacja modelu biznesowego – Mini – biznesplan – Model biznesowy Q&A
mniej
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Strategiczna Komunikacja w Biznesie
Arche Hotel Geologiczna, Geologiczna 4, 02-246 Warszawa-
- Utworzenie fundamentów kultury organizacyjnej poprzez misję, wizję, wartości i komunikację, z naciskiem na elastyczność, ciekawość i świadomość.
-
- Rozwiązanie rozbieżności w kulturze, zarządzanie zmianą i emocjami, integracja wartości elastyczności, ciekawości i świadomości.
-
-
Studia Podyplomowe/Kurs Zaawansowany Zarządzanie Strategiczne w Erze Innowacji
-
- Tworzenie strategii biznesowych, kultura organizacyjna sprzyjająca innowacjom
-
- Analiza rynkowa i segmentacja klientów – narzędzia i metody
Wykładowca nieznany
-
-
Myśleć Jak Milionerzy
Hotel Arche Geologiczna,
ul. Geologiczna 4, 02-246 Warszawa-
- Zarządzanie
-
- Temat w krótce!
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Psychologia Przedsiębiorcy
Arche Hotel Geologiczna, Geologiczna 4, 02-246 Warszawa-
-
Wykładowca nieznany
-
- Mindset szefa a jego zmiana w czasie - budowanie i utrzymywanie motywacji swojej oraz zespołu
-
-
Kurs Przedsiębiorczości
Arche Hotel Krakowska,
ul. Geologiczna 4, 02-180 Warszawa-
- Zarządzanie
-
- Temat w krótce!
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Skalowanie Firmy i Zarządzanie Jej Wartością
-
- Wprowadzenie do Zarządzania wartością.
* Zarządzanie wartością – cechy charakterystyczne tej strategii. * Determinanty wartości * Analiza rynku i konkurencji * Mierniki i źródła pozycji rynkowej czy w oparciu o klientów, dominacji w kanałach dystrybucji, w oparciu o produkt czy o kapitał * Marka – jako źródło wartości. Budowanie wartości marki * Czy firma jest gotowa na sprzedaż
mniej
-
- Działania operacyjne tworzące wartość firmy
Działania operacyjne, które tworzą wartość firmy, jak je kontrolować i raportować. Jakie raporty powinien analizować właściciel. Ochrona wartości i zarządzanie ryzykiem
mniej
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany Inwestowanie w nieruchomości Zima 2025
Hotel Golden Tulip Alaja Krakowska 235 Warszawa-
- Czy warto współpracować z pośrednikiem?
2. Modele współpracy z różnymi typami klientami · Inwestor- oczekiwania ROI, analiza rynku, długofalowe relacje · Deweloper-masowa sprzedaż, marketing projektów, obsługa B2B · Flipper -szybkość, okazje, negocjacje, praca na czasie i marży · Klient detaliczny- emocje, bezpieczeństwo transakcji, edukacja klienta · Dyskusja: które relacje są najtrudniejsze, a które najbardziej rentowne? 3. Modele pracy w biurach nieruchomości · Umowy otwarte- co to daje klientowi, a co agentowi? · Umowy na wyłączność- mechanizm, przewagi, dlaczego warto · Umowy hybrydowe- rzadziej spotykane, ale popularne · Podsumowanie; Umowa zwykła vs Umowa na wyłączność 4. Fakty i mity o pośrednikach · „Pośrednik bierze prowizję z obu stron”-jak to naprawdę działa · „Sam sprzedam szybciej”- przykłady z praktyki · „Pośrednik to tylko otwieracz drzwi”-obalanie stereotypów · Krótka aktywizacja: pytanie do grupy „ Jakie są wasze mity o pośrednikach” dyskusja, 5. Budowanie racji i relacji z klientem · Zaufanie jako fundament współpracy · Język wartości- jak mówić o korzyściach dla klienta · Transparentność -co daje otwarta komunikacja 6. Wycena nieruchomości i praca z ceną klienta · Analiza porównawcza (CMA)- jak przygotować i jak pokazać klientowi · Raporty rynkowe i dane analityczne- gdzie szukać? · Jak kulturalnie zakwestionować zawyżoną cenę klienta · Ćwiczenie: „Jak wytłumaczyć klientowi, że jego cena jest nierealna?” 7. Extra blok: Przyszłość zawodu pośrednika a sztuczna inteligencja · Czy pośrednik będzie jeszcze potrzebny? · Jakie elementy pracy mogą być zastąpione przez AI (analiza rynku, wyceny, obsługa klienta online)? · Czego AI nie zastąpi- relacja, zaufanie, empatia, negocjacje na żywo · Dyskusja: „Jak wyobrażacie sobie agenta nieruchomości 2030?” 8. Podsumowanie i Q&A · Kluczowe wnioski ze spotkania · Sesja pytań i odpowiedzi · Zachęta do dalszego kontaktu / networking
mniej -
- Jak bezpiecznie i rentownie pracować jako pośrednik w sprzedaży lub najmie nieruchomości
1. Prawne podstawy działalności pośrednika nieruchomości · Jakie dokumenty musi mieć każde biuro nieruchomości · Obowiązki pośrednika według ustawy o gospodarce nieruchomościami · Rola umowy pośrednictwa – forma, strony, klauzule niedozwolone, załączniki · Obowiązki informacyjne wobec klienta (sprzedającego, najemcy, kupującego) 2. Ryzyka prawne i jak ich unikać · 3 najczęstsze błędy pośredników prowadzące do sporów prawnych · Zasady odpowiedzialności pośrednika (za ogłoszenie, za wady nieruchomości) · Zwrot kosztów w przypadku niedojścia do skutku transakcji 3. Jak bezpiecznie zawierać i weryfikować transakcje · Analiza dokumentów nieruchomości – co musi sprawdzić pośrednik · Umowy przedwstępne, najmu, sprzedaży –pisać czy nie, odpowiedzialność za ich treść · Współpraca z notariuszem, rzeczoznawcą, bankiem- jak bezpiecznie to robić 4. Rentowność pracy pośrednika – praktyczne wskazówki · Umowa starannego działania czy rezultatu · Jak zabezpieczyć wynagrodzenie w umowie pośrednictwa · Klauzula wyłączności 5. Sesja pytań i odpowiedzi + analiza wybranych przypadków z praktyki · Uczestnicy mogą zadawać pytania lub przedstawić sytuacje do omówienia · Wnioski końcowe i rekomendacje
mniej
-
- Podatki w nieruchomościach- kupno, sprzedaż i wynajem nieruchomości
I. Podatki w handlu nieruchomościami 1. Zarząd majątkiem prywatnym czy już działalność gospodarcza 2. Podatek VAT przy zakupie i sprzedaży lokalu, budynku czy gruntu 3. Rozliczenie podatkowe dochodu z flipa (w tym cesji umów) i zwykłej sprzedaży II. Rozliczenie najmu nieruchomości
mniej
-
-
SM Biznes i Przedsiębiorczość 24/25
DoubleTree by Hilton, Łąkowa 29, 90-554 Łódź-
- Zajęcia stacjonarne
Zarządzanie rozwojem biznesu
mniej
-
- Zajęcia stacjonarne
Wykładowca nieznany
-
-
SM Biznes i Przedsiębiorczość 25/26
DoubleTree by Hilton
Łąkowa 29
90-554 Łódź-
- Komunikacja w języku angielskim (poziom B2+)
Ćwiczenia z mgr Anettą Grzanek.
mniej
-
-
SL Zarządzanie 24/25 - ŁÓDŹ
Hotel TOBACO - Mikołaja Kopernika 64 -
SL Sprzedaż i Marketing 23/24 - Łódź
-
- Opodatkowanie i optymalizacja kosztów działalności handlowej
-
- Opodatkowanie i optymalizacja kosztów działalności handlowej
-
-
SL Sprzedaż i Marketing 24/25 - Łódź
-
- Organizacja handlu i sprzedaży
-
-
SL Zarządzanie 25/26 - ŁÓDŹ
Hotel TOBACO - Mikołaja Kopernika 64 -
SL Zarządzanie 23/24 ZP
-
- Skalowanie biznesu
-
- Źródła finansowania MŚP
-
- Skalowanie biznesu
-
-
SL Zarządzanie 23/24 SINWB
Łódź Kopernika 64-
- Zarządzanie obsługą klienta
-
- Opodatkowanie i optymalizacja kosztów działalności handlowej
-
-
SL Sprzedaż i Marketing 25/26 - Łódź
-
- Podstawy zarządzania
-
- Podstawy marketingu
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Budowanie Wartości Marki
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
Golden Tulip
Aleja Krakowska 235, 02-180 Warszawa-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Skalowanie Firmy i Zarządzanie Jej Wartością
-
- Warsztaty ze strategii firmy
-
- Warsztaty ze strategii firmy
-
-
Studia Podyplomowe/Kurs Zaawansowany Zarządzanie Przedsiębiorstwem: Kluczowe metody i narzędzia
-
- Planowanie budżetu, kluczowe wskaźniki finansowe
-
- Podstawy zarządzania finansami, kontrola i optymalizacja kosztów
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Strategiczna Komunikacja w Biznesie
Arche Hotel Geologiczna, Geologiczna 4, 02-246 Warszawa-
- Kompetencje Liderskie
-
- Storytelling
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Psychologia Przedsiębiorcy
Arche Hotel Geologiczna, Geologiczna 4, 02-246 Warszawa-
- Mądre przywództwo – czyli jak być szefem, za którym chce się iść
-
-
Studia Podyplomowe/Kurs Zaawansowany Zarządzanie Strategiczne w Erze Innowacji
-
- Identyfikacja procesów do automatyzacji, zaawansowane techniki controllingu
-
- Wdrożenie narzędzi automatyzacji (CRM, ERP) – case studies
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany Inwestowanie w nieruchomości Zima 2025
Hotel Golden Tulip
Aleja Krakowska 235 Warszawa-
- Jak Znaleźć, Analizować i Flipować Nieruchomości z Zyskiem?
1.ANALIZA rynku nieruchomości 2025 - trendy na rynku okazji inwestycyjnych 2.Flipy na rynku wtórnym Krok po Kroku – Strategie dla Początkujących i Zaawansowanych 3.Jak pozyskiwać nieruchomości pod flipy? Jak minimalizować ryzyko i zwiększać marżę? Dlaczego nie robię flipów na rynku pierwotnym? 4.Analiza Rentowności – Jak Przewidywać i maksymalizować zyski ? Jak unikać błędów w kalkulacji rentowności? Jak uzyskiwać maksimum z kazdej inwestycji? Możliwości i zagrożenia na rynku wtórnym? Jaki robić ponadprzeciętne zyski?? ( case study) 5.Jakie są zagrożenia na rynku wtórnym? 6.Warsztat ocena potencjału inwestycji i pozyskanie inwestora
mniej
-
- Architektura procesów inwestycyjnych na rynku wtórym i pierwotnym
1. Cień i światło – rola inwestora i architekta procesów. Dlaczego sukces nigdy nie rodzi się w blasku reflektorów, ale w ciszy. • Jak współpraca z inwestorem wygląda w rzeczywistości: kto podejmuje decyzje, kto tworzy fundamenty sukcesu. • Jak zachować równowagę między wizją inwestora a realnym rynkiem. • Rola dyskrecji i zaufania w czasach intensywnych zmian rynkowych. 2. Od wizji do planu – moment, którego nie widać. Gdzie naprawdę zaczyna się inwestycja. Najważniejsze decyzje, które zapadają zanim powstanie pierwszy szkic. • Jak analizować zmiany prawne, politykę zakupów i regulacje rynku pierwotnego i wtórnego. • Wpływ trendów urbanistycznych, ekologicznych i społecznych na projektowanie inwestycji. • Jak przewidywać rynek i odpowiednio ustawiać harmonogramy sprzedaży i produkcji. 3. Strategiczny detal – każdy element jako decyzja biznesowa. Struktura mieszkań, części wspólne, dobór materiałów – dlaczego każdy element to decyzja biznesowa, a nie estetyczna. • Jak psychologia klienta wpływa na układ mieszkań i części wspólne. • Dobór materiałów i rozwiązań technicznych w kontekście oczekiwań współczesnego kupującego. • Dlaczego pozornie drobne decyzje decydują o efektywności inwestycji. 4. Marka przed logiem – kreowanie narracji inwestycji • Jak budować markę projektu jeszcze zanim powstanie logo i kampania marketingowa. • Storytelling w deweloperce – jak inwestycja opowiada historię i wzbudza emocje. • Wpływ mediów i mediów społecznościowych w tworzeniu prestiżu inwestycji. 5. Sprzedaż jako rytuał – proces budowania przynależności Jak budować prestiż inwestycji od pierwszego dnia – zanim jeszcze rynek dowie się o jej istnieniu. • Dlaczego sprzedaż nie jest transakcją, a doświadczeniem. • Jak projektować ścieżki sprzedaży i komunikację w czasie rzeczywistym. • Rola mediacji w negocjacjach, zarówno z klientami, jak i partnerami biznesowymi. 6. Dyskrecja i reputacja – najwyższa waluta branży. Dlaczego w świecie inwestycji polecenia mają większą wartość niż reklama. Reputacja jako najwyższa forma kapitału. • Jak zaufanie w środowisku branżowym działa skuteczniej niż reklama. • Selektywne partnerstwa i rekomendacje – kto ma dostęp do ekskluzywnych projektów. • Budowanie sieci kontaktów i utrzymanie prestiżu w czasach szybkich zmian. 7. Finalny akt – od przekazania po emocje inwestycji. Sprzedaż, przekazanie, emocje i nowa tożsamość projektu. Jak zamknięcie procesu staje się początkiem legendy. • Jak proces sprzedaży i wykończenia mieszkań pod klucz tworzy poczucie przynależności. • Zarządzanie relacjami z klientem po zakończeniu projektu – co decyduje o długofalowej reputacji inwestora i architekta procesu. • Refleksja nad tym, jak inwestycje wpływają na miasto i społeczność – dziedzictwo procesu. *** Dodatkowe punkty do omówienia w trakcie wykładu / dyskusji: • Wpływ polityki mieszkaniowej na decyzje inwestycyjne. • Adaptacja projektów do zmian klimatycznych i regulacji środowiskowych. • Mediacje i negocjacje jako element procesu budowania wartości inwestycji. • Psychologia klienta w dobie rynku premium – jak emocje kierują decyzjami. • Jak narracja i branding projektu decydują o jego „legendzie” na rynku.
mniej
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Modelowe Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem
-
- W MODELU BIZNESOWYM WAŻNY JEST MODEL ZARZĄDZANIA PRODUKTAMI & USŁUGAMI
– Uproduktowienie pomysłu, czyli o tworzeniu produktów i usług – Tworzenie portfolio produktów i usług – Produkt / usługa – od opisu do premiery rynkowej – Wycena produktów – pricing / strategie cenowe – Zarządzanie produktami i usługami
mniej
-
- W MODELU BIZNESOWYM WAŻNY JEST MODEL ZARZĄDZANIA PRODUKTAMI & USŁUGAMI
– Uproduktowienie pomysłu, czyli o tworzeniu produktów i usług – Tworzenie portfolio produktów i usług – Produkt / usługa – od opisu do premiery rynkowej – Wycena produktów – pricing / strategie cenowe – Zarządzanie produktami i usługami
mniej
-
-
Studia Podyplomowe/Kurs Zaawansowany - Zarządzanie Przedsiębiorstwem
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
SL Zarządzanie 25/26 - ŁÓDŹ
-
SL Zarządzanie 23/24 ZP
-
- Źródła finansowania MŚP
-
- PR i budowanie marki
-
- Przywództwo w organizacji
-
- Zarządzanie Zmianą
-
-
SL Sprzedaż i Marketing 25/26 - Łódź
-
SL Sprzedaż i Marketing 24/25 - Łódź
-
- Organizacja Handlu i Sprzedaży
-
- Etyka a biznes
-
-
SM Biznes i Przedsiębiorczość 24/25
DoubleTree by Hilton, Łąkowa 29, 90-554 Łódź-
- Zarządzanie i strategie organizacji biznesowych
-
- Zajęcia stacjonarne
Wykładowca nieznany
-
- Zajęcia stacjonarne
Wykładowca nieznany
-
-
SL Zarządzanie 24/25 - ŁÓDŹ
Hotel TOBACO - Mikołaja Kopernika 64 -
SL Sprzedaż i Marketing 23/24 - Łódź
-
- Zarządzanie konfliktem w procesie negocjacji i sprzedaży
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
SL Zarządzanie 23/24 SINWB
Kopernika 64 Łódź -
SM Biznes i Przedsiębiorczość 25/26
DoubleTree by Hilton
Łąkowa 29
90-554 Łódź-
- Zajęcia stacjonarne
Wykładowca nieznany
-
- Zajęcia stacjonarne
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Budowanie Wartości Marki
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany- Nowoczesna Sprzedaż i Marketing
Golden Tulip
Aleja Krakowska 235, 02-180 Warszawa-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
SM Biznes i Przedsiębiorczość 25/26 - online
-
- Współczesne koncepcje zarządzania
Wykłady z dr hab. Edwardem Stawaszem.
mniej
-
-
SL Sprzedaż i Marketing 25/26 - online
-
SM Biznes i Przedsiębiorczość 24/25 - online
-
- Zajęcia online
Wykładowca nieznany
-
- Zarządzanie rozwojem biznesu
-
-
SL Zarządzanie 25/26 - online
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Skalowanie Firmy i Zarządzanie Jej Wartością
-
- Wycena Spółki oczami inwestora
Warsztaty z wyceny
mniej
-
- Wycena Spółki oczami inwestora
Warsztaty z wyceny
mniej
-
-
Kurs Przedsiębiorczości
Arche Hotel Krakowska,
ul. Geologiczna 4, 02-180 Warszawa-
- Temat w krótce!
Wykładowca nieznany
-
- Psychologia w biznesie.
-
- Motywowanie i rozwój pracowników w praktyce.
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Strategiczna Komunikacja w Biznesie
Arche Hotel Geologiczna, Geologiczna 4, 02-246 Warszawa-
- Komunikacja i rozwiązywanie konfliktów
-
- Rozwój kompetencji interpersonalnych w zakresie rozpoznawania, rozwiązywania i deeskalowania konfliktów oraz prowadzenia trudnych rozmów
-
-
Studia Podyplomowe/Kurs Zaawansowany Zarządzanie Przedsiębiorstwem: Kluczowe metody i narzędzia
-
- Kiedy wdrażać systemy IT/ERP, kryteria wyboru
Wykładowca nieznany
-
- Narzędzia komunikacji i zarządzania projektami (Trello, CRM) – praktyka
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/Kurs Zaawansowany - Zarządzanie Przedsiębiorstwem
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Wykładowca nieznany
-
-
Studia Podyplomowe/ Kurs Zaawansowany - Modelowe Zarządzanie Sprzedażą i Marketingiem
-
- OD MODELU OPERACYJNEGO DO MODELU RYNKOWEGO (GO–TO-MARKET)
– Struktura oferty – Propozycja wartości – Profile odbiorców – Segmentacja rynku – Kanały sprzedaży i komunikacji – Strategie sprzedażowe – Strategie marketingowe
mniej
-
- OD MODELU OPERACYJNEGO DO MODELU RYNKOWEGO (GO–TO-MARKET)
– Struktura oferty – Propozycja wartości – Profile odbiorców – Segmentacja rynku – Kanały sprzedaży i komunikacji – Strategie sprzedażowe – Strategie marketingowe
mniej
-
-
Studia Podyplomowe/Kurs Zaawansowany Zarządzanie Strategiczne w Erze Innowacji
-
- Strategie rekrutacyjne, narzędzia online
-
-
Innowacyjne metody onboardingu i systemy motywacyjne
mniej
-
-
Myśleć Jak Milionerzy
Hotel Arche Geologiczna,
ul. Geologiczna 4, 02-246 Warszawa-
- Temat w krótce!
Wykładowca nieznany
-
- Psychologia w biznesie.
-
- Motywowanie i rozwój pracowników w praktyce.
-
-
Wykładowca nieznany
-