Biznesowe case study naszych Asbirowców

W Uczelni ASBIRO wierzymy, że kluczem do budowania profesjonalnych firm jest kształcenie przedsiębiorców poprzez dostarczanie im PRAKTYCZNEJ i PRZYDATNEJ wiedzy. Przede wszystkim tym kierujemy się tworząc nasze studia, organizując ich programy, a co za tym idzie także formy zaliczeń :) Właśnie dlatego prace i projekty dyplomowe, które nasi studenci składają na zakończenie studiów to ich biznesowe case study.

Zależy nam, aby czas, który poświęcają na ich przygotowanie był dla nich wartościowy. Każdy projekt opiera się na prawdziwych doświadczeniach biznesowych lub inwestycyjnych i jest analizą, podsumowaniem wdrożonych realnie działań oraz opisem efektów, jakie przyniosły.

Witaj w miejscu, gdzie z dumą prezentujemy rozwój naszych przedsiębiorców ukazany w ich własnych studiach przypadku! Znajdziesz tu zbiór najlepszych praktyk z zarządzania, sprzedaży, marketingu oraz inwestowania. To także unikalne opowieści, które inspirują i dostarczają użytecznej wiedzy bo wierzymy, że przedsiębiorcy powinni trzymać się razem i wzajemnie wspierać poprzez dzielenie się swoim doświadczeniem.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 244462438_6308187415889856_4229730805623394371_n-1024x768.jpg

Publikacja „Budowanie wartości firmy – case study”

W roku akademickim 2021/2022 na studiach podyplomowych Zarządzanie Wartością Firmy, których pomysłodawcą była Rektor Uczelni ASBIRO dr Elżbieta Marciniak, grupa prawie 30 przedsiębiorców na zaawansowanym poziomie, szukała rozwiązań, jak zarządzać firmą, by z roku na rok wzrastała jej wartość.

Niektórzy z uczestników na bieżąco starali się zastosować rozwiązania, które miały wpływ na wzrost wartości firmy i efektami podzielili się w swoich projektach dyplomowych. Postanowiliśmy wyróżnić najlepsze z nich i stworzyć pierwszą książkę Uczelni ASBIRO, której autorami są nasi studenci :)

Zapraszamy Cię do odkrycia publikacji „Budowanie wartości firmy – case study”, która bogata jest w zbiór skutecznych strategii zarządzania dotyczący wielu tematów i firm z przeróżnych branż.

Pobierz publikację w PDF


Redaktor publikacji, autorka wstępu oraz rozdziału “Etapy rozwoju małej i średniej firmy”

Rektor Uczelni ASBIRO

zdjęcie profilowe autora
dr Elżbieta Marciniak
Więcej o autorze

Autorzy rozdziałów zamieszczonych w publikacji

zdjęcie profilowe autora
Asia Śliwka Znaczenie kultury organizacyjnej w budowaniu wartości firmy zarządzanej w sposób zdalny. Analiza przypadku na podstawie Uczelni ASBiRO
Więcej o autorze
zdjęcie profilowe autora
Filip Andrzejczak Zwinna struktura organizacji firmy z wykorzystaniem metod projektowania systemów IT
Więcej o autorze
zdjęcie profilowe autora
Arkadiusz Zimmermann Perspektywa i wartości przedsiębiorcy przy budowaniu i zarządzaniu wartością firmy
Więcej o autorze
zdjęcie profilowe autora
Anna Moskwiak-Karaszewska Problemy w firmie działającej w branży IT. Opis wykorzystania kwestionariusza bóle wzrostowe
Więcej o autorze
zdjęcie profilowe autora
Magdalena Rytel-Kuc Manual – dlaczego jest ważny w firmie? Opis manuala na przykładzie firmy handlowej
Więcej o autorze
zdjęcie profilowe autora
Nikodem Zając Analiza kluczowych czynników niezbędna w skalowaniu małych i średnich firm usługowych
Więcej o autorze
zdjęcie profilowe autora
Ireneusz Barczyk Analiza kluczowych czynników niezbędna w skalowaniu małych i średnich firm usługowych
Więcej o autorze
zdjęcie profilowe autora
Robert Sakowicz Wykorzystanie mapy procesów do optymalizacji zarządzania firmą deweloperską
Więcej o autorze
zdjęcie profilowe autora
Kamila Głąb Wprowadzenie na rynek nowego produktu nowej marki. Plan krok po kroku co należy wykonać, żeby skutecznie wprowadzić nowy produkt nieznanej marki
Więcej o autorze
zdjęcie profilowe autora
Łukasz Schmidt Budowanie wartości przedsiębiorstwa poprzez rozwijanie międzynarodowej marki produktowej
Więcej o autorze
zdjęcie profilowe autora
Kamil Radwański Zwiększenie wartości firmy poprzez efektywne zarządzenie jej aktualną wartością. Na swoim przykładzie
Więcej o autorze
zdjęcie profilowe autora
Andrzej Majczyk Budowanie wartości firmy z wykorzystaniem kapitału inwestorów. Dlaczego warto zaprosić inwestorów do rozwoju firmy. Studium przypadku pozyskania inwestorów
Więcej o autorze
zdjęcie profilowe autora
Renata Żukowska Finansowanie rozwoju kapitałem z giełdy
Więcej o autorze

Serdecznie dziękujemy uczestnikom studiów podyplomowych Zarządzanie Wartością Firmy i autorom rozdziałów za podzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem! Jesteśmy dumni z Waszego rozwoju i tego w jaki sposób przyczyniacie się do rozwoju przedsiębiorczości w Polsce. Życzymy Wam dalszych sukcesów i rozwoju!

W Uczelni ASBIRO planujemy publikować kolejne projekty dyplomowe naszych studentów i tworzyć z nich następne książki. Będziemy Was o tym informować na bieżąco :)


Masz pytanie?

Klaudia Sikora

793369603 k.sikora@asbiro.pl