Niższe ceny na niektóre mieszkania, preferencyjne systemy płatności, gratisy, a nawet designerskie murale i fotowoltaika – to sposoby na wyróżnienie inwestycji deweloperskich i zachęcenie klientów do zakupu. Czy te sposoby są skuteczne? Tego dowiesz się z naszego artykułu. Mimo, że sprzedaż mieszkań w Polsce nie spada, deweloperzy cały czas udoskonalają swoje tricki na skuteczną sprzedaż. (…)
Aktualności
Dlaczego należy zaczynać sprzedaż od drogich produktów?
W biznesie panuje przekonanie, że najtańszy produkt zawsze będzie najlepszy. Wiele osób chce zdobyć rynek poprzez ciągłe obniżanie cen. Czy to dobra droga? Śmiem wątpić. Poniższy artykuł dotyczy głównie sprzedaży w sklepach stacjonarnych, ale uważam, że ta zasada może się sprawdzić również w innych przypadkach. Na skuteczną sprzedaż składa się kilka istotnych elementów – każdy (…)
Jak rozpoznać fatalnego trenera sprzedaży?
W ostatnich latach zawód trener sprzedaży stał się tak popularny, że ciężko odróżnić, kto zna się na tym, co mówi, a kto nie. Dziś lekko prowokacyjny tekst, czego nie powie Ci trener sprzedaży w odniesieniu do sytuacji, które obserwuję na rynku. Zebrałem w nim 7 grzechów głównych – zapraszam do lekkiej lektury. Trenerów sprzedaży porobiło (…)
Zarządzanie wartością firmy – budowanie strategii
Usystematyzowane zarządzanie wartością firmy może przyczynić się do jej długotrwałego i coraz lepszego funkcjonowania na rynku. Takie podejście dodatkowo jednoczy różne grupy interesu – w tym właścicieli, udziałowców, kadrę menedżerską czy wiodących pracowników. Widząc korzyści ze stale rosnącej wartości organizacji, wszyscy chcą wspólnie działać po to, by nadal wzmacniać wartość firmy. Wartość przedsiębiorstwa nie jest łatwa do zdefiniowania, dlatego też istnieje wiele jej kategorii, różnych (…)
Dlaczego warto wystartować bez kapitału?
Co blokuje ludzi przed rozpoczęciem swojego pierwszego biznesu? Strach? Kapitał? Brak doświadczenia? A może brak kontaktów? Jeśli pierwsza rzecz, o której pomyślałeś to kapitał, to pomyślałeś dokładnie tak, jak 90% osób, z którymi mam przyjemność rozmawiać o założeniu pierwszego biznesu podczas prowadzenia prelekcji, warsztatów, czy podczas rozmów prywatnych. Ludzie w kółko powtarzają o konieczności wzięcia (…)
Sprzedaż wartości, czyli jak wyróżnić nasz produkt, by klient nie chciał niczego innego? | Artem Rusin
Sprzedaż jest obecnie jedną z najważniejszych i ponadczasowych kompetencji. Stykamy się o nią na każdym kroku, czy to w życiu prywatnym, czy biznesowym. Wielu sprzedawców dąży do mistrzostwa w tym zakresie, by ich wynagrodzenie wzrosło, a produkt był rozpoznawalny. Wciąż maksymalizujemy swoje wyniki, walczymy o uwagę klientów, ulepszamy prezentację, skupiamy się na marketingu, wydając coraz (…)
Budowanie zespołu w oparciu o mocne strony
Bez wątpienia, budowanie zespołu to dla menedżera prawdziwe wyzwanie. Nie mniej jednak trzeba wiedzieć jakie osobowości będą ze sobą dobrze współpracowały, aby w przyszłości posiadać efektywnie działający zespół, który w mgnieniu oka osiąga wyznaczone cele. Jak stworzyć zwycięski zespół w oparciu o mocne strony pracowników? Zabierając się za budowanie zespołu, warto najpierw zastanowić się nad (…)
Jak skalować biznes deweloperski?
Skalowanie biznesu to jedna z najważniejszych rzeczy w rozwoju firmy – szczególnie, jeśli marzy się o podbijaniu nowych rynków i byciu globalnym graczem. W jaki sposób skalować biznes w takiej branży jak nieruchomości? Tego dowiesz się już 19 maja o godzinie 19:00 – odpowiedzi na to pytanie udzieli Paweł Preisner. Prowadzenie firmy deweloperskiej to ciężka (…)
Skuteczne lejki sprzedażowe.
„Nie buduj stron. Twórz lejki” Co kryje się za tym hasłem? Czym właściwie są lejki sprzedażowe? Tego dowiesz już w najbliższą środę o godzinie 19:00 podczas bezpłatnego webinaru na naszej platformie, którego gościem będzie Marek Piasek – autor bestsellerowych książek „Zrozumieć Marketing” oraz „Jak Sprzedawać Kursy” Lejek sprzedażowy to inaczej mówiąc szereg działań marketingowych, podzielonych (…)
Zarządzanie CZASEM, a czasem (nie) w biznesie | Michał Jesionowski
Nowe projekty, pracownicy, kontrakty, umowy, zmiany i obowiązki. Na jakim etapie rozwoju jest Twoja firma? Zarządzaj skuteczniej. Nie działaj sam. Czego się nauczysz z nagrania? ✔️ Jakie są mity zarządzania czasem?✔️ Co oznacza bycie zajętym, a co oznacza bycie produktywnym?✔️ Co oznacza bycie proaktywnym i jak to pomaga w zarządzaniu czasem?✔️ Jak wyznaczać priorytety i (…)