Zdobądź dostęp do niepowtarzalnej wiedzy i inspiracji, której doświadczeni prelegenci dostarczyli na seminarium ASBIRO! Masz okazję zakupu pakietu nagrań, aby skorzystać z bogactwa informacji, które mogą rewolucjonizować Twoje podejście do biznesu i prowadzenia firmy w dynamicznym otoczeniu. Odkryj tajemnice sukcesu biznesowego i zdobądź narzędzia niezbędne do osiągnięcia trwałego wzrostu firmy, dzięki pakietowi nagrań z seminarium ASBIRO!
Spójrz na tematy poruszone w trakcie Seminarium w marcu 2024, kliknij w wybrany temat aby dowiedzieć się więcej o wykładzie oraz o prelegencie:
Sobota
- Quo vadis przedsiębiorco i menedżerze?
- Czy kryzys to kryzys?
- Jak uratować przedsiębiorstwo w kryzysie. Ekonomiczne i prawne aspekty restrukturyzacji.
- Pokonywanie kryzysu – Jakich narzędzi używają najwięksi?
Niedziela
- Panel dyskusyjny „Dotacje – kto ma racje?”
- Panel dyskusyjny „Jak efektywnie zarządzać ludźmi – systemy motywowania, strategie zatrudniania i zwalniania”
- Jak zbudować efektywny zespół sprzedażowy?
- Jak budować silną i dochodową markę osobistą w branży nieruchomości
- Praktyczne zastosowanie AI w marketingu: Narzędzia i wskazówki dla nowoczesnych firm.
- Jak pokonać krytyczne problemy w projekcie?
- Od Kijowa do Cancun: Pikantne przygody w międzynarodowej rekrutacji HR
- Budowanie i skalowanie sieci sprzedaży w Polsce i za granicą
- Dlaczego małe błędy finansowe generują duże problemy w biznesie – jak się przed tym bronić?
- Krótka historia przedsiębiorczości, czyli 1670 lalek Barbie nie może się mylić.
Nagrania – Sobota:
Quo vadis przedsiębiorco i menedżerze
- Jak stać się świadomym liderem, który wykorzysta potencjał, swój i podwładnych oraz możliwości rynkowe, omijając przeszkody?
- Na co lider może postawić a czego powinien unikać?
- Jak świadomie zarządzać firmą lub zespołem w sposób holistyczny?
- Jak rozwiązać konflikt pomiędzy zyskiem firmy z dobrostanem pracownika?
- Jakie cechy powinien mieć lider?
Na te pytania odpowie Witold Kowalski, ex-CEO Nike Poland i Telepizzy, konsultant i mentor z 34-letnim doświadczeniem. Jego biznesowe know-how pochodzi z doradztwa dla ponad 180 polskich i międzynarodowych firm, zakładania 4 biznesów od podstaw oraz mentoringu w projektach dla Komisji Europejskiej, Akademii Menedżera Innowacji i Fundacji Liderek Biznesu.
Czy kryzys to kryzys?
- Czym jest kryzys?
- Jak radzić sobie z kryzysem?
- Jak przetrwać kryzys?
- Jak nie wpakować się samemu w kryzys?
- Jak przewidywać kryzys?
- Jak wykorzystać kryzys?
Na te pytania odpowie Radosław Kacprzak – przedsiębiorca od 30 lat. Od 2021 zajmuje się wynajem 104 lokali mieszkalnych w wybudowanym budynku.
Jak uratować przedsiębiorstwo w kryzysie. Ekonomiczne i prawne aspekty restrukturyzacji.
- Diagnoza problemów finansowych przedsiębiorstwa – pojęcie niewypłacalności i analiza przyczyn jej powstania.
- Możliwości reakcji przedsiębiorstwa na zagrożenie niewypłacalnością lub jej wystąpienie – opis postępowań restrukturyzacyjnych oraz upadłość jako forma restrukturyzacji, statystyki.
- Podstawowe (wspólne) elementy postępowań restrukturyzacyjnych – plan restrukturyzacyjny, propozycje układowe, głosowanie.
- Upadłość konsumencka jako rozwiązanie problemów finansowych jdg – kiedy wybrać tą drogę.
- Konsekwencje zaniechania działań naprawczych w trakcie kryzysu finansowego przedsiębiorstwa.
Zagadnienia te omówi doradca restrukturyzacyjny Michał Górnicki
Pokonywanie kryzysu – Jakich narzędzi używają najwięksi?
- Jak utrzymać mocny mental w kryzysie swojego biznesu?
- Jakie narzędzia utrzymują energię i zaangażowanie w rozwoju biznesu.
- Co robią ludzie sukcesu żeby być w formie mentalnej każdego dnia?
- Jak wykorzystać jedzenie do efektywniejszej pracy mózgu?
- Dlaczego stan konta powinien równać się stanowi zdrowia.
Na powyższe pytania odpowie Sylwester Kłos – konsultant, dietetyk przedsiębiorców i ludzi sukcesu. Twórca usługi premium polegającej na prowadzeniu i budowaniu ludzi 2.0.Prezes kliniki Sports-Med, a także DC Holdings , w której w skład wchodzi spółka zdrowotno-technologiczna Insu i spółka suplementacyjna labify.
Na co dzień pomaga przedsiębiorcom na całym świecie osiągać cele. Obecnie łączy wiedzę polską i zagraniczną, aby z pomocą swojego zespołu budować spójne strategie zdrowotne rozwoju przedsiębiorcy. Pasjonat podejścia indywidualnego w oparciu o przyczynę. Współautor podcastu poświęconego walce ze zmęczeniem i brakiem energii, celem lepszej produktywności oraz koncepcji traktowania siebie jak Porsche – Sylwester&Wiktoria Kłos.
Wierzy w to, że ogarnięty przedsiębiorca to ten, któremu zgadza się i stan konta i stan zdrowia.
Nagrania – Niedziela:
Panel dyskusyjny „Dotacje – kto ma racje?”
- Jakie są plusy i minusy dotacji?
- W czym dotacje pomogły przedsiębiorcom?
- W jakich branżach przedsiębiorcy skorzystali z dotacji i dlaczego?
- Czy są branże, w których dotacje nie pomogą?
- Na co trzeba uważać przy braniu dotacji?
4 przedsiębiorców – 4 różne perspektywy.
Panel dyskusyjny „Jak efektywnie zarządzać ludźmi – systemy motywowania, strategie zatrudniania i zwalniania”
- Jak efektywnie zarządzać ludźmi w różnych sektorach gospodarki
- Jak motywować i wynagradzać pracowników na różnych szczeblach – od pracowników produkcyjnych aż po menedżerów
- Jak powinien wyglądać proces rekrutacji, jakie są metody i sposoby zatrudniana
- Jakie istnieją metody dyscyplinowania pracowników
- Jakie są etyczne sposoby zwalniania pracowników
Jak zbudować efektywny zespół sprzedażowy?
- Efektywny zespół sprzedażowy – czyli jaki?
- Czym się różni efektywność od skuteczności?
- Jak mądrze wyznaczać cele?
- Od czego zacząć planowanie i monitorowanie codziennych działań handlowców.
- Jaką wartość wnoszą standardy sprzedaży i zachowań – dlaczego warto je wyznaczać?
- Jak podtrzymywać motywację handlowca?
- Od czego zacząć tworzenie lub modyfikację systemu wynagrodzeń?
- Jak stworzyć motywujący system premiowy/prowizyjny?
Na te pytania odpowie Monika Mucha-Frątczak współwłaścicielka firmy szkoleniowo-doradczej z wcześniejszym kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy w korporacjach. Od wielu lat łączy ścieżkę korporacyjną z pracą z właścicielami małych i średnich firm.
Jak budować silną i dochodową markę osobistą w branży nieruchomości
- Jakie są różnice pomiędzy budowaniem marki osobistej od budowania marki firmy i marki produktu?
- Czym marka osobista nie jest, czyli mity z nią związane?
- Jakie błędy w budowaniu marki osobistej popełniamy najczęściej, w konsekwencji których nie osiągamy zamierzonych celów?
- Jakie są najważniejsze aspekty układania strategii dla marki osobistej?
- Jakie są narzędzia online i offline wykorzystywane w budowaniu marki oraz koszty z nimi związane?
- Czy hejt jest podatkiem od sukcesu?
Na te pytania odpowie Justyna Sprawka ekspert z zakresu budowania marki osobistej I Doradca marek szkoleniowych.
Justyna od 2007 roku wspiera przedsiębiorców w osiąganiu biznesowych szczytów. Sprawia, że specjaliści którzy mają wiedzę, potrafią na niej zarabiać. Na co dzień współtworzy produkty i usługi, których sprzedaż przekroczyła 100 milionów złotych. Od 5 lat koncentruje się głównie na budowaniu silnych i dochodowych marek w branży nieruchomości. Pracowała m.in. z Danielem Siwcem, Rozsądnymi Braćmi, Flipem na Pierwotnym, Alehem Turem i wieloma innymi. Swoich klientów prowadzi w sposób kompleksowy: audytuje, tworzy nowe produkty marki i wprowadza je na rynek, buduje i szkoli zespoły, tworzy strategie komunikacji marketingowej, integruje społeczność marki organizując m.in. wydarzenia branżowe. W procesie budowania marki współpracuje z prasą, radiem, telewizją i twórcami internetowymi.
Praktyczne zastosowanie AI w marketingu: Narzędzia i wskazówki dla nowoczesnych firm.
- Sztuczna inteligencja w marketingu oczekiwania kontra rzeczywistość.
- Jak wykorzystać potencjał AI w działaniach marketingowych.
- Tworzenie materiałów reklamowych z wykorzystaniem AI.
- Jak usprawnić video marketing z AI.
- Najlepsze narzędzia AI w marketingu, które możesz wykorzystać już dziś.
- Narzędzia dla kreatywnych i przyszłość sztucznej inteligencji w marketingu.
Wykład przybliży Ci tematykę czym dokładnie jest AI, odpowie na najczęściej powielane mity dotyczące sztucznej inteligencji, a także pomoże usprawnić tworzenie promptów (komend dla AI) które pozwolą Ci lepiej generować grafiki i zdjęcia wykorzystując odpowiednie narzędzia.
Na te pytania odpowie Krzysztof Gonet – założyciel firmy NetGonet, jest ekspertem w dziedzinie rozwijania dochodowych biznesów online.
Aktywnie dzieli się swoją wiedzą na mediach społecznościowych oraz poprzez kursy online. Jako pasjonat technologii i sztucznej inteligencji, nieustannie eksploruje nowe możliwości ich wykorzystania w świecie biznesu i marketingu.
Jak pokonać krytyczne problemy w projekcie?
- Jak planować projekty – PM House 12 Pytań KISS PM™ ?
- 12 pytań, które trzeba zadać sobie przy każdym projekcie
- Jak czytać kartę projektu od zarządu?
- Jak planować projekty – harmonogram, trójkąt projektowy?
- Jak pracować z harmonogramem, gdy rzeczywistość nie chce być taka jak plan?
- Zarządzanie ryzykiem – co zrobisz jak coś pójdzie nie tak?
Na te pytania odpowie: Mariusz Kapusta – Ekspert, praktyk i pasjonat Zarządzania Projektami. Już ponad 20 lat prowadzi projekty, uczy projektów oraz rozwiązuję w nich problemy. Na co dzień zajmuje się międzynarodowymi projektami oraz warsztatami dla menedżerów firm. Uczy, jak ciąć niepotrzebne koszty i ograniczać straty poprzez świadome zarządzanie. Jest właścicielem eksperckiego butiku „Leadership Center”
Pasjonuje go upraszczanie zarządzania projektami. Efektem tego jest świetna książka, którą napisał pt. „Zarządzanie krok po kroku”.
Od Kijowa do Cancun: Pikantne przygody w międzynarodowej rekrutacji HR
- Z jakich krajów zatrudniać cudzoziemców?
- Jakie są obowiązki pracodawców wobec pracowników zza granicy?
- Jakie są kary za nielegalne zatrudnianie?
- Jakie są mity związane z zatrudnianiem cudzoziemców?
- Jakie są dobre praktyki w rekrutacji międzynarodowej?
Na te pytania odpowie Kamil Zieliński– ekspert ds. rynku pracy oraz legalizacji pracy cudzoziemców.
Twórca narzędzia dla pracodawców i ich działów HR do szybkiej i automatycznej legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców pod nazwą Moduł Obsługi Cudzoziemców.
Moduł został wyróżniony przez Pracuj Ventures z Grupy Pracuj.pl na Mapie Polskiego Ekosystemu HRTech w kategorii HR Automation. I aktualnie jest w gronie najlepszych narzędzi #HRTech w Polsce.
Budowanie i skalowanie sieci sprzedaży w Polsce i za granicą
- Jak marka Tous weszła na rynek Polski?
- Jak skalować własną markę?
- O jakie aspekty warto zadbać podczas procesu budowy marki?
- Jak budować markę w 3 krajach?
- Jak planować ekspansję na rynki zagraniczne?
Na powyższe pytania odpowie Agnieszka Pala- Jasikowska – Przedsiębiorca, doradca biznesowy, coach, fanka aktywności fizycznej oraz życia w zgodzie ze sobą.
Budowa marek to coś, co ją pasjonuje i towarzyszy jej od początku kariery. Wraz z partnerami zbudowała w Polsce markę Tous.
Zaczynając ponad 15 lat temu, nigdy nie marzyła o takiej skali biznesu. Zatrudniała ponad 300 osób. Prowadziła 64 salony sprzedaży, w tym:
- 45 w Polsce
- 16 w Czechach
- 4 w Słowacji
- 1 w Rumunii
3 lata temu sprzedała firmę i obecnie współtworzy markę odzieżową Misaga
https://themisaga.com/pl
oraz markę Prajanama Pilates https://prajanama.pl
Ponadto pomaga przedsiębiorcom w tworzeniu ich marek i rozwoju tych marek.
Dlaczego małe błędy finansowe generują duże problemy w biznesie – jak się przed tym bronić?
- Jak spojrzeć szerzej na finanse w firmie?
- Dlaczego finanse są drugorzędne dla właściciela?
- Dlaczego w skrajnych przypadkach błędy w prowadzeniu finansów „kładą” biznesy?
- Jak prostymi metodami zabezpieczyć swój biznes przed zagrożeniami płynącymi z obszaru finansów tak aby móc się dalej bezpieczenie rozwijać?
- Jak prostymi metodami zabezpieczyć siebie?
Na te pytania odpowie: Marcin Barański – właściciel firmy zajmującej się doradztwem finansowym. Posiada 10-letnie doświadczenie w branży i pracuje na terenie całej Polski. Odpowiada przedsiębiorcom na pytania odnośnie finansów. Zajmuje się kompleksową analizą finansową, budżetowaniem, cash flow, analizą marż. Marcin z zespołem przygotowuje wycenę firm pod kątem kupna sprzedaży i podpowiada właścicielom jako podnieść wartość – sprzedający lub obniżyć – kupujący.
Krótka historia przedsiębiorczości, czyli 1670 lalek Barbie nie może się mylić.
Spojrzenie na przedsiębiorczość jako być może największe nowożytne odkrycie. Opowieść o świecie, który bardziej niż królewskie nakazy czy unijne dyrektywy zmieniały na lepsze niepozorne innowacje przynoszone przez bezimiennych handlarzy, spekulantów, przemytników a zwłaszcza chcących ułatwić sobie życie leniuchów.