Zdobądź dostęp do niepowtarzalnej wiedzy i inspiracji, której doświadczeni prelegenci dostarczyli na seminarium ASBIRO! Masz okazję zakupu pakietu nagrań, aby skorzystać z bogactwa informacji, które mogą rewolucjonizować Twoje podejście do biznesu i prowadzenia firmy w dynamicznym otoczeniu. Odkryj tajemnice sukcesu biznesowego i zdobądź narzędzia niezbędne do osiągnięcia trwałego wzrostu firmy, dzięki pakietowi nagrań z seminarium ASBIRO!
Spójrz na tematy poruszone w trakcie Seminarium w Październiku 2023, kliknij w wybrany temat aby dowiedzieć się więcej o wykładzie oraz o prelegencie:
- Czego nie napisze Ci ChatGTP (ani żadna inna SI) by zdobyć więcej klientów, a Ty możesz łatwiej niż myślisz?
- Wprowadzenie do praktyki zarządzania poprzez Teorię Ograniczeń
- Panel dyskusyjny – ,,Poniosłem porażkę i co dalej?”
- Sprzedaż naturalna
- Jak się nie wywalić na prawie autorskim w Internecie
- Panel dyskusyjny – ,,Początki w biznesie”
- Inwestowanie w nieruchomości w Hiszpanii – fakty i mity
- Inwestowanie od zera, czyli jak zarządzać zarobionymi pieniędzmi?
- Lost in ignorance: the role of businessmen in economic alphabetization
Nagrania:
Darek Puzyrkiewicz
Copywriter od słów do sprzedaży. Od 2006 roku pisze teksty i uczy ich sprawnego tworzenia. Autor pierwszego polskiego blogu o copywritingu https://dynanet.pl/copyblog/ Szkolił pracowników takich firm, jak PWN, Eurocash, Tauron, Home.pl, Netia, Mercedes Benz i wielu mniejszych, które postanowiły poprawić swoją komunikację z klientami. Sprytnie łączy kompetencje sprzedawcy, przedsiębiorcy, trenera biznesowego, copywritera i… informatyka, by pomagać trafniej dobierać słowa i docierać do klientów z dużą siłą wyrazu. Autor bestsellerów: Biblia Copywritingu, Biblia content marketingu i Siła Lucyfera. Twórca psychokursów internetowych, które pomagają wywierać większy wpływ swoimi słowami.
Wykład: Czego nie napisze Ci ChatGTP (ani żadna inna SI) by zdobyć więcej klientów, a Ty możesz łatwiej niż myślisz?
- Czy ta prezentacja uczyni Cię bogatym?
- Co trzeba napisać aby sprzedać coś co nie jest nic warte?
- Jakie „korzyści” dajemy klientom?
- Czy klient płaci za doświadczenie?
- Klient ocenia po produkcie czy po usłudze?
- Czy każdy kontakt jest usługą? Czy to może wykreować klienta?
- Jaką wartość ma usługa sprzedaży?
- Jakie klient ma obawy przed zakupem?
- Jakie są okazje w sprzedaży?
- Jakie są zagrożenia w sprzedaży?
- Czego nigdy nie napisze ChatGPT ani żadna SI?
Dariusz Urbaś
Prowadzi produkcyjną firmę rodzinną. Biznesem kieruje w sposób procesowy wg metodologii TOC (Teoria Ograniczeń dr. Goldratta). Jest absolwentem Asbirowych MASTERS-ów, a obecnie studentem studiów podyplomowych Audyt Wewnętrzny Firmy.
Wykład: Wprowadzenie do praktyki zarządzania poprzez Teorię Ograniczeń
- Jaką metodę zarządzania można wybrać w sytuacji kryzysowej?
- Jakie są główne założenia zarządzania kaizen?
- Jakie są główne założenia zarządzania lean management?
- Jakie są główne założenia zarządzania przez Teorię Ograniczeń?
- Dlaczego wybrałem TOC i jaka była ścieżka wprowadzania TOC w mojej firmie?
- Jakie są 4 filary TOC?
- Co jest ograniczeniem w firmie?
- Jak odnaleźć wąskie gardła w biznesie?
Karol Salawa
Wykładowca i wymagający praktyk biznesu, co odzwierciedlają świetne wyniki finansowe jego słuchaczy. Specjalista w branży targowej – B2B, właściciel marki Stoiska24, która zyskała uznanie na międzynarodowej scenie przemysłu spotkań. Inwestor w branży IT, oraz autor książki „Targi – trampolina biznesu”. Jego umiejętności negocjacyjne, pozwoliły mu na finalizowanie transakcji handlowych z przedstawicielami największych światowych marek. Z pasją i profesjonalizmem dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, prowokując studentów do myślenia strategicznego i budowania skutecznych rozwiązań biznesowych.
Dzięki jego nacechowanym humorystycznie lekcjom, można zdobyć praktyczne narzędzia, które pomogą osiągnąć wymierne rezultaty w złożonej rzeczywistości biznesowej.
Fryderyk Karzełek
Ekspert, mentor i doświadczony szkoleniowiec z dziedziny rozwoju osobistego, sprzedaży naturalnej i finansów. Autor książek: „Sprzedaż naturalna”, “Heksagon Szczęścia”, „Problemy są dobre” czy „Obudź się”, stanowiącej autobiograficzny poradnik z zakresu finansów i rozwoju osobistego.
Uczy, jak zmieniać swoje życie, nawyki oraz jak być szczęśliwym człowiekiem. Każdego poranka, o godzinie 5:55 , w Klubie 555 budzi kilka tysięcy osób, które chcą pozytywnie rozpocząć dzień i wdrożyć w swoje życie 13 nawyków ludzi sukcesu, aby stworzyć ze swojego życia prawdziwe Arcydzieło.
Dariusz Urbaś
Przedsiębiorca prowadzący Firmę Rodzinną budmater.pl . Firma Zajmuje się produkcją i sprzedażą stropów prefabrykowanych. Oferte kieruje do deweloperów i kamieniczników jak i do klientów indywidualnych. Dariusz prowadzi firmę w sposób procesowy wg metodologi TOC (Teoria Ograniczeń dr. Goldratta), której jeste wielkim fanem i praktykiem. Na zajęciach dzieli się swoim doświadczeniem i historią oraz tym, w jaki sposób prowadzi firmę. Jest absolwentem Asbirowych MASTERS-ów, a obecnie studentem studiów podyplomowych Audyt Wewnętrzny Firmy
Marcin Ostaszewski
Adwokat, Doradca restrukturyzacyjny, Certyfikowany Doradca w Alternatywnym Systemie Obrotu.
Partner w Mikulewicz Ostaszewski Kancelaria adwokacka Sp.p., Prezes Zarządu w Mikulewicz Ostaszewski Restrukturyzacje, Członek Zarządu PACTUM SA – Autoryzowanego Doradcy na rynku NewConnect. Członek Rady Fundacji – Fundacja Walki z Wykluczeniem Finansowym i Pomocy Dłużnikom Od Nowa. Członek Rad Nadzorczych wielu spółek, przedsiębiorca, inwestor. Specjalizuje się w prawie upadłościowym, restrukturyzacyjnym, korporacyjnym oraz prawie rynku kapitałowego.
W ramach swojej praktyki świadczy pomoc prawną przedsiębiorcom w stanie niewypłacalności lub zagrożonych niewypłacalnością w postępowaniach upadłościowych oraz restrukturyzacyjnych.
Panel dyskusyjny: ,,Poniosłem porażkę i co dalej?”
- Jaka jest definicja porażki?
- Czy da się uniknąć porażek w biznesie?
- Jak przygotować się do porażki?
- Jakie są kluczowe elementy, które są pomocne przy wychodzeniu z kryzysu?
- Jakie są psychologiczne i techniczne aspekty wychodzenia z porażki.
Fryderyk Karzełek
Ekspert, mentor i doświadczony szkoleniowiec z dziedziny rozwoju osobistego, sprzedaży naturalnej i finansów. Autor książek: „Sprzedaż naturalna”, “Heksagon Szczęścia”, „Problemy są dobre” czy „Obudź się”, stanowiącej autobiograficzny poradnik z zakresu finansów i rozwoju osobistego.
Wykład: Sprzedaż naturalna
- Czym jest sprzedaż?
- Dlaczego bycie sprzedawcą jest elitarne?
- Czy każdy może być dobrym sprzedawcą?
- Sprzedawca – zawód czy sposób na życie?
- Czy uśmiechnięty sprzedawca ma większe szanse?
- Jakie są fundamenty sprzedawcy?
- Jakie są potrzeby klientów? Jak je sprawdzić?
- O jakich zasadach w sprzedaży musimy dzisiaj pamiętać?
- Czy „wygadany” sprzedawca sprzeda więcej?
- Czy sygnały niewerbalne mają wpływ na decyzję klienta ?
Tomasz Palak
Radca prawny, prelegent, autor artykułów na tomaszpalak.pl i w prasie. Siedmiokrotnie na podium konferencji I Love Marketing, występował również na Infoshare, TEDx i licznych innych wydarzeniach. Wykładowca WSB, WSAiB, WSEI i UTH. Ekspert proszony o wypowiedź przez podmioty zewnętrzne — m.in. Dzień Dobry TVN czy prawo.pl. Twórca książki „Internet a prawo – jak się nie potknąć?”. Prywatnie gitarzysta.Zasłynąłem jako pierwszy internetowy diler żelków. Handel żelkami nadal trwa, stale rośnie, a od tego czasu Łukasz zdążył już podzielić się wiedzą z co najmniej setką klientów. Rozmowy, konsultacje i szereg usług, które wprowadził na rynek jako firma Yasecure.
Wykład: Jak się nie wywalić na prawie autorskim w Internecie
- Czy Twój internetowy biznes działa zgodnie z przepisami?
- Jakie materiały możesz legalnie używać do promocji?
- Jakie są granice memach lub wizerunku?
- Na czym polega prawo cytatu?
- Na czym polega prawo autorskie?
- Co pozwoliły sądy użyć w reklamach?
- Na czym polegają znaki?
- Jak wygląda kwestia z licencjami?
dr Elżbieta Marciniak
Rektor Uczelni ASBIRO. Wraz z wspólnikami założyła i tworzyła spółkę giełdową Bakalland S.A.
Uczestnicy panelu dyskusyjnego:
Panel dyskusyjny: ,,Początki w biznesie”
- Dlaczego zdecydowali się otworzyć biznes?
- Gdzie szukali pomocy, wiedzy i narzędzi
- Co ich zaskoczyło na początku drogi?
- Kiedy zatrudnili pierwszego pracownika?
- Lepiej samemu rozpocząć biznes czy od początku szukać wspólników?
Piotr Wysocki
Od ponad 20 lat związany z bankowością: osobistą, małych przedsiębiorstw oraz nieruchomościami. Aktywnie realizuje marzenia klientów, oraz cele inwestorów z Polski w z zakresie kupna i finansowania nieruchomości w Hiszpanii na wybrzeżu Costa Blanca.
Wykład: Inwestowanie w nieruchomości w Hiszpanii – fakty i mity
- Dlaczego warto zainwestować w nieruchomość w Hiszpanii?
- Co może Cię zaskoczyć podczas takiej inwestycji?
- Czy inwestować na rynku wtórnym czy pierwotnym?
- Jakie są podatki oraz koszty obsługi takiej inwestycji?
- Możliwości finansowania, czyli czy warto brać kredyt hipoteczny?
- Jakie są ceny nieruchomości w Hiszpani, a przede wszystkim na Costa Blanca?
Dorota Sierakowska
Finansistka, inwestorka i przedsiębiorczyni. Na rynkach inwestycyjnych od 16 lat. Analityczka surowcowa w DM BOŚ, autorka bestsellerowej książki “Świat surowców” i anglojęzycznej publikacji “Commodities Cheat Sheets”.
Wykład: Inwestowanie od zera, czyli jak zarządzać zarobionymi pieniędzmi?
- Jakie są najpowszechniejsze mity dotyczące inwestowania, jak z nimi skutecznie walczyć i jak wykonać swoje pierwsze kroki w świecie inwestycji.
- Jak mądrze lokować poduszkę finansową i tworzyć długoterminowy portfel inwestycyjny.
- Jaskie są sposoby na alternatywne sposoby inwestowanie
- Jaka jest zależność kapitału vs. sposoby inwestowania
- Czym jest inwestowanie aktywne a czym inwestowanie pasywne
- Inwestycje długo i krótko terminowe
- Rodzaje poduszki finansowej
- Czym są ETF
- Rodzaje obligacji inwestycyjnych
Axel Kaiser
Jest chilijsko-niemieckim prawnikiem, magistrem inwestycji, handlu i arbitrażu, magistrem sztuki i doktorem filozofii Uniwersytetu w Heidelbergu (Niemcy). Jest dyrektorem Katedry Friedricha Hayeka na Uniwersytecie Adolfo Ibáñeza w Santiago de Chile. Jest autorem bestsellerów, który zdobył kilka międzynarodowych nagród za swoje teksty. Jego opinie były publikowane w międzynarodowych mediach, takich jak między innymi The Wall Street Journal, The Washington Post, Quillette, Forbes.com, Newsweek, The Washington Examiner. Jest międzynarodowym wykładowcą i autorem kilku bestsellerowych książek. Badanie z 2021 r. opublikowane przez Instytut Ekonomii Stosowanej Uniwersytetu Johna Hopkinsa umieściło go na trzecim miejscu wśród wpływowych osób w sprawach gospodarczych o największym globalnym wpływie w Ameryce Łacińskiej, Hiszpanii i Stanach Zjednoczonych na X.
Wykład: Lost in ignorance: the role of businessmen in economic alphabetization
- Czym jest analfabetyzm ekonomiczny?
- Jaka jest rola przedsiębiorców w rozprzestrzenianiu się myśli ekonomicznej?
- Jakie są podejścia do teorii ekonomicznej? (np. Keynes kontra Hayek)
- Jakie fałszywe informacje dotyczące ekonomii są powtarzane w przestrzeni publicznej i dlaczego?
- Jak zmienić sposób postrzegania ekonomii przez społeczeństwo?
- Dlaczego edukowanie społeczeństwa w zakresie ekonomii jest tak istotne?