Pakiet Nagrań

Seminarium ASBIRO – Czerwiec 2023

Kup teraz
  • Video
  • Audio
  • Pliki do pobrania

Zdobądź dostęp do niepowtarzalnej wiedzy i inspiracji, której doświadczeni prelegenci dostarczyli na seminarium ASBIRO! Masz okazję zakupu pakietu nagrań, aby skorzystać z bogactwa informacji, które mogą rewolucjonizować Twoje podejście do biznesu i prowadzenia firmy w dynamicznym otoczeniu. Odkryj tajemnice sukcesu biznesowego i zdobądź narzędzia niezbędne do osiągnięcia trwałego wzrostu firmy, dzięki pakietowi nagrań z seminarium ASBIRO!

Spójrz na tematy poruszone w trakcie Seminarium w Czerwcu 2023, kliknij w wybrany temat aby dowiedzieć się więcej o wykładzie oraz o prelegencie:

Sobota

  1. Jak zbudować duża firmę? Wywiad z założycielem TIGERS
  2. Jak zbudować firmę usługową?
  3. On robi Ci na złość czy jest bezczelny?” – częste myśli przedsiębiorców o swoich pracownikach
  4. Odpowiedzialność finansowa i karna osób zarządzających przedsiębiorstwem
  5. 7 rzeczy, które musisz wiedzieć o kryzysie, żeby skutecznie sobie z nim poradzić
  6. Kiedy bogowie pomagają w biznesie

Niedziela

  1. Panel dyskusyjny – „Kupić” Influencera i zatrudnić Digital Marketera czy nimi się stać?”
  2. Skalowanie Biznesu – Sieci Franczyzowe
  3. Jak poukładałem biznes i inwestycje, aby podróżować 6 miesięcy każdego roku?
  4. Najważniejsze narzędzia do skalowania firmy
  5. Żelki o smaku e-commerce, z których zbudujemy firmę usługową, czyli marketing partyzancki
  6. Jak wykorzystać mikrokawalerki w inwestowaniu w nieruchomości i osiągnąć aż 67% więcej zysku z najmu?
  7. Moja droga na szczyt, czyli od zera do najlepszego tour operatora w kraju. Biznes w Gruzji w praktyce
  8. Utalentowany właściciel utalentowana firma
  9. Jak wykorzystać generatywną sztuczną inteligencję do automatyzacji codziennych zadań i biznesu?
  10. Panel dyskusyjny – Automatyzacja w biznesie

Nagrania – Sobota:


Kamil Cebulski i Franciszek Georgiew

Kamil Cebulski – Założyciel Uczelni ASBIRO przeprowadzi wywiad z właścicielem holdingu XXII Ventures, na który składają się spółki Tigers, Automation House i Huqiao, zajmujące się odpowiednio digital marketingiem, automatyzacją procesów biznesowych i promocją gier video w Chinach. Wszystkie podmioty rozwija bez zewnętrznego kapitału, podwajają się co roku i są w rękach innych prezesów – wspólników. Prywatnie zainteresowany historią starożytną, psychologią i rozwojem technologii na świecie.

Wywiad: Jak zbudować duża firmę? Wywiad z założycielem TIGERS

  • Jak powstała agencja TIGERS?
  • Jaki powinien być dobry lider?
  • Jak skalować firmę usługową?
  • Od czego zacząć, chcąc otworzyć biznes?
  • Jak dobrze zarządzać pracownikami?

Bartosz Majewski

Współwłaściciel w Casbeg. Przedsiębiorca z 15 letnim doświadczeniem w branży internetowej, usługach oraz konsultingu.

Wykład: Jak zbudować firmę usługową?

  • Jak wystartować firmę usługową?
  • Gdzie jest sens budować firmę usługową wewnątrz już istniejącej organizacji o innej specyfice?
  • Ile da się zarobić na usługach?
  • Jak rozwijać firmę usługową?

Agata Rajchel

Współpracuje z organizacjami i firmami zajmującymi się komunikacją w biznesie. Tworzy programy szkoleniowe z zakresu komunikacji w biznesie. W pracy trenerskiej stawia przede wszystkim na wzmacnianie talentów i kompetencji uczestników oraz ich gotowości do działania, obserwuje i współtworzy proces wzrastania, zgodnie z filozofią serc i rentownością biznesową!.

Wykład: On robi Ci na złość czy jest bezczelny?” – częste myśli przedsiębiorców o swoich pracownikach

  • Jak to się dzieje, że niektórym trzeba wciąż to samo tłumaczyć, a oni i zrobią „po swojemu”?
  • Dlaczego jedni tak sensownie reagują na zmiany, a inni stale się przed nimi bronią?
  • Jak „rozmawiać z osłem”, czyli czemu akurat do tych osób nie trafiają moje argumenty?
  • Czasami masz wrażenie, że ci inni zawsze „dzielą włos na 4” i szukają pretekstu jak tego nie zrobić?
  • Dochodzą Cię słuchy, że ten pracownik jak zacznie mówić to wszyscy od razu przestają słuchać?

Jakub Pawłowski

Specjalizuje się w szeroko pojętej odpowiedzialności osób pełniących funkcje w organach wykonawczych, nadzorczych i na stanowiskach kierowniczych w spółkach, organach państwowych, innych osobach prawnych i jednostkach organizacyjnych. Pomaga w sprawach odpowiedzialności na gruncie cywilnym (za wyrządzone szkody, solidarnej odpowiedzialności), administracyjnym (podatkowej) i karnym (przestępczość gospodarcza, z zakresu dyscypliny finansów etc.) jakiej mogą podlegać te osoby w związku z wykonywaniem swoich zawodowych obowiązków. Zajmuje się compliance w zakresie organów osób prawnych. Tworzy umowy i kontrakty, korporacyjne regulaminy wewnętrzne uwzględniające i regulujące odpowiedzialność tych osób.

Wykład: Odpowiedzialność finansowa i karna osób zarządzających przedsiębiorstwem.

  • Kim jest osoba zarządzająca przedsiębiorstwem w rozumieniu prawa cywilnego i karnego?
  • Co rozumie się w prawie pod pojęciem przedsiębiorstwa?
  • Na czym polega odpowiedzialność finansowa osób zarządzających?
  • Na czym polega odpowiedzialność karna osób zarządzających mieniem przedsiębiorcy?
  • Jak zarządzać ryzykiem odpowiedzialności i jak chronić się przed odpowiedzialnością?

Joanna Węglarz

Zasłynąłem jako pierwszy internetowy diler żelków. Handel żelkami nadal trwa, stale rośnie, a od tego czasu Łukasz zdążył już podzielić się wiedzą z co najmniej setką klientów. Rozmowy, konsultacje i szereg usług, które wprowadził na rynek jako firma Yasecure.

Wykład: 7 rzeczy, które musisz wiedzieć o kryzysie, żeby skutecznie sobie z nim poradzić

  • Kto jest odporny na kryzysy (i czy to w ogóle możliwe)?
  • Jak rozpoznać kryzys psychologiczny?
  • Czy na kryzys da się przygotować?
  • Dla kogo kryzys może być szczególnie trudny?
  • Co robić a czego nie robić w czasie kiedy jest źle?

Marek Tarnowski

Praktyk biznesu i innowacji. Był wiceprezesem Hortex Holding (1995-99), prezesem Strauss-Elite na Polskę, kraje bałtyckie i Ukrainę (1999-2001), prezesem i CEO Grupy Mokate (2001-2016), w której radzie nadzorczej zasiada obecnie. Autor bądź współautor wielu patentów i nowatorskich projektów. Absolwent Wydz. Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego oraz IMD Lozanna. 3 lata temu zakończył karierę w biznesie i obecnie promuje ideę digitalizacji niematerialnych wymiarów organizacji (a ściślej continuous feedback) oraz zastosowania AI do wspierania managerów w zakresie predykcji zdarzeń/zachowań ludzkich (i generalnie zarządzania). To chyba obecnie dwa najszybciej rozwijające się obszary zarządzania na świecie.

Wykład: Kiedy bogowie pomagają w biznesie

  • Jak sprawić aby tajemne siły organizacji pomagały w poprawie efektywności pracy?
  • Jak kształtować kulturę efektywnej organizacji?
  • Jak sprawić aby wszyscy pracownicy angażowali się w rozwój firmy?
  • Kiedy klienci pomagają w rozwoju firmy?
  • Jakim być przywódcą aby odnieść sukces i co to znaczy sukces przywódcy?

Nagrania – Niedziela:


Uczestnicy panelu dyskusyjnego:

Panel dyskusyjny: „Kupić” Influencera i zatrudnić Digital Marketera czy nimi się stać?

  • Czy pytanie zadane w temacie panelu to dziś konieczność, a może jednak wybór?
  • Jaki zestaw kompetencji cyfrowych powinien mieć właściciel małej i średniej firmy aby móc efektywnie zarządzać swoją bytnością w Internecie?
  • Co musisz wiedzieć, żeby sprzedawać przez Internet?
  • Jak ocenić czy pieniądze, które wydajesz na agencję marketingową służą Twojemu biznesowi?
  • Czy koniecznie musisz się na znać na influencer marketingu czy możesz komuś zaufać?
  • Na co zwracać uwagę przy współpracy z influencerami?
  • Jaki procent influencerów odpisuje na propozycje współpracy?
  • Jakie są stawki influencererów?
  • Jak dobrać social media do swojego biznesu?

Monika Frank

Absolwent MBA Przedsiębiorczość, Zarządzanie i Przedsiębiorczość, ASBIRO. 
Skaluje biznesy poprzez budowanie i rozwijanie sieci franczyzowych. Opracowuje dokumentację niezbędną do wypuszczenia oferty systemu franczyzowego na rynek (model biznesowy, biznesplany, umowa franczyzowa, podręcznik operacyjny, oferta franczyzowa, sprzedaż franczyzy i rekrutacja franczyzobiorcy, wdrażanie i szkolenia franczyzobiorcy, kontrola jakości, zarządzanie siecią franczyzową, strategia rozwoju franczyzy). Zajmuje się również pozyskiwaniem i rekrutowaniem franczyzobiorców.

Wykład:  Skalowanie Biznesu – Sieci Franczyzowe

  • Czym jest franczyza?
  • Jakie są korzyści z rozwoju poprzez system franczyzowy.
  • Jaki biznes kwalifikuje się do rozwoju poprzez sieć franczyzową?
  • Czy jesteś gotowy na franczyzę?
  • Franczyza w Polsce – zmiany prawne.
  • Jakie zasady musisz spełnić aby zostać Franczyzobiorcą. 
  • Jakie błędy popełnia się najczęściej w trakcie rozwoju systemu franczyzowego
  • Jak wygląda proces rekrutacji franczyzobiorców
  • Przykłady dobrze rozwiniętych systemów franczyzowych

Filip Kowarski

Przedsiębiorca, inwestor na rynku nieruchomości. Założyciel Vexigo marki tworzącej platformy dla biznesu. Twórca narzędzia do wyszukiwania okazji na rynku nieruchomości z rynku wtórnego Moniter.pl. Napisał też książkę „Znajdź mieszkanie poniżej wartości rynkowej”.

Wykład: Jak poukładałem biznes i inwestycje, aby podróżować 6 miesięcy każdego roku?

  • Automatyzacja i outsourcing: jak wykorzystywać narzędzia i ekspertów do zarządzania firmą oraz nieruchomościami?
  • Budowanie zaufanego zespołu: co jest kluczem do sukcesu podczas nieobecności w kraju?
  • Pasujące dochody z nieruchomości: jak wybrać właściwy segment rynku?
  • Zrównoważona strategia inwestycyjna: jak odpowiednio dywersyfikować źródła dochodu?
  • Efektywne zarządzanie czasem: jak rozwijać umiejętności produktywności dla przedsiębiorców i inwestorów?

Damian Szczepański

Właściciel https://adsfox.pl/ czyli innowacyjnych narzędzi i usługi do tworzenia skuteczniejszych kampanii reklamowych w Social Media.

Wykład: Najważniejsze narzędzia do skalowania firmy

  • Jakich narzędzi używać do tworzenia procedur?
  • Jakie narzędzia są przydatne w pozyskiwaniu nowych klientów
  • Na jakie aspekty warto zwracać uwagę w reklamie online?
  • Jakich narzędzi użyć do mierzenia kampanii reklamowych i raporto

Poznaj najważniejsze narzędzia do skalowania firmy.
Jeżeli chcesz, aby Twoja organizacja rosła, a wraz ze wzrostem dawała Ci, coraz więcej wolności ten wykład jest dla Ciebie.
Na przykładzie firmy Adsfox zostaną omówione: 

  • narzędzia do tworzenia procedur
  • narzędzia do zarządzania firmą 
  • narzędzia przydatne w rekrutacji odpowiednich pracowników
  • narzędzia  przydatne w pozyskiwaniu nowych klientów
  • aspekty na które warto zwracać uwagę w reklamie online
  • narzędzia do mierzenia kampanii reklamowych i raportowania działań marketingowych
  • narzędzia do testów A/B.

Łukasz Podlewski

Zasłynąłem jako pierwszy internetowy diler żelków. Handel żelkami nadal trwa, stale rośnie, a od tego czasu Łukasz zdążył już podzielić się wiedzą z co najmniej setką klientów. Rozmowy, konsultacje i szereg usług, które wprowadził na rynek jako firma Yasecure.

Wykład: Żelki o smaku e-commerce, z których zbudujemy firmę usługową, czyli marketing partyzancki

  • O strategiach nieksiążkowych w e-commerce
  • Jak przygotować nieoczywiste i nieszablonowe zagrania marketingowe
  • Poznasz wskazówki do zatrudniania E-Commerce Managera
  • Jak zbudować społeczność
  • Czym jest święte trio
  • Jak postępować aby być dobrym E-Commerce Managerem
  • Czy jest kontrowersyjna strategia marketingowa
  • Jak liczyć koszty i weryfikować czy się zarabia na sprzedawanych produktach
  • Jakie są strategie rozwoju SEO
  • Czym jest partyzancki marketing

Poznasz strategie e-commerce, które działają w żelkach i nie tylko. Poznasz strategię jedzenia żelków tak, żeby nie przytyć. Poznasz niekonwencjonalne zagrania, które robią robotę. Dowiesz się, że bez pojęcia o marketingu da się (z)budować e-commerce. Dowiesz się, jak być skutecznym e-commerce managerem. Dowiesz się, czego oczekiwać od zatrudnianego e-commerce managera.”


Daniel Makowski

Współzałożyciel marki Champion Invest. Spółka zajmuję się przygotowywaniem mieszkań inwestycyjnych pod wynajem dla inwestorów oraz zarządza najmem długoterminowym z gwarancja czynszu.

Wykład: Jak wykorzystać mikrokawalerki w inwestowaniu w nieruchomości i osiągnąć aż 67% więcej zysku z najmu?

  • Jak skutecznie weryfikować najemców
  • Jak wykorzystywać mikro by zarabiać
  • Jak wygląda proces inwestycyjny przygotowania
  • Jak zabezpieczać się przez złymi najemcami
  • Jakie są możliwości zarabiania na mikrokawalerkach – proces inwestycyjny tworzenia
  • Jak wygląda sprawdzony proces sprawdzony proces windykacyjny

Ewa Stachura

Z wykształcenia prawniczka i menadżerka, która kilka lat temu postanowiła zamieszkać na stałe w Gruzji, u stóp Kazbeku. Góry były jej pasją od lat, ale to, że zamieszkała na Kaukazie jest wciąż największą niespodzianką właśnie dla niej samej. Zajmuje się administracją i zarządzaniem agencją. Odpowiada za kierowanie wyprawami od chwili, kiedy się na nie zapisują chętni, poprzez cały proces przygotowań, aż w końcu – w trakcie samej akcji górskiej. Do tej pory była kilkanaście razy na szczycie Kazbeku i Elbrusa (ta liczba wciąż się zwiększa). Oprócz wypraw na Kazbek i Elbrus prowadzi również inne trekkingi. Jest autorką ebooka o Kazbeku pt. „10 największych błędów popełnianych podczas wypraw na Kazbek. Strategia i logistyka wyprawy, która zakończy się sukcesem”. Podróże i góry to jej największa pasja, dlatego kiedy nie ma jej w Gruzji, to najpewniej jest na innym końcu świata zwiedzając i zdobywając kolejne szczyty. Nie ma dla niej niemożliwego, dlatego planuje odwiedzić wszystkie kraje i stanąć kiedyś na najwyższej górze świata.

Wykład: Moja droga na szczyt, czyli od zera do najlepszego tour operatora w kraju. Biznes w Gruzji w praktyce

  • Jak założyć biznes od zera do bycia liderem w branży?
  • Jaką drogę przeszła Ewa od pomysłu, w który nikt nie wierzył, przez biznesowe i społeczne paradoksy Gruzji, a także niechęć w branży, w której rządzą mężczyźni, do odebrania nagrody dla najlepszego tour operatora w kraju?
  • Jakie są plusy prowadzenia firmy w Gruzji?
  • Jakie są minusy prowadzenia firmy w Gruzji?
  • W co warto tam zainwestować?
  • Od czego trzymać się z daleka?
  • Co czuł Wykładowca, kiedy z powodu wybuchu pandemii, musiał ograniczyć zespół ze 100 do 1 osoby?
  • Jak pomimo kryzysu w branży turystycznej, wciąż rozwijać swoją agencję?

Izabela Antosiewicz

Inspiruje pojedynczego człowieka i szeroką publiczność do budowania synergii w zespołach. Motywuje i wprowadza język mocnych stron w organizacjach. Skupiona na wewnętrznych zasobach każdego człowieka przeprowadziła kilkadziesiąt wykładów i warsztatów, edukując na temat wykorzystania mocnych stron w rozwoju osobistym oraz zawodowym.

Wykład: Utalentowany właściciel utalentowana firma

  • Czy każdy ma talenty?
  • Dlaczego warto skupiać się na Mocnych Stronach, zamiast podciągać się w słabościach?
  • Jak jest różnica pomiędzy Talentem a Mocną Stroną?
  • Po czym poznać, że opieramy nasze działania na mocnych stronach?
  • Co obserwować, żeby odkryć swoje talenty?

dr Maciej Chrzanowski

Konsultant biznesowy i menedżer projektów IT z +10 lat doświadczenia. Założyciel www.szkolenia.ai. Head of No-Code Automation w mobitouch.net.

Wykład: Jak wykorzystać generatywną sztuczną inteligencję do automatyzacji codziennych zadań i biznesu?

  • Czym jest generatywna sztuczna inteligencja?
  • Jak wykorzystać technologię aby zostawić konkurencje w tyle?
  • Dlaczego 3 czarne łabędzie oszczędziły ci setki tysięcy złotych?
  • Czym jest rewolucja informacyjna?
  • Jak rozmawiać z chatGPT aby uzyskiwać treści wysokich jakości?
  • Jak powinna wyglądać struktura skutecznej komendy w chatGPT?
  • Jak powinna wyglądać anatomina komendy do chatGPT?
  • Przykłady wykorzystania chatGPT w procesach firmowych?
  • Jakie są narzędzi AI, które wspólnie z chatGPT oszczędzą Ci setki tysięcy złotych?
  • Na czym polega logika „drugiego mózgu”?
  • Przykłady plugin do chata GPT?

Chat GPT – zaawansowany model językowy, który umożliwia interakcję i komunikację z komputerem w sposób bardziej naturalny i elastyczny niż kiedykolwiek wcześniej. Może przyczynić się do rozwoju biznesu. Wykorzystanie tego zaawansowanego modelu językowego może mieć wiele korzyści dla przedsiębiorstw w różnych obszarach takich jak: obsługa klienta, generowanie treści, czy automatyzacji procesów.


Uczestnicy panelu dyskusyjnego:

Panel dyskusyjny: Automatyzacja w biznesie

  • Po czym poznać, że firma jest gotowa na automatyzację?
  • Czy każdy może automatyzować, czy są do tego potrzebne umiejętności programistyczne?
  • Jakie są bariery wejścia do automatyzacji?
  • Czy automatyzacja to standaryzacja?
  • Jak możemy zdefiniować automatyzację?
  • Jakie są konsekwencje wdrożenia automatyzacji?
  • Jak pilnować automatyzacji?
  • Czym jest małpa z brzytwą?
  • Jakie są polecane narzędzia, które poprawiają produktywność w biznesie i w życiu?
  • Czy automatyzacja jest bezpieczna?
  • Przykłady nieudanych automatyzacji i na co zwracać uwagę aby nie popełnić błędu?

Automatyzacja w biznesie odnosi się do wykorzystywania technologii i narzędzi do zautomatyzowania i usprawnienia procesów operacyjnych, administracyjnych i produkcyjnych w organizacji. Ma na celu zwiększenie efektywności, poprawę jakości, redukcję kosztów i skrócenie czasu wykonywania procesów.

Kup teraz
  • Video
  • Audio
  • Pliki do pobrania