Zdobądź dostęp do niepowtarzalnej wiedzy i inspiracji, której doświadczeni prelegenci dostarczyli na seminarium ASBIRO! Masz okazję zakupu pakietu nagrań, aby skorzystać z bogactwa informacji, które mogą rewolucjonizować Twoje podejście do biznesu i prowadzenia firmy w dynamicznym otoczeniu. Odkryj tajemnice sukcesu biznesowego i zdobądź narzędzia niezbędne do osiągnięcia trwałego wzrostu firmy, dzięki pakietowi nagrań z seminarium ASBIRO!
Spójrz na tematy poruszone w trakcie Seminarium w Czerwcu 2023, kliknij w wybrany temat aby dowiedzieć się więcej o wykładzie oraz o prelegencie:
- Panel dyskusyjny – „Kupić” Influencera i zatrudnić Digital Marketera czy nimi się stać?”
- Skalowanie Biznesu – Sieci Franczyzowe
- Jak poukładałem biznes i inwestycje, aby podróżować 6 miesięcy każdego roku?
- Najważniejsze narzędzia do skalowania firmy
- Żelki o smaku e-commerce, z których zbudujemy firmę usługową, czyli marketing partyzancki
- Jak wykorzystać mikrokawalerki w inwestowaniu w nieruchomości i osiągnąć aż 67% więcej zysku z najmu?
- Moja droga na szczyt, czyli od zera do najlepszego tour operatora w kraju. Biznes w Gruzji w praktyce
- Utalentowany właściciel utalentowana firma
- Jak wykorzystać generatywną sztuczną inteligencję do automatyzacji codziennych zadań i biznesu?
- Panel dyskusyjny – Automatyzacja w biznesie
Nagrania:
Uczestnicy panelu dyskusyjnego:
Panel dyskusyjny: „Kupić” Influencera i zatrudnić Digital Marketera czy nimi się stać?
- Czy pytanie zadane w temacie panelu to dziś konieczność, a może jednak wybór?
- Jaki zestaw kompetencji cyfrowych powinien mieć właściciel małej i średniej firmy aby móc efektywnie zarządzać swoją bytnością w Internecie?
- Co musisz wiedzieć, żeby sprzedawać przez Internet?
- Jak ocenić czy pieniądze, które wydajesz na agencję marketingową służą Twojemu biznesowi?
- Czy koniecznie musisz się na znać na influencer marketingu czy możesz komuś zaufać?
- Na co zwracać uwagę przy współpracy z influencerami?
- Jaki procent influencerów odpisuje na propozycje współpracy?
- Jakie są stawki influencererów?
- Jak dobrać social media do swojego biznesu?
Monika Frank
Absolwent MBA Przedsiębiorczość, Zarządzanie i Przedsiębiorczość, ASBIRO.
Skaluje biznesy poprzez budowanie i rozwijanie sieci franczyzowych. Opracowuje dokumentację niezbędną do wypuszczenia oferty systemu franczyzowego na rynek (model biznesowy, biznesplany, umowa franczyzowa, podręcznik operacyjny, oferta franczyzowa, sprzedaż franczyzy i rekrutacja franczyzobiorcy, wdrażanie i szkolenia franczyzobiorcy, kontrola jakości, zarządzanie siecią franczyzową, strategia rozwoju franczyzy). Zajmuje się również pozyskiwaniem i rekrutowaniem franczyzobiorców.
Wykład: Skalowanie Biznesu – Sieci Franczyzowe
- Czym jest franczyza?
- Jakie są korzyści z rozwoju poprzez system franczyzowy.
- Jaki biznes kwalifikuje się do rozwoju poprzez sieć franczyzową?
- Czy jesteś gotowy na franczyzę?
- Franczyza w Polsce – zmiany prawne.
- Jakie zasady musisz spełnić aby zostać Franczyzobiorcą.
- Jakie błędy popełnia się najczęściej w trakcie rozwoju systemu franczyzowego
- Jak wygląda proces rekrutacji franczyzobiorców
- Przykłady dobrze rozwiniętych systemów franczyzowych
Filip Kowarski
Przedsiębiorca, inwestor na rynku nieruchomości. Założyciel Vexigo marki tworzącej platformy dla biznesu. Twórca narzędzia do wyszukiwania okazji na rynku nieruchomości z rynku wtórnego Moniter.pl. Napisał też książkę „Znajdź mieszkanie poniżej wartości rynkowej”.
Wykład: Jak poukładałem biznes i inwestycje, aby podróżować 6 miesięcy każdego roku?
- Automatyzacja i outsourcing: jak wykorzystywać narzędzia i ekspertów do zarządzania firmą oraz nieruchomościami?
- Budowanie zaufanego zespołu: co jest kluczem do sukcesu podczas nieobecności w kraju?
- Pasujące dochody z nieruchomości: jak wybrać właściwy segment rynku?
- Zrównoważona strategia inwestycyjna: jak odpowiednio dywersyfikować źródła dochodu?
- Efektywne zarządzanie czasem: jak rozwijać umiejętności produktywności dla przedsiębiorców i inwestorów?
Damian Szczepański
Właściciel https://adsfox.pl/ czyli innowacyjnych narzędzi i usługi do tworzenia skuteczniejszych kampanii reklamowych w Social Media.
Wykład: Najważniejsze narzędzia do skalowania firmy
- Jakich narzędzi używać do tworzenia procedur?
- Jakie narzędzia są przydatne w pozyskiwaniu nowych klientów
- Na jakie aspekty warto zwracać uwagę w reklamie online?
- Jakich narzędzi użyć do mierzenia kampanii reklamowych i raporto
Poznaj najważniejsze narzędzia do skalowania firmy.
Jeżeli chcesz, aby Twoja organizacja rosła, a wraz ze wzrostem dawała Ci, coraz więcej wolności ten wykład jest dla Ciebie.
Na przykładzie firmy Adsfox zostaną omówione:
- narzędzia do tworzenia procedur
- narzędzia do zarządzania firmą
- narzędzia przydatne w rekrutacji odpowiednich pracowników
- narzędzia przydatne w pozyskiwaniu nowych klientów
- aspekty na które warto zwracać uwagę w reklamie online
- narzędzia do mierzenia kampanii reklamowych i raportowania działań marketingowych
- narzędzia do testów A/B.
Łukasz Podlewski
Zasłynąłem jako pierwszy internetowy diler żelków. Handel żelkami nadal trwa, stale rośnie, a od tego czasu Łukasz zdążył już podzielić się wiedzą z co najmniej setką klientów. Rozmowy, konsultacje i szereg usług, które wprowadził na rynek jako firma Yasecure.
Wykład: Żelki o smaku e-commerce, z których zbudujemy firmę usługową, czyli marketing partyzancki
- O strategiach nieksiążkowych w e-commerce
- Jak przygotować nieoczywiste i nieszablonowe zagrania marketingowe
- Poznasz wskazówki do zatrudniania E-Commerce Managera
- Jak zbudować społeczność
- Czym jest święte trio
- Jak postępować aby być dobrym E-Commerce Managerem
- Czy jest kontrowersyjna strategia marketingowa
- Jak liczyć koszty i weryfikować czy się zarabia na sprzedawanych produktach
- Jakie są strategie rozwoju SEO
- Czym jest partyzancki marketing
Poznasz strategie e-commerce, które działają w żelkach i nie tylko. Poznasz strategię jedzenia żelków tak, żeby nie przytyć. Poznasz niekonwencjonalne zagrania, które robią robotę. Dowiesz się, że bez pojęcia o marketingu da się (z)budować e-commerce. Dowiesz się, jak być skutecznym e-commerce managerem. Dowiesz się, czego oczekiwać od zatrudnianego e-commerce managera.”
Daniel Makowski
Współzałożyciel marki Champion Invest. Spółka zajmuję się przygotowywaniem mieszkań inwestycyjnych pod wynajem dla inwestorów oraz zarządza najmem długoterminowym z gwarancja czynszu.
Wykład: Jak wykorzystać mikrokawalerki w inwestowaniu w nieruchomości i osiągnąć aż 67% więcej zysku z najmu?
- Jak skutecznie weryfikować najemców
- Jak wykorzystywać mikro by zarabiać
- Jak wygląda proces inwestycyjny przygotowania
- Jak zabezpieczać się przez złymi najemcami
- Jakie są możliwości zarabiania na mikrokawalerkach – proces inwestycyjny tworzenia
- Jak wygląda sprawdzony proces sprawdzony proces windykacyjny
Ewa Stachura
Z wykształcenia prawniczka i menadżerka, która kilka lat temu postanowiła zamieszkać na stałe w Gruzji, u stóp Kazbeku. Góry były jej pasją od lat, ale to, że zamieszkała na Kaukazie jest wciąż największą niespodzianką właśnie dla niej samej. Zajmuje się administracją i zarządzaniem agencją. Odpowiada za kierowanie wyprawami od chwili, kiedy się na nie zapisują chętni, poprzez cały proces przygotowań, aż w końcu – w trakcie samej akcji górskiej. Do tej pory była kilkanaście razy na szczycie Kazbeku i Elbrusa (ta liczba wciąż się zwiększa). Oprócz wypraw na Kazbek i Elbrus prowadzi również inne trekkingi. Jest autorką ebooka o Kazbeku pt. „10 największych błędów popełnianych podczas wypraw na Kazbek. Strategia i logistyka wyprawy, która zakończy się sukcesem”. Podróże i góry to jej największa pasja, dlatego kiedy nie ma jej w Gruzji, to najpewniej jest na innym końcu świata zwiedzając i zdobywając kolejne szczyty. Nie ma dla niej niemożliwego, dlatego planuje odwiedzić wszystkie kraje i stanąć kiedyś na najwyższej górze świata.
Wykład: Moja droga na szczyt, czyli od zera do najlepszego tour operatora w kraju. Biznes w Gruzji w praktyce
- Jak założyć biznes od zera do bycia liderem w branży?
- Jaką drogę przeszła Ewa od pomysłu, w który nikt nie wierzył, przez biznesowe i społeczne paradoksy Gruzji, a także niechęć w branży, w której rządzą mężczyźni, do odebrania nagrody dla najlepszego tour operatora w kraju?
- Jakie są plusy prowadzenia firmy w Gruzji?
- Jakie są minusy prowadzenia firmy w Gruzji?
- W co warto tam zainwestować?
- Od czego trzymać się z daleka?
- Co czuł Wykładowca, kiedy z powodu wybuchu pandemii, musiał ograniczyć zespół ze 100 do 1 osoby?
- Jak pomimo kryzysu w branży turystycznej, wciąż rozwijać swoją agencję?
Izabela Antosiewicz
Inspiruje pojedynczego człowieka i szeroką publiczność do budowania synergii w zespołach. Motywuje i wprowadza język mocnych stron w organizacjach. Skupiona na wewnętrznych zasobach każdego człowieka przeprowadziła kilkadziesiąt wykładów i warsztatów, edukując na temat wykorzystania mocnych stron w rozwoju osobistym oraz zawodowym.
Wykład: Utalentowany właściciel utalentowana firma
- Czy każdy ma talenty?
- Dlaczego warto skupiać się na Mocnych Stronach, zamiast podciągać się w słabościach?
- Jak jest różnica pomiędzy Talentem a Mocną Stroną?
- Po czym poznać, że opieramy nasze działania na mocnych stronach?
- Co obserwować, żeby odkryć swoje talenty?
dr Maciej Chrzanowski
Konsultant biznesowy i menedżer projektów IT z +10 lat doświadczenia. Założyciel www.szkolenia.ai. Head of No-Code Automation w mobitouch.net.
Wykład: Jak wykorzystać generatywną sztuczną inteligencję do automatyzacji codziennych zadań i biznesu?
- Czym jest generatywna sztuczna inteligencja?
- Jak wykorzystać technologię aby zostawić konkurencje w tyle?
- Dlaczego 3 czarne łabędzie oszczędziły ci setki tysięcy złotych?
- Czym jest rewolucja informacyjna?
- Jak rozmawiać z chatGPT aby uzyskiwać treści wysokich jakości?
- Jak powinna wyglądać struktura skutecznej komendy w chatGPT?
- Jak powinna wyglądać anatomina komendy do chatGPT?
- Przykłady wykorzystania chatGPT w procesach firmowych?
- Jakie są narzędzi AI, które wspólnie z chatGPT oszczędzą Ci setki tysięcy złotych?
- Na czym polega logika „drugiego mózgu”?
- Przykłady plugin do chata GPT?
Chat GPT – zaawansowany model językowy, który umożliwia interakcję i komunikację z komputerem w sposób bardziej naturalny i elastyczny niż kiedykolwiek wcześniej. Może przyczynić się do rozwoju biznesu. Wykorzystanie tego zaawansowanego modelu językowego może mieć wiele korzyści dla przedsiębiorstw w różnych obszarach takich jak: obsługa klienta, generowanie treści, czy automatyzacji procesów.
Uczestnicy panelu dyskusyjnego:
Panel dyskusyjny: Automatyzacja w biznesie
- Po czym poznać, że firma jest gotowa na automatyzację?
- Czy każdy może automatyzować, czy są do tego potrzebne umiejętności programistyczne?
- Jakie są bariery wejścia do automatyzacji?
- Czy automatyzacja to standaryzacja?
- Jak możemy zdefiniować automatyzację?
- Jakie są konsekwencje wdrożenia automatyzacji?
- Jak pilnować automatyzacji?
- Czym jest małpa z brzytwą?
- Jakie są polecane narzędzia, które poprawiają produktywność w biznesie i w życiu?
- Czy automatyzacja jest bezpieczna?
- Przykłady nieudanych automatyzacji i na co zwracać uwagę aby nie popełnić błędu?
Automatyzacja w biznesie odnosi się do wykorzystywania technologii i narzędzi do zautomatyzowania i usprawnienia procesów operacyjnych, administracyjnych i produkcyjnych w organizacji. Ma na celu zwiększenie efektywności, poprawę jakości, redukcję kosztów i skrócenie czasu wykonywania procesów.