Specjalista ds. social media poszukiwany!

Specjalista ds. social media poszukiwany!

⬇Zobacz film, żeby dowiedzieć się więcej ⬇

O Uczelni ASBiRO

ASBiRO powstało w 2006 roku, jednak historia naszej Uczelni sięga już roku 2003. Wtedy jeszcze nie przypuszczaliśmy, że organizowane przez nas pojedyncze spotkania z przedsiębiorcami, doprowadzą do powstania największej społeczności dla małych i średnich przedsiębiorców w kraju. Od przełomu 2018 i 2019 roku jesteśmy alternatywną Uczelnia Wyższą stworzoną przez przedsiębiorców dla przedsiębiorców. Naszą misją jest rozwój i wsparcie przedsiębiorczości. To, na czym nam zależy od samego początku, to tworzenie przestrzeni do wymiany doświadczeń między przedsiębiorcami, którzy każdego dnia stawiają czoła wyzwaniom i problemom w prowadzeniu własnych firm. Organizujemy studia/ kursy/ wyjazdy/ szkolenia i przeróżne dodatkowe projekty związane z rozwojem przedsiębiorczości. Jeżeli również masz przedsiębiorcze podejście do życia, to praca u nas będzie dla Ciebie idealna.

Kogo szukamy i jak wygląda współpraca z nami?

Idee mają konsekwencje

Szukamy ludzi podobnych do nas – chcemy, aby osoby w naszym zespole podobnie jak my stawiały wolność na pierwszym miejscu. Działalność naszej Uczelni w dużej mierze opieramy o poglądy przedstawicieli Austriackiej Szkoły Ekonomii. Zdecydowanie optujemy za poglądami nazywanymi liberalizmem klasycznym lub libertarianizmem i choć szanujemy wszystkich, to wiemy o tym, że wspólna podstawa ideowa jest ważną składową dobrze działającego zespołu. Dlatego właśnie zwracamy uwagę nie tylko na umiejętności i nastawienie do pracy, ale też na idee, z których one wyrastają. Preferujemy ludzi o doświadczeniu w wolontariacie, biznesie albo organizacjach pozarządowych. Nie jesteśmy, poza szczególnymi wyjątkami, zainteresowani ludźmi z doświadczeniem w administracji publicznej i organach państwa. Umiejętności, etyka pracy i poziom entuzjazmu jakie można tam nabyć niekoniecznie przydadzą się w naszej działalności. Nie wymagamy żadnego konkretnego wykształcenia. Zależy nam na praktyce, a nie na teorii, więc jeśli nie masz doświadczenia- nie martw się. Wierzymy, że z odpowiednim podejściem i otwartą, proaktywną postawą można się nauczyć wszystkiego od podstaw. Dodatkowo bardzo cenimy sobie poczucie humoru, zdrowy rozsądek a także dystans do siebie i innych.

Wierzymy, że z odpowiednim podejściem i otwartą, proaktywną postawą można się nauczyć wszystkiego od podstaw. Dodatkowo bardzo cenimy sobie poczucie humoru, zdrowy rozsądek, a także dystans do siebie i innych.

Wierzymy, że z odpowiednim podejściem i otwartą, proaktywną postawą można się nauczyć wszystkiego od podstaw. Dodatkowo bardzo cenimy sobie poczucie humoru, zdrowy rozsądek a także dystans do siebie i innych.

Jak działamy? Przydatne cechy, umiejętności i wiedza

Każda osoba w naszym zespole dostaje pewną cząstkę ASBiRO do opieki, za którą staje się odpowiedzialny w 100%. Na początku, przy pomocy kogoś bardziej doświadczonego z teamu, a później już samodzielnie. Oznacza to, że w tej konkretnej części ASBiRO, w danym projekcie to Ty będziesz szefem i gdy będziesz gotowy, będziesz podejmował samodzielne decyzje w jaki sposób ma rozwijać się ta część, za którą będziesz odpowiedzialny. Dbając o swoją cząstkę firmy, kiedy będziesz już na to gotowy, będziesz mieć wolą rękę i możliwość rozwinięcia skrzydeł w pracy twórczej wymyślając nowe sposoby działania, nowe rozwiązania, nowe kursy itp. Dostaniesz od nas przestrzeń nie tylko po to aby schematycznie realizować swoją check-listę, ale będziesz mógł tworzyć ASBiRO razem z nami. Jednak zanim stworzysz coś genialnego, najpierw musisz się bardzo dokładnie zapoznać z tym co już stworzyły w ASBiRO osoby przed Tobą. Będziesz uczyć się krok po kroku poprzez odtwórczą pracę i pomaganie innym. To właśnie nazywamy „pracą porządkującą” zatem praca twórcza nieustannie miesza się z pracą porządkującą, aby wszystko działało cudownie, stare projekty były dopilnowane i równocześnie powstawały nowe.

W danym projekcie to Ty będziesz szefem i gdy będziesz gotowy, będziesz podejmował samodzielne decyzje w jaki sposób ma rozwijać się ta część, za którą będziesz odpowiedzialny

Kogo szukamy aktualnie?

W związku z rozwojem Uczelni nasz dział marketingowy potrzebuje wsparcia ;) Szukamy osoby z min. 2 letnim doświadczeniem w pracy social media oraz juniora, więc nawet bez doświadczenia możesz do nas aplikować :) Wykaż się jedynie swoim zaangażowaniem, chęcią do nauki (to dla nas podstawa!) i nieszablonowym podejściem.

Specjalista ds. social media / Copywriting

Kto się odnajdzie na tym stanowisku?

  • Uwielbiasz media społecznościowe i sprawnie się po nich poruszasz (Facebook, LinkedIn).
  • Cechujesz się tzw. lekkim piórem i podstawową znajomością SEO – potrafisz pisać atrakcyjne, chwytliwe treści na różne tematy i sprawia Ci to przyjemność.
  • Wiesz jak pisać newsletter w sposób “customer friendly” i budować relację z klientami poprzez e-mail marketing.
  • Potrafisz myśleć strategicznie i wiesz jak sprawdzać, które z Twoich działań przekładają się na realne wyniki.
  • Znasz powiedzenie, że kryzysy w social media wybuchają w weekendy i wiesz, że najlepiej reagować na nie na bieżąco.
  • Jesteś zorganizowany i potrafisz pracować zdalnie bez zawalania terminów (potrafisz szybko modyfikować plan działania w razie potrzeby).
  • Nie przeszkadza Ci, że moderowanie kanałów social media wymaga obecności o różnych porach dnia.
  • Jesteś samodzielny/a, jeśli czegoś nie wiesz, potrafisz znaleźć odpowiedź w Internecie lub dopytać współpracowników.

Specjalista ds. social media / kanał YouTube

Kto się odnajdzie na tym stanowisku?

  • Uwielbiasz podcasty biznesowe i potrafisz wymienić największe kanały YouTube w tej tematyce.
  • Wiesz jak wygląda YouTube Studio i potrafisz z niego korzystać.
  • Wiesz jak tworzyć reklamy, które przyciągają wzrok i potrafisz je zaplanować oraz analizować (Facebook Ads, YouTube Ads)
  • Nie męczy Cię raportowanie statystyk i zdajesz sobie sprawę, że analiza danych pomoże Ci zoptymalizować dotychczasowe działania. 
  • Znasz podstawy tworzenia wideo i chętnie chłoniesz wiedzę z video marketingu.
  • Masz wysokie poczucie estetyki i umiejętności tworzenia treści na social media, nietuzinkowe podejścia do zadań i umiejętności myślenia poza schematami.
  • Potrafisz myśleć strategicznie i wiesz jak sprawdzać, które z Twoich działań przekładają się na realne wyniki.
  • Jesteś  na bieżąco z trendami w Social Media i e-marketingu.
  • Jesteś zorganizowany i potrafisz pracować zdalnie bez zawalania terminów (potrafisz szybko modyfikować plan działania w razie potrzeb).
  • Jesteś samodzielny/a, jeśli czegoś nie wiesz, potrafisz znaleźć odpowiedź w Internecie lub dopytać współpracowników.

DODATKOWE ATUTY (fajnie, jeśli posiadasz, aczkolwiek nie jest to wymóg konieczny):

  • masz doświadczenie w pracy w agencji reklamowej,
  • znajomość WordPress
  • swoboda w wystąpieniach publicznych,
  • znasz programy graficzne.

Co oferujemy w ramach współpracy?

  • Możliwość rozwoju, jesteśmy BARDZO! otwarci na nowe pomysły i działania.
  • Realny udział we współtworzeniu strategii marketingowej Uczelni Biznesowej, która ma ugruntowaną pozycję na rynku.
  • Przebywanie w środowisku osób przedsiębiorczych.
  • Udział w szkoleniach, jeżeli będziesz chciał rozwijać swoje skille.
  • Odpowiedzialności, w których się odnajdujesz i które sprawiają Ci satysfakcję, dbamy o to, aby każdy w naszym zespole zajmował się takimi obowiązkami, w których się realizuje. 
  • Wynagrodzenie zależy od tego jak bardzo się zaangażujesz, jakie odpowiedzialności podejmiesz itp. Im więcej odpowiedzialności na siebie weźmiesz, tym wyższe będzie wynagrodzenie. 
  • Charakter pracy zdalnej, na co dzień możesz pracować, z jakiegokolwiek miejsca z dostępem do internetu :) Z wyjątkiem stacjonarnych zjazdów, które organizujemy
  • Nienormowany czas pracy, najważniejsze dla nas jest to, abyś był dostępny dla naszych studentów, kursantów, wykładowców i naszego zespołu
  • Zgrany, otwarty i wspierający zespół 
  • Forma zatrudnienia: współpraca B2B (własna działalność gospodarcza) lub umowa zlecenie

Chcesz aplikować?

Zachęcamy do kontaktu każdą osobę, która chciałaby dołączyć do naszego zespołu! :)

Co należy zrobić, aby wziąć udział w rekrutacji?

  1. Jeśli jeszcze nie masz konta na asbiro.pl, załóż je.
  2. Kliknij w poniższy link: aplikuj
  3. Wypełnij formularz, przygotuj krótkie wideo, w którym odpowiesz nam na 5 pytań i dołącz je do formularza zgłoszeniowego, który znajdziesz pod powyższym linkiem po założeniu konta na asbiro.pl

W krótkim wideo prosimy o przedstawienie się i odpowiedź na poniższe pytania:

  • Opowiedz skąd jesteś, czym się zajmujesz, jakie masz doświadczenie?
  • W jakim kierunku chcesz się dalej rozwijać? (jakie dokładnie działania marketingowe najbardziej lubisz?)
  • Skąd dowiedziałeś się o ASBiRO?
  • Co robisz kiedy nie pracujesz? Twoje hobby :-)

WAŻNE! Nagranie nie powinno trwać dłużej niż 4 minuty. (jeżeli aplikujesz na stanowisko Specjalista ds. social media/kanał YouTube dodatkowym atutem będzie ciekawy montaż)

Przekaż nam taki kawałek wiedzy o sobie, który pozwoli nam poznać Cię choć trochę lepiej.

POWODZENIA OD CAŁEGO ZESPOŁU UCZELNI ASBiRO !!

Zapisz się

Zapisywałeś się już na ten kurs

Dokonałeś zapisu na ten kurs już wcześniej.

Wybierz opcję:

1 Aplikuj

W razie pytań proszę o kontakt

Weronika Matwiejczuk

880208138 w.matwiejczuk@asbiro.pl