Dla właścicieli małych i średnich firm

Kurs Dobrych Praktyk w Zarządzaniu – webinary

„Kryzys koronawirusowy” z dnia na dzień obnażył słabości wielu biznesów. Pokazał też wiele dobrych decyzji, które przedsiębiorcy podjęli w swoich firmach. Dziś, te dobre decyzje, wdrożenia i narzędzia, style działania i metody zarządzania pomagają im szybko odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Dzięki nim sprawniej zarządzają firmą.

I tymi właśnie sprawdzonymi praktykami w zarządzaniu małą i średnią firmą podzielimy się z Tobą podczas tego cyklu 15 webinarów. Kurs Dobrych Praktyk w Zarządzeniu prowadzi Rektor Uczelni ASBiRO i współzałożycielka spółki giełdowej Bakalland, Elżbieta Marciniak. 

Czego się spodziewać?

Podczas każdego webinaru Ela Marciniak wraz z zaproszonym przedsiębiorcą opowiadają o konkretnych i skutecznych praktykach w zarządzaniu firmą. Większość z nich będziesz w stanie wdrożyć natychmiast we własnej firmie. Kilka wymaga większego przygotowania i czasu, ale przynoszą fenomenalnie efekty dla biznesu.

Spodziewaj się rozmów o konkretnych narzędziach, aplikacjach, procesach i procedurach, systemach, sposobach i metodach zarządzania w firmach z wielu różnych branż. Jakie problemy rozwiązały? Jak krok po kroku zostały wdrożone? Na co zwrócić uwagę?

  • 100% online
  • dostęp do 15 webinarów bez ograniczeń czasowych
  • praktyczna wiedza
  • konkretne case’y
  • aktywne konto w Klubie ASBiRO na rok (dodatkowe nagrania z zajęć ASBiRO i zniżki)

Kup pakiet

Ela Marciniak i jej goście

Elżbieta Marciniak

Gospodarzem tego cyklu webinarów jest Ela Marciniak. Gośćmi natomiast studenci MBA, Mastersi i absolwenci, prowadzący wyróżniające się firmy.

Wśród gości przeważają Mastersi, czyli uczestnicy tajnej i najbardziej zaawansowanej biznesowo grupy ASBiROwców. Wielu z nich po raz pierwszy w ASBiRO opowiedziało o tym, co sprawiło, że w dobie kryzysu nie zwalniali pracowników, nie potrzebowali sięgać po pomoc z tarcz antykryzysowych, a ich biznesy działają stabilnie mimo wielu przeciwności i niepewności na rynku.

Co zyskasz?

Razem z Elą i jej gośćmi będziesz miał okazję zrobić gruntowny audyt swojego biznesu. Przejdziemy przez każdy poziom rozwoju firmy. Zaczniemy od omówienia solidnych fundamentów, idei biznesu oraz analizy rynku i konkurencji. Porozmawiamy o tym, jak definiować potrzeby klientów i jak tworzyć produkty oraz skutecznie wprowadzać je na rynek. Najwięcej czasu poświęcimy jednak na omówienie zasobów firmy (materialnych, finansowych, ludzkich) oraz narzędzi i systemów, które pozwalają w efektywny sposób tymi zasobami zarządzać. Kurs zakończymy rozmowami o budowaniu trwałych przewag konkurencyjnych oraz wyjątkowej kultury organizacyjnej. Wszystkie te informacje pomogą Ci przyjrzeć się poszczególnym poziomom funkcjonowania Twojej firmy i mamy nadzieje, będą dla Ciebie inspiracją do wejścia na kolejny poziom rozwoju.

Kup pakiet

Zagadnienia z zakresu

  • Finansów: rachunkowość zarządcza, systemy do bieżącego monitorowania stanu finansów firmy, kontrola cashflow, sprawdzone sposoby windykowania należności
  • Zdalnego zarządzania: w oparciu o systemy ERP i CRM oraz metody pozwalające właścicielom zdalnie kontrolować i analizować procesy oraz działania w firmie
  • Budowania procesów i procedur: pozwalających sprawnie i efektywnie działać

  • Pracowników: od sprawdzonych tricków wykorzystywanych przy rekrutacji, przez tricki, systemy i narzędzia pozwalające organizować i kontrolować pracę wykonywaną zdalnie, po sprawdzone metody motywowania oraz budowania zgranych zespołów
  • Planowania i strategii: działań biznesowych całej firmy oraz budowania marki

Szczegółowy program Kursu Dobrych Praktyk

  • Bartosz Bocheńczak
    „Analiza modelu biznesowego”
  • Łukasz Schmidt
    „Jak wprowadzić nowy produkt na rynek”
  • Damian Sobowiec
    „Trello w organizacji i zarządzaniu firmą”
  • Arkadiusz Zimmermann
    „Budowanie marki”
  • Bartłomiej Głowacki „Budowanie zespołu IT”
  • Bartosz Langa
    „Alternatywne metody rekrutacji i budowania zespołu w branży kreatywnej”
  • Nikodem Zając
    „Metoda MBTI w zarządzaniu zespołem”
  • Krzysztof Kopeć
    „Automatyzacja procesów w firmie dzięki aplikacji Asana”
  • Grzegorz Frątczak „Zdalne zarządzanie firmą usługową w oparciu o procesy biznesowe”

  • Karol Abramczyk
    „Narzędzia pomagające zarządzać projektami”
  • Gosia Godzisz oraz Filip Andrzejczak
    „Planowanie i monitorowanie zasobów oraz funkcjonowania firmy dzięki systemowi ERP”
  • Ewa Zmysłowska
    „Zwinne metody zarządzania firmą i zespołem”
  • Dariusz Popławski „Kultura organizacyjna”
  • Piotr Pieńczewski
    „Wewnętrzny system zarządzania finansami i windykacja należności”
  • Magdalena Rytel- Kuc „Jak wykorzystać kontroling finansowy do negocjacji cen z klientami”

Kup pakiet

Masz pytania? Skontaktuj się z Julią!

✎   Kup pakiet