Sprzedaż nie polega na oszukiwaniu, czy wykorzystywaniu ludzkiej niewiedzy, lecz na byciu uczciwym i lojalnym aż do bólu. Sprzedawca, biznes czy firma która tego nie rozumie tracą klienta, reputację, pieniądze, a najczęściej wszystko naraz.
Działanie w interesie konsumentów zawsze przynosi najwięcej korzyści.
W zależności od tego na jakie statystyki spojrzysz może się okazać, że ponad 60% firm w Polsce ma system sprzedaży, który jest całkowicie nieformalny i przypadkowy. Szansa jest niemała, że jeśli prowadzisz biznes to tak właśnie docierasz do klientów – jak się trafią to będą, jak nie to nie.
Ale w tym samym czasie to od ilości i jakości klientów zależy sukces Twojego biznesu. Dochodzi do tego fakt, że nieco ponad 30% szans sprzedażowych dyktowanych przypadkiem zakończy się sukcesem. Wynika z tego jedynie tyle, że szanse na to, że dotrzesz do kolejnego, przypadkowego klienta są niewielkie i prawie wszystko zależy od ich dobrego humoru i Twojego szczęścia.
Kiedy dodamy do tego fakt, że większość polskich firm ma problem z tym, żeby wyróżnić się na tle konkurencji okaże się, że to skuteczne sprzedaż będzie wyznacznikiem sukcesu Twojego biznesu.
Przygotuj się na trudne warunki, które stawia przed Tobą rynek i zdobądź praktyczne narzędzia, które pozwolą Ci osiągać coraz lepsze wyniki w sprzedaży. Dzięki temu Twoja firma będzie rozwijać się jeszcze dynamiczniej, a Ty zaczniesz zarabiać jeszcze więcej.
Sprzedaż jest kluczowym elementem, który możesz planować i udoskonalać bez względu na miejsce, w którym znajduje znajduje się Twoja firma. Już teraz zacznij przygodę ze świadomą i nastawioną na wyniki sprzedażą.
Zapraszamy Cię na organizowane przez na seminarium:
Jak oni sprzedają || 4-5.03.2017 r.
Czy jesteś gotowy, żeby być lepszym, niż inni?
Dowiedź się więcej:
https://www.asbiro.pl/seminarium/jak-oni-sprzedaja